Honda Monkey Z125 MY22

Honda Super Cub C125 MY22

Honda: Η επιστροφή των Super Cub και Monkey για το 2021

Με όνομα βαρύ σαν ιστορία! Επιστρέφουν ανανεωμένα τα θρυλικά Super Cub και Monkey, συμμορφωμένα και με το Euro 5. Εσείς ποιο από τα δύο θα επιλέξετε;

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Το Super Cub και το Monkey επιστρέφουν στην Ευρωπαϊκή Οικογένεια της Honda


Honda Monkey Z125 MY22

Honda Monkey Z125 MY22

Kοινοποίησε το »

  • Το Super Cub περιλαμβάνει τώρα σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη ως στάνταρ, με ανανεωμένες ρυθμίσεις ανάρτησης για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης

  • Honda Super Cub C125 MY22

    Honda Super Cub C125 MY22

  • Νέος, πολύ αποδοτικός κινητήρας με κατανάλωση 1.5 λίτρα/100 χλμ.
  • Η εμβληματική «S» σιλουέτα του Super Cub αναδεικνύεται με το νέο χρωματισμό Matte Grey τον οποίο συμπληρώνουν οι κλασικές κόκκινες σέλες
  • Το Monkey περιλαμβάνει νέο κινητήρα και νέο 5-τάχυτο κιβώτιο για βελτιωμένη απόδοση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων
  • Νέα πίσω αμορτισέρ δύο σταδίων βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά του Monkey και την άνεση του αναβάτη
  • Στο κλασικό Monkey στυλ εντάσσεται τώρα η νέα ατσάλινη πίσω σχάρα και η εντυπωσιακή, νέα χρωματική πρόταση Pearl Glittering Blue
  • Και τα δύο μοντέλα πληρούν τις προδιαγραφέςEURO5
 
Το Honda C125 Super Cub και το Monkey 125 επιστρέφουν στην Ευρωπαϊκή οικογένεια της Honda. Με νέους αερόψυκτους κινητήρες προδιαγραφών EURO5, βελτιώσεις πλαισίου που αναβαθμίζουν την άνεση και εντυπωσιακά νέα χρώματα, δύο από τα πλέον εμβληματικά δίτροχα της Honda θα συνεχίσουν να φέρνουν χαμόγελα στα πρόσωπα των Ευρωπαίων αναβατών.

Το Honda Super Cub, το δημοφιλέστερο μηχανοκίνητο όχημα που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στον κόσμο –με πωλήσεις πάνω από 100 εκατομμύρια μονάδες από το 1958–αποκτά ένα νέο, ισχυρότερο, αερόψυκτο κινητήρα SOHC με εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου 1,5λίτρα/100 χλμ. (WMTC mode). Το ευκολοδήγητο Super Cub κινείται με εξαιρετική άνεση σε πολυσύχναστους δρόμους πόλεων και, σε συνάρτηση με τις βελτιώσεις του κινητήρα, προσφέρει βελτιωμένο επίπεδο άνεσης στους αναβάτες χάρη στις νέες ρυθμίσεις της ανάρτησης που εξομαλύνουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Η θρυλική «S» σιλουέτα του Super Cub διατηρείται και τώρα περιλαμβάνει σέλα και μαρσπιέ συνεπιβάτη ως στάνταρ, καθώς και φωτισμό full LED. Το χαρακτηριστικό σχήμα αναδεικνύεται με το νέο χρωματισμό Mat Axis Grey Metallic και το μοναδικό, αυθεντικό «Cub» στυλ, ολοκληρώνεται με κλασικές κόκκινες σέλες, αποτίνοντας φόρτο τιμής στο original μοντέλο του 1958.

Στην Ευρωπαϊκή γκάμα της Honda για το Μ.Υ. 2022, το Super Cub πλαισιώνεται και πάλι από το αξιαγάπητο Monkey. Μετά τη δημοφιλή επιστροφή του το 2018 ως ένα πρακτικό, απολαυστικό δίτροχο για τον 21ο αιώνα, το Monkey επωφελείται τώρα από ένα νέο κινητήρα προδιαγραφών EURO5 που αποδίδει ισχύ 6.9kW (9,4Ps) και ροπή 11Nm σε συνδυασμό με εξαιρετική κατανάλωση 1,5 λίτρα/100 χλμ. Με εκτιμώμενη αυτονομία πάνω από 370 χλμ. από το ρεζερβουάρ των 5,6 λίτρων, και την προσθήκη ενός νέου, μεγαλύτερου κιβωτίου 5 σχέσεων το οποίο κάνει τα ταξίδια πιο απολαυστικά.

Η επιτυχία του Monkey οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον ευκολοδήγητο χαρακτήρα του που είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού ατσάλινου πλαισίου, φαρδιών, block pattern ελαστικών 12 ιντσών και προηγμένου ανεστραμμένου πιρουνιού (USD). Η ποιότητα κύλισης έχει βελτιωθεί χάρη στα δύο πίσω αμορτισέρ δύο σταδίων που έχουν σχεδιαστεί ώστε να ανταπεξέρχονται πιο αποτελεσματικάστις ανωμαλίες του δρόμου.

Ασφαλώς, το κλασικό Monkey στυλ παραμένει αναλλοίωτο στο χρόνο. Ψηλό τιμόνι, χρωμιωμένα φτερά, ψηλά τοποθετημένο σιλανσιέ, μεγάλη, άνετη σέλα και μία σωληνωτή ατσάλινη σχάρα συνδυάζονται με φαρδιά ελαστικά και ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας, καθιστώντας τη σιλουέτα του άμεσα αναγνωρίσιμη. Φέτος, στους κλασικούς χρωματισμούς Banana Yellow και Pearl Nebula Redπροστίθεται η νέα χρωματική πρόταση Pearl Glittering Blue η οποία τονίζει ακόμα περισσότερο τον παράγοντα της απόλαυσης και συνεχίζει την κληρονομιά του Monkey, που ξεκίνησε το 1961 στην Ιαπωνία με τη μορφή ενός δίτροχου για βόλτες σε λούνα παρκ.
 

Kοινοποίησε το »