Στην Έκθεση EICMA 2011 στο Μιλάνο ο Όμιλος Piaggio παρουσίασε το πρόγραμμα υπηρεσιών μετά την πώληση “Prime Service”. Θεωρώντας πως συνεργασία με τον πελάτη δεν ολοκληρώνεται με την πώληση ενός σκούτερ ή μιας μοτοσικλέτας, στην ουσία αρχίζει στο σημείο εκείνο να οικοδομεί μία σχέση εμπιστοσύνης.
Όλοι οι μηχανικοί έχουν περάσει από ειδική εκπαίδευση σχεδιασμένη να εξασφαλίσει τη μέγιστη αποδοτικότητα και ασφάλεια σε όλες τις εργασίες συντήρησης και επισκευής, ενώ προηγμένα διαγνωστικά εργαλεία εξασφαλίζουν ότι τηρούνται οι προδιαγραφές του κατασκευαστή. Ο πελάτης λαμβάνει αναλυτική προσφορά κόστους / εργασιών, πριν την εκτέλεση της εργασίας και ειδικά έγγραφα τα οποία πιστοποιούν και εγγυώνται την εργασία που εκτελέστηκε.
Η Piaggio σχεδίασε το πρόγραμμα Prime Service έτσι ώστε να διασφαλίζεται η ορθή διαχείριση των αποβλήτων, τα οποία συλλέγονται σύμφωνα με την περιβαλλοντική νομοθεσία. Μόνο ένα «μπράβο» μπορούμε να προσθέσουμε εμείς. Κάπως έτσι κερδίζεται ο σεβασμός.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα Prime Service λοιπόν η Piaggio προσφέρει τη στάνταρ εγγύηση δύο ετών για όλα τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη, συμπεριλαμβάνοντας και τα πλαστικά μέρη και η βαφή. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης αυτής με το πρόγραμμα 2+2, εξασφαλίζοντας υψηλότερη αξία μεταπώλησης για το όχημα. Ακόμα και αν δεν αποκτηθεί με την αγορά του οχήματος, μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσα σε 180 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.
Τα προνόμια συνεχίζονται με δύο χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, σε όλα τα μοντέλα του Ομίλου Piaggio πάνω από 600cc. Η οδική βοήθεια καλύπτει όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη.
Και τα ανταλλακτικά καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας για ένα έτος από την τοποθέτηση. Προϋπόθεση αποτελεί η τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Για την εργασία τοποθέτησης εγγυάται για ένα έτος το εκάστοτε Συνεργαζόμενο Σημείο Τεχνικής Υποστήριξης το οποίο πραγματοποίησε την επέμβαση στο όχημα.
Τέλος μια πολύ σημαντική βοήθεια για τον πελάτη είναι η πρόβλεψη για παροχή οχήματος αντικατάστασης κατά το σέρβις.
Για την Piaggio είναι προφανές πως η ικανοποίηση του πελάτη είναι ένα ζήτημα ύψιστης σημασίας και αυτό δε μπορεί να ολοκληρωθεί μόνο στην πώληση. Με προγράμματα όπως το Prime Service εξασφαλίζεται η βάση για μια αγαστή συνεργασία και στο μέλλον, χτίζεται μια σχέση εμπιστοσύνης με στόχο να διαρκέσει για πολλά-πολλά χρόνια.
Αν δεν είχαν προλάβει να το βαφτίσουν Prime Service, θα προτείναμε ένα άλλο όνομα: Παράδειγμα προς Μίμηση.
| |||
|
|



Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.