Οδηγώντας

Η πρώτη σκέψη που περνά από το μυαλό σου μόλις κάτσεις στην σέλα του 790 Adventure, είναι εάν μεταφέρεται και στον δρόμο η ελαφριά αίσθηση που αποπνέει όταν είσαι ακινητοποιημένος. Ο συμπλέκτης δεν είναι υδραυλικός αλλά είναι εξίσου μαλακός και ακριβής, με αποτέλεσμα γρήγορα να διαπιστώνεις ότι η μοτοσυκλέτα είναι τόσο ευκολοδήγητη  που μπορεί κάλλιστα να εκτελεί και χρέη Commuter. Το μικρό βάρος θα αποδειχτεί πολύτιμος σύμμαχος σε αυτό, όπως και η λειτουργία του κινητήρα, αφού κάποια σκορτσαρίσματα εμφανίζονται μόνο κάτω από τις 2.500 σ.α.λ και ουσιαστικά δεν ενοχλούν αν δεν κινείσαι σε ταχύτητες βαδίσματος. Στην πυκνή κίνηση το τιμόνι κόβει αρκετά και περνά πάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων, την ώρα που εσύ τους κοιτάς όλους αφ΄ υψηλού έχοντας πλήρη εποπτεία του δρόμου. Ο LC8c έχει όση δύναμη χρειάζεσαι και η απόκριση του είναι άμεση σε κάθε σου εντολή. Το 790 Adventure δεν αρνείται τα σταμάτα-ξεκίνα της πόλης, ενώ στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει άνετα με ταχύτητες κοντά στα 150χλμ/ώρα. Αν επιμείνεις, θα δεις το κοντέρ να ξεπερνά τα 205 χλμ/ώρα αλλά όπως είναι φυσικό θα νιώσεις και περισσότερο τους κραδασμούς από τον δικύλινδρο κινητήρα.

Η ζελατίνα προσφέρει ικανοποιητική προστασία από τον αέρα σε αυτές τις συνθήκες και οι αναρτήσεις αποσβένουν τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων χωρίς να εμφανίζουν τάσεις πλεύσης, αποδεικνύοντας ότι η KTM δαπάνησε πολλές ώρες για να επιτύχει τον συμβιβασμό άνεσης-απόδοσης. Όπως είναι φυσικό ο 21 ιντσών μπροστινός τροχός  κάνει λίγο πιο αργές τις εισόδους των στροφών και τις αλλαγές πορείας, όμως δεν εμποδίζει το 790 να κινηθεί με αξιοπρεπή ρυθμό στον επαρχιακό δρόμο, προτάσσοντας τα οφέλη του όταν αποφασίσεις να κινηθείς στο χώμα. Εκεί θα αισθανθείς ότι η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στο στοιχείο της, ξεχνώντας ότι οδηγείς την βασική έκδοση και όχι την R. Θα σε πάει κυριολεκτικά παντού χωρίς να σε δυσκολέψει, κάνοντας τα 799 κυβικά και το μικρό-σωστά κατανεμημένο βάρος της να φαντάζουν ιδανικά όταν οι καταστάσεις αγριεύουν. Εκεί που με μια μεγάλη Adventure θα ¨πάλευες¨, με το 790 απλώς αδιαφορείς περνώντας με χαρακτηριστική άνεση. Με την ίδια άνεση θα αντεπεξέλθει ακόμα και στα άλματα αρκεί να μην ζητάς υπερβολές γιατί τότε οι αναρτήσεις θα τερματίσουν, υπενθυμίζοντάς σου ότι για τους σκληροτράχηλους χωμάτινους υπάρχει και η έκδοση R.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ