Honda CL250 με αυτόματο E-Clutch – Θα δούμε την CL500 στην EICMA 2025;

Στην Ιαπωνία, η Honda παρουσίασε την ανανεωμένη CL250, η οποία εξοπλίζεται πλέον με το E-Clutch, το ηλεκτρονικό σύστημα αυτόματου συμπλέκτη που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση μανέτας.
Η Honda CL250 αποκτά αυτόματο συμπλέκτη E-Clutch.
Βελτιώσεις σε άνεση και εξοπλισμό για την CL250.
Το E-Clutch ανοίγει τον δρόμο και για τη Honda CL500.
Αναμονή για απαντήσεις στην EICMA 2025.
HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα
HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!
Η Honda CL250 αποκτά αυτόματο συμπλέκτη E-Clutch
Στην Ιαπωνία, η Honda παρουσίασε την ανανεωμένη CL250, η οποία εξοπλίζεται πλέον με το E-Clutch, το ηλεκτρονικό σύστημα αυτόματου συμπλέκτη που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση μανέτας. Το σύστημα διατηρεί την επιλογή χειροκίνητης λειτουργίας, προσφέροντας ευελιξία σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Για αναβάτες με μικρή εμπειρία, το E-Clutch κάνει την οδήγηση πιο απλή στην πόλη, ενώ οι πιο έμπειροι μπορούν να αξιοποιήσουν τον παραδοσιακό έλεγχο όταν χρειάζεται.
Βελτιώσεις σε άνεση και εξοπλισμό για την CL250
Πέρα από το E-Clutch, η Honda CL250 αποκτά νέο πίνακα οργάνων με καλύτερη ευκρίνεια στον ήλιο, αναβαθμισμένα μαρσπιέ και νέα σέλα για περισσότερη άνεση σε μεγάλες διαδρομές. Ο κινητήρας παραμένει ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος 249 κ.εκ., με 24 ίππους και 23 Nm ροπής, που προσφέρει ισορροπημένες επιδόσεις για καθημερινή χρήση. Η έκδοση με τον αυτόματο συμπλέκτη θα διατίθεται σε δύο νέες αποχρώσεις, Pearl Dusk Yellow και Matt Gunpowder Black Metallic, ενώ η βασική έκδοση θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμη σε Pearl Cadet Gray. Η Honda εμπλουτίζει τη γκάμα με γνήσια αξεσουάρ, από ζελατίνες και προστατευτικά χεριών έως πλαϊνές τσάντες και πίσω βαλίτσα.
Το E-Clutch ανοίγει τον δρόμο και για τη Honda CL500
Η επιτυχία της Honda CL500 στην Ευρώπη, με τον δικύλινδρο κινητήρα των 471 κ.εκ., έχει δείξει ότι το scrambler στυλ συνδυάζεται ιδανικά με χαλαρή εργονομία και χαμηλό ύψος σέλας. Η προσθήκη του E-Clutch στην CL250 θεωρείται το πρώτο βήμα για πιθανή εφαρμογή της ίδιας τεχνολογίας και στη CL500, αλλά και σε άλλα μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας. Ένα μερικώς αυτόματο κιβώτιο θα έκανε τη μοτοσυκλέτα ακόμα πιο φιλική για νέους αναβάτες, χωρίς να αφαιρεί τον έλεγχο από εκείνους που θέλουν την πλήρη χειροκίνητη εμπειρία.
Αναμονή για απαντήσεις στην EICMA 2025
Η Honda δεν έχει ανακοινώσει επίσημα αν η CL500 θα εξοπλιστεί με το E-Clutch, ωστόσο η στρατηγική φαίνεται να δείχνει προς αυτή την κατεύθυνση. Η τεχνολογική καινοτομία κατεβαίνει πλέον και σε μικρομεσαίους κυβισμούς, διευρύνοντας την πρόσβαση χωρίς να αλλοιώνει τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Για περισσότερες απαντήσεις σχετικά με το μέλλον της σειράς CL, τα βλέμματα στρέφονται στην EICMA 2025, όπου αναμένεται να παρουσιαστούν οι κινήσεις των κατασκευαστών για τη νέα χρονιά.