Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Γυρνώντας το κλειδί η ψηφιακή οθόνη ζωντανεύει και προκειμένου να ξεκινήσεις πρέπει να πατήσεις το μεγάλο κουμπί με το λογότυπο της εταιρείας που βρίσκεται από κάτω της για να ανάψει η πράσινη ένδειξη «Ready». Ανοίγοντας το γκάζι το scooter ξεκινάει με τον ήχο από τον ηλεκτροκινητήρα να ακούγεται μόνο αν είσαι μόνος σου στον δρόμο και επικρατεί ησυχία. Η μετατόπιση του κέντρου βάρους πιο ψηλά εξαιτίας του κουτιού δίνει μια περίεργη αίσθηση, αν δεν έχεις προηγούμενη εμπειρία και μπορεί στα πρώτα μέτρα να δυσκολευτείς λίγο να οδηγήσεις ευθεία καθώς θα κάνεις μικρές διορθώσεις συνεχώς. Αυτό βέβαια δεν είναι χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου scooter, αλλά όλης της κατηγορίας. Μετά από λίγη ώρα όμως συνηθίζεις, ενώ κάποιος επαγγελματίας που οδηγεί ήδη τέτοιου είδους δίκυκλο, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα.

    Κάθε φορά που ανεβαίνεις στο E3 Max το Smart είναι το προεπιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας, αλλά εμείς χρησιμοποιούσαμε κατά κύριο λόγο το Sport καθώς οι ταχύτητες με τις οποίες κινείσαι είναι πιο ρεαλιστικές για τα δεδομένα της πόλης. Η μεγάλη ροπή του κινητήρα προσφέρει πολύ καλή επιτάχυνση μέχρι τα 70 χιλιόμετρα ακόμα και αν το scooter είναι φορτωμένο, ενώ συνεχίζει να μαζεύει χιλιόμετρα όσο οι συνθήκες το επιτρέπουν. Αν πάντως θέλεις να εξοικονομήσεις ενέργεια και να κινηθείς πιο χαλαρά μπορείς να επιλέξεις το Smart ακόμα κι εν κινήσει. Το cruise control είναι χρήσιμο όταν χρειαστεί να κινηθείς για αρκετή ώρα σε κάποια λεωφόρο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας, όμως λειτουργεί μέχρι τα 50 χιλιόμετρα την ώρα και αν το ενεργοποιήσεις έχοντας μεγαλύτερη ταχύτητα, τότε το scooter επιβραδύνει αργά και την σταθεροποιεί στα 50.

    Ένα ακόμα ιδιαίτερα χρήσιμο χαρακτηριστικό του E2 Max είναι η όπισθεν. Πατώντας το αντίστοιχο μπουτόν στη δεξιά μεριά του τιμονιού, το scooter αρχίζει να κινείται προς τα πίσω παράγοντας έναν χαρακτηριστικό ήχο «μπιπ – μπιπ» προειδοποιώντας τους πεζούς. Έτσι δεν σε απασχολεί το παρκάρισμα σε ανηφόρα ενώ κάνει εύκολες τις μανούβρες όταν το scooter είναι φορτωμένο και βαρύ.

    Η τελική των 85 χιλιομέτρων επιτρέπει στον αναβάτη να βγει στην εθνική όταν χρειάζεται χωρίς να νιώθει ότι καθυστερεί την κίνηση ή γίνεται εμπόδιο, ενώ η αυτονομία που ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα θα καλύψει τις καθημερινές ανάγκες της πλειοψηφίας των επαγγελματιών. Το μικρό βάρος, οι τροχοί των 12 ιντσών και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού δημιουργούν ένα πολύ ευέλικτο σύνολο που ελίσσεται με ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα και τα στενά εξοικονομώντας χρόνο στο επαγγελματία που το χρησιμοποιεί.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Σελίδα 1Εcooter E2 Max Delivery: Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία – Πρακτικότητα
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας