Λιτό και απέριττο το πίσω μέρος, όπως αρμόζει σε μια ρετρό μοτοσυκλέτα.

    Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής: Κλασική κομψότητα

    Τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εμφάνιση του V7 έχουν μείνει αναλλοίωτα στο πέρασμα των χρόνων, κάνοντας το μοντέλο να δείχνει τις καταβολές του και να ξεχωρίζει από το πλήθος αρκετά εύκολα. Δεν ήταν λίγες οι φορές που κατά τη διάρκεια της δοκιμής παρατηρήσαμε βλέμματα θαυμασμού να ακολουθούν τη μοτοσυκλέτα. Το V7 III διατίθεται σε τρεις βασικές εκδόσεις, Stone, Special και Racer και μία περιορισμένης παραγωγής που ακούει στο όνομα anniversario και θα παραχθεί σε μόλις 750 κομμάτια, ως φόρος τιμής για τα 50 χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία του μοντέλου. Η έκδοση Stone που είχαμε στη διάθεσή μας ξεχωρίζει από την μαύρη εμφάνιση όλων των μηχανικών μερών, που προσθέτουν αγριάδα και την έλλειψη των χαρακτηριστικών χρωμίων που συναντάμε σε vintage μοτοσυκλέτες. 

    Οι υπόλοιπες στιλιστικές αλλαγές της 3ης γενιάς, περιλαμβάνουν νέα καλύμματα στα μπεκ ψεκασμού, πιο κομψά πλαϊνά καπάκια και νέα σέλα που είναι διαφορετική για κάθε έκδοση του μοντέλου. Επίσης, έχουν ανανεωθεί τα φλας, οι καθρέφτες -οι οποίοι έχουν 40 mm μεγαλύτερο πλάτος με σκοπό να προσφέρουν καλύτερη ορατότητα- αλλά και ο πίνακας οργάνων. Η ιταλική εταιρία έχει δώσει μεγάλη έμφαση στο συνολικό φινίρισμα, κάνοντας την V7 να δείχνει πολύ ποιοτική τόσο από άποψη υλικών όσο και από βαφής. Μιας και αναφερόμαστε στη βαφή, να σημειώσουμε ότι η V7 Stone διατίθεται σε 4 χρωματισμούς με ματ εμφάνιση, εμπνευσμένα από τη δεκαετία του 70` (μαύρο, γαλάζιο, πράσινο, κίτρινο).