Έως και 20% ακριβότερες οι μεταχειρισμένες μοτοσυκλέτες

Πιο... υπερτιμημένα από ποτέ τα μεταχειρισμένα! Τιμές έως και 20% αυξημένες, λόγω της έλλειψης καινούργιων. Εσείς θα αγοράσετε ακριβότερο μεταχειρισμένο ή θα περιμένετε 2-3 μήνες για καινούριο;

Αυξημένες οι τιμές των μεταχειρισμένων ως και 20% - Έλλειψη στα καινούρια

Τα μεταχειρισμένα δίκυκλα έχουν πάρει από 10 ως και 20% αύξηση στην τιμή τους,
αυτό έχει δημιουργηθεί λόγω της έλλειψης καινούριων. Η αγορά της μοτοσυκλέτας παγκοσμίως παρουσιάζει τεράστια αύξηση σε ζήτηση, μία αύξηση που δεν την περίμεναν ούτε και οι ίδιες εταιρείες, από την άλλη οι οδηγίες για μη χρήση των ΜΜΜ από το κοινό έχουν οδηγήσει πολλούς παγκοσμίως (και στην Ελλάδα) στην χρήση δικύκλου, η οποία εκτός του το ότι είναι η πιο οικονομική λύση λύνει και τον γρίφο της αυξημένης κίνησης. Το γεγονός αυτό (σε συνδυασμό πάντα με κλεισίματα εργοστασίων, μείωση παραγωγής λόγω κορωνοϊού κτλ) έχει δημιουργήσει ελλείψεις από πρώτες ύλες παγκοσμίως ως και να μην προλαβαίνουν οι γραμμές παραγωγής των εργοστασίων. Αυτό στην Ελλάδα έχει δημιουργήσει άδεια μαγαζιά, και προπαραγγελίες με παράδοση 2-3 μηνών στα καινούρια δίκυκλα (υπάρχουν μαγαζιά που έχουν στοκ, θέλει ψάξιμο).
 
Από την άλλη οι τιμές στα μεταχειρισμένα έχουν πάρει την ανιούσα λόγω της αυξημένης ζήτησης και εκμεταλλευόμενοι την ανάγκη, ανεβάζουν τις τιμές συνέχεια . Βέβαια αυτός είναι και ο κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης.  Αυτό συμβαίνει κυρίως στα μεσαία και μικρά μοντέλα της αγοράς (scooter, παπιά και μοτοσυκλέτες), καθώς στα μεγάλα ο κόσμος είναι διατεθειμένος να περιμένει να παραλάβει την μοτοσυκλέτα του όπως ακριβώς την επιθυμεί. Αν επιλέξετε μεταχειρισμένο, η συμβουλή μας είναι να  ζητήστε πιστοποίηση από μία αναγνωρισμένη εταιρεία για την κατάσταση του.
 
Αυξημένα μεταφορικά ίσως φέρουν αυξήσεις - Η Προπαραγγελία είναι μία λύση

Ένα άλλο κομμάτι που πρέπει να υπολογίσουμε είναι  το τι γίνεται στην παγκόσμια αγορά με τα ναύλα. Το πόσο δηλαδή κοστίζει η μεταφορά των δικύκλων στην Ελλάδα. Μέσα στον Κορωνοϊό έγινε το εξής, οι ναυτιλιακές παγκοσμίως μειώσανε τα δρομολόγια τους, αυτό ακούγεται λογικό καθώς η ζήτηση μειώθηκε, τώρα που ανεβαίνει η ζήτηση δεν προσθέτουν δρομολόγια αλλά ανεβάζουν τα ναύλα, δηλαδή το κόστος μεταφοράς ανα κοντέινερ. Ένα κοντέινερ που κόστιζε 2-3 χιλιάδες ευρώ για να έρθει στην Ελλάδα έφτασε να κοστίζει 12 και 13 χιλιάδες ευρώ, και αυτό το κόστος όπως είναι λογικό θα πέσει στις μοτοσυκλέτες που σε πρώτη φάση το έχουν αφομοιώσει οι εισαγωγικές στην Ελλάδα. Ένα κοντέινερ έχει συνήθως 30 μοτοσυκλέτες μέσα, άρα το παραπάνω κόστος μπορεί να είναι 300-350 ευρώ στο μηχανάκι. Μια λογική λοιπόν λέει πως ίσως είναι ευκαιρία να κλείσεις τώρα καινούρια μοτοσυκλέτα στην τιμή που έχουν τώρα γιατί και να πάρουν αύξηση ο έμπορος θα προσπαθήσει να σε κρατήσει πιθανά κρατώντας την ίδια τιμή ή κάνοντας σου κάποιο δώρο.
 
Τι τιμή να ζητήσετε για το μεταχειρισμένο που σας πουλάνε

Ο κανόνας για την πτώση τιμής στα μεταχειρισμένα θα πρέπει να είναι 20% τον πρώτο χρόνο και για κάθε χρόνο (έως την πενταετία ) 10%. Στην πενταετία λοιπόν θα πρέπει να υπολογίσετε την κατάσταση της μοτοσυκλέτας και εκεί αξίζει να δώσετε ένα 500ρικο για να πάρετε μια καλύτερη μοτοσυκλέτα η οποία είναι σωστά συντηρημένη, βέβαια πάντα με πιστοποίηση και προσέξτε τα χιλιόμετρα τους (ζητήστε έγγραφα που να σας τα πιστοποιούν .

Το δίλλημα είναι ξεκάθαρο, θα αγοράσετε ακριβότερο μεταχειρισμένο ή θα περιμένετε 2-3 μήνες για καινούριο;
 

  • Νίκος

    Το μεταχειρισμένο είναι λαχείο.Την πάτησα μία φορά με ένα BMW 1100RT. Μου έβγαλε την Παναγία ,αν και το αγόρασα από την αντιπροσωπεία στην Ρόδο. Είδα και έπαθα να το δώσω.Δεν γράφω πόσο μου έδινε ο αντιπρόσωπος στην Αθήνα γιατί θα γράψω ακατάλληλες λέξεις. Καινούργιο λοιπόν ,και να περιμένω όσο χρειάζεται. Παραπάνω 300 και 400 ευρώ ,οκ δεν τα έχουμε όλοι εύκαιρα ,αλλά αξίζει η αναμονή να πάρουμε κάτι που θα το έχουμε χρόνια και θα είμαστε οι πρώτοι που το καβαλάμε.

     
  • Γιωργος

    ολα τα καινουρια σκουτερ πανω 500 εως 1000+ ευρω λογω ΠΡΟΣΚΑΙΡΩΝ αυξησεων στα ναυλα Μην αγοραζετε τιποτα μεχρι να πεσουν τα ναυλα

     
  • Γιαννης

    Πριν 4 χρόνια αγόρασα 3500ε v strom1000 του 2007.......του έφτιαξα προληπτικά τους μαγνήτες στο βολάν κ έκανα ένα γενικό αναρτήσεις κινητήρα....όλα μαζί 700ε ....σύνολο 4200.......σήμερα έχω 155000ε χωρίς να έχει κάψει λάμπα.......200αριζει για πλάκα κ ταξιδεύει με 5η και 150χαω....σε επαρχιακό κερνάει τσαγακι πολλά νεότερα κ αρκετά ακριβότερα.....

      6