Η δοκιμή της Moto Guzzi V7III

    Οδηγώντας: Απόλαυση με στυλ

    Όταν σταματήσεις να τη χαζεύεις και ανέβεις πάνω της για μια βόλτα, αρχικά θα γοητευτείς από τον ήχο του κινητήρα. Με το πάτημα της μίζας, νιώθεις αμέσως τις δονήσεις και τη μελωδία του V κινητήρα, που σου υπενθυμίζουν ότι οδηγείς μια γνήσια ρετρό Ιταλίδα. Έχοντας αυτό στο μυαλό, πρέπει να θυμάσαι ότι θα χρειαστεί λίγο παραπάνω χρήση συμπλέκτη για να μην σκορτσάρει στο ξεκίνημα, ειδικά όταν ακόμα είναι κρύα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς με μικρές ταχύτητες.

    Απεναντίας, στο αστικό περιβάλλον κινείται με ιδιαίτερη ευκολία δίνοντας την αίσθηση ελαφρύτερης μοτοσυκλέτας με τον τρόπο που ελίσσεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ο κινητήρας είναι όσο ροπάτος χρειάζεται και το traction control αν και ευαίσθητο, θα φανεί χρήσιμο στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού. Στον αντίποδα, το ABS λειτουργεί πολύ καλά αποτρέποντας το μπλοκάρισμα των τροχών δίνοντας μια αίσθηση ασφάλειας. 

    Παρ`όλα αυτά, θα θέλαμε λίγο καλύτερη αίσθηση στη μανέτα του μπροστινού φρένου που δεν δίνει το απαραίτητο δάγκωμα στην αρχή της διαδρομής. Οι ταχύτητες που αισθάνεται άνετα η μοτοσυκλέτα είναι μεταξύ 100-140 χλμ/ώρα, οπότε εκτός από την καθημερινή μετακίνηση μπορεί να σας συντροφέψει και στο ταξιδάκι του Σαββατοκύριακου με  μέση κατανάλωση, που στη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 5,3 lt/100 χλμ.  Όταν οι δρόμοι αδειάσουν και θελήσεις να κινηθείς πιο γρήγορα, η V7 III θα ακολουθήσει, αρκεί να μην ζητήσεις υπερβολές, ξεχνώντας ότι οδηγείς ρετρό. Πράγμα δύσκολο να συμβεί, γιατί είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα απολαμβάνεις τις ήρεμες βόλτες με περίσσιο στυλ.