Στην Έκθεση EICMA 2011 στο Μιλάνο ο Όμιλος Piaggio παρουσίασε το πρόγραμμα υπηρεσιών μετά την πώληση “Prime Service”. Θεωρώντας πως συνεργασία με τον πελάτη δεν ολοκληρώνεται με την πώληση ενός σκούτερ ή μιας μοτοσικλέτας, στην ουσία αρχίζει στο σημείο εκείνο να οικοδομεί μία σχέση εμπιστοσύνης.
Όλοι οι μηχανικοί έχουν περάσει από ειδική εκπαίδευση σχεδιασμένη να εξασφαλίσει τη μέγιστη αποδοτικότητα και ασφάλεια σε όλες τις εργασίες συντήρησης και επισκευής, ενώ προηγμένα διαγνωστικά εργαλεία εξασφαλίζουν ότι τηρούνται οι προδιαγραφές του κατασκευαστή. Ο πελάτης λαμβάνει αναλυτική προσφορά κόστους / εργασιών, πριν την εκτέλεση της εργασίας και ειδικά έγγραφα τα οποία πιστοποιούν και εγγυώνται την εργασία που εκτελέστηκε.
Η Piaggio σχεδίασε το πρόγραμμα Prime Service έτσι ώστε να διασφαλίζεται η ορθή διαχείριση των αποβλήτων, τα οποία συλλέγονται σύμφωνα με την περιβαλλοντική νομοθεσία. Μόνο ένα «μπράβο» μπορούμε να προσθέσουμε εμείς. Κάπως έτσι κερδίζεται ο σεβασμός.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα Prime Service λοιπόν η Piaggio προσφέρει τη στάνταρ εγγύηση δύο ετών για όλα τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη, συμπεριλαμβάνοντας και τα πλαστικά μέρη και η βαφή. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης αυτής με το πρόγραμμα 2+2, εξασφαλίζοντας υψηλότερη αξία μεταπώλησης για το όχημα. Ακόμα και αν δεν αποκτηθεί με την αγορά του οχήματος, μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσα σε 180 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.
Τα προνόμια συνεχίζονται με δύο χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, σε όλα τα μοντέλα του Ομίλου Piaggio πάνω από 600cc. Η οδική βοήθεια καλύπτει όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη.
Και τα ανταλλακτικά καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας για ένα έτος από την τοποθέτηση. Προϋπόθεση αποτελεί η τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Για την εργασία τοποθέτησης εγγυάται για ένα έτος το εκάστοτε Συνεργαζόμενο Σημείο Τεχνικής Υποστήριξης το οποίο πραγματοποίησε την επέμβαση στο όχημα.
Τέλος μια πολύ σημαντική βοήθεια για τον πελάτη είναι η πρόβλεψη για παροχή οχήματος αντικατάστασης κατά το σέρβις.
Για την Piaggio είναι προφανές πως η ικανοποίηση του πελάτη είναι ένα ζήτημα ύψιστης σημασίας και αυτό δε μπορεί να ολοκληρωθεί μόνο στην πώληση. Με προγράμματα όπως το Prime Service εξασφαλίζεται η βάση για μια αγαστή συνεργασία και στο μέλλον, χτίζεται μια σχέση εμπιστοσύνης με στόχο να διαρκέσει για πολλά-πολλά χρόνια.
Αν δεν είχαν προλάβει να το βαφτίσουν Prime Service, θα προτείναμε ένα άλλο όνομα: Παράδειγμα προς Μίμηση.
| |||
|
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025