• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Ιδού το Moto Guzzi V100 Fast Rider Concept

Ιδού το Moto Guzzi V100 Fast Rider Concept

Το ιταλικό design και στυλ, η εμφάνιση που συνδυάζει τις κλασικές με τις έντονες και μυώδης γραμμές, ο εγκάρσια τοποθετημένος V2 κινητήρας των 90ο και των 1.042 κ.εκ., είναι μερικά από τα στοιχεία που μαγνητίζουν το ενδιαφέρον στο πρωτότυπο Moto Guzzi V100 Fast Rider.

Το νέο πρωτότυπο που τράβηξε τα βλέμματα

Η εικονιζόμενη μοτοσυκλέτα δεν είναι κάποιο προϊόν από το Mandello, αλλά «πνευματικό παιδί» του Oberdan Bezzi, ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή που την οραματίστηκε, συνδυάζοντας όλες τις κλασικές αξίες της ιταλικής μάρκας σε μία σύγχρονη «crossover» εκδοχή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

βασισμένη στην αναμενόμενη Moto Guzzi V100 Mandello

Ο λόγος για την Moto Guzzi V100 Fast Rider Concept, μία μοτοσυκλέτα που βασίζεται στο αναμενόμενο V100 Mandello, του sport tourer που γνωρίσαμε το περασμένο φθινόπωρο. Το επερχόμενο μοντέλο που φέρει το όνομα του τόπου καταγωγής και εργοστασίου της Moto Guzzi, θα αποτελέσει την βάση για μία νέα οικογένεια μοντέλων που θα δούμε στο άμεσο μέλλον. Πάνω σε αυτή την βάση φαίνεται να «δούλεψε» κι ο Oberdan Bezzi, ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής, οραματιζόμενος την V100 Fast Rider, ένα μοντέλο που συνδυάζει τον crossover χαρακτήρα και τις εκτός δρόμου ικανότητες με το παιχνιδιάρικη και σπορ οδήγηση, χαρακτηριστικά που θα την κάνουν να διαφέρει από κάθε άλλη στην κατηγορία της.

Με τον διαχρονικό εγκάρσιο V2 των 1.042 κ.εκ.

Η «καρδιά» της νέας μοτοσυκλέτας δε θα μπορούσε να είναι άλλη από το σήμα κατατεθέν της Moto Guzzi, τον εγκάρσια τοποθετημένο δικύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V, με την περιεχόμενη γωνία των κεφαλών στις 90Ο και τα 1.042 κ.εκ. Οι λαιμοί των εξατμίσεων καταλήγουν σε ένα τελικό, ψηλά τοποθετημένο, προσδίδοντας μία enduro πινελιά. Στα λοιπά περιφερειακά συναντάμε ένα ανάποδο μπροστινό με μεγάλη διαδρομή, κάτι που μας π[προϊδεάζει για τα χωμάτινα μονοπάτια και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Brembo. Βέβαια, για να «πατάει» χώμα είναι εξοπλισμένη με αλουμινένια σχάρα που προστατεύει τα ευαίσθητα σωθικά – κάρτερ του κινητήρα, έχοντας αρκετή απόσταση από το έδαφος και ένα ζευγάρι ακτινωτών τροχών. Οι τελευταίοι όμως, δεν έχουν τη «χωμάτινη» αναλογία στις διαστάσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »