ESF E-Ride Liberty: Οδηγείται χωρίς δίπλωμα και έχει αυτονομία 45 χιλιομέτρων

ESF E-Ride Liberty

ESF E-Ride Liberty

-Με τελική 25χλμ είναι ιδανικό για νεαρούς, αρχάριους αναβάτες
-Με LED προβολέα και μπαγκαζιέρα στον βασικό εξοπλισμό
-Δύο δισκόφρενα στα φρένα και τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά
-Δύο εκδόσεις με διαφορετικές μπαταρίες και κόστος λιγότερο από 1.500 ευρώ

ESF: E-Fun Tiger με αυτονομία έως 130 χλμ

Με τελική 25χλμ είναι ιδανικό για νεαρούς, αρχάριους αναβάτες

Τα μικρά ηλεκτρικά scooter προσφέρουν μεγάλη ευκολία και αυτονομία στις μικρές αποστάσεις που έχει να διανύσει ο μέσος αναβάτης. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, το ESF E-Ride Liberty είναι ιδανικό για έναν νεαρό, αρχάριο οδηγό, καθώς η τελική του ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 25 χιλιόμετρα την ώρα. Είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα, brushless των 1000W και η αυτονομία του σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, αγγίζει τα 45 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, νούμερο που θα καλύψει τις καθημερινές κοντινές διαδρομές στη γειτονιά για τις οποίες ενδείκνυται. Επίσης, διαθέτει 3 διαφορετικά mode τα οποία ουσιαστικά ρυθμίζουν τον ρυθμό με τον οποίο το δίκυκλο θα πιάσει τα 25χλμ.
 

Δύο εκδόσεις με διαφορετικές μπαταρίες και κόστος λιγότερο από 1.500 ευρώ

Το E-Ride Liberty-C είναι εφοδιασμένο με μια 48V μπαταρία λιθίου, έχει χωρητικότητα 20Ah, είναι αποσπώμενη και η φόρτιση της μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε οικιακή πρίζα. Μια πλήρης φόρτιση, διαρκεί 4-6 ώρες, ενώ το Liberty διατίθεται και στην έκδοση B, διαθέτοντας μπαταρία μολύβδου-οξέος. Και τα δύο μοντέλα διατίθενται σε τρείς χρωματισμούς: μαύρο, κόκκινο, λευκό και οι τιμές τους είναι 1.494 ευρώ για το C και 1.246 για το B.
 

Με LED προβολέα και μπαγκαζιέρα στον βασικό εξοπλισμό

Ο σχεδιασμός του E-Ride Liberty είναι πιο ρετρό, με κλασσικές γραμμές. Στο μπροστινό μέρος φέρει ένα κυκλικό LED φανάρι και η όλη σιλουέτα του είναι από το πλάι είναι λεπτεπίλεπτη, προσδίδοντας περισσότερο στον χαρακτήρα του ηλεκτρικού και καθιστώντας το ευκολοδήγητο και «μανιτζέβελο». Επιπρόσθετα, στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου, περιλαμβάνεται ένα topcase, δίνοντας την δυνατότητα στον αναβάτη να αποθηκεύσει το κράνος του ή άλλα μικροαντικείμενα. Συνάμα, στο εσωτερικό μέρος της ποδιάς, υπάρχει και ντουλαπάκι για να βάλεις το κινητό, κλειδιά ή το πορτοφόλι.  Κατ επέκταση, διαθέτει θύρα φόρτισης USB ενώ και έναν στρογγυλό ψηφιακό πίνακα, ο οποίος αναλαμβάνει την πληροφόρηση του αναβάτη με τις βασικές πληροφορίες.


 

Δύο δισκόφρενα στα φρένα και τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά

Στα των αναρτήσεων, φέρει συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι στο εμπρός μέρος και μονό αμορτισέρ πίσω, ενώ υπεύθυνα για την πέδηση του είναι δύο δισκόφρενα. Το συνολικό βάρος του scooter, είναι 97,5 κιλά και έχει επίπεδο πάτωμα, προσφέροντας την μεγαλύτερη δυνατή άνεση. Στην ποδιά, υπάρχει και γάντζος, όπου ο αναβάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει για να κρεμάσει ψώνια, σακίδιο πλάτης ή οτιδήποτε άλλο θελήσει. Αν θέλετε να διαβάσετε την ολοκληρωμένη δοκιμή του μοντέλου, πατήστε εδώ. 
 

AUTOAGORA
BEST BUY