Suzuki V-Strom 800 DE: Πραγματική Dual Explorer με άφθονη ροπή & αυτονομία
|

Suzuki V-Strom 800 DE - Aφθονη ροπή 78 Nm, εξαιρετικά βοηθητική σε άσφαλτο και χώμα.
Κορυφαία ροπή 78 Nm, ιδανική για χωμάτινες διελεύσεις
20 λίτρα ρεζερβουάρ και αυτονομία 350+ χιλιόμετρα
Εξαιρετικές επιδόσεις σε 0-100 σε 4,1 δ., αλλά και 100-0 σε 40 μ.
Εξοπλισμός με ρυθμιζόμενο TCS και QS και τιμή 12.495
Κορυφαία ροπή 78 Nm, ιδανική για χωμάτινες διελεύσεις
Η ροπή είναι κρίσιμη για τις adventure μοτοσυκλέτες τόσο σε οδικές συνθήκες όσο και σε χωμάτινες διελεύσεις, καθώς παρέχει την απαραίτητη δύναμη για ομαλές προσπεράσεις στον αυτοκινητόδρομο και ταυτόχρονα την ικανότητα να αντιμετωπίζει με επιτυχία εκτός δρόμου προκλήσεις όπως απότομες ανηφόρες. Επιπρόσθετα, η υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές επιτρέπει στον αναβάτη να έχει άμεση απόκριση είτε χρειάζεται να επιταχύνει για να ενταχθεί στην κίνηση του δρόμου είτε να διανύσει με σταθερότητα τεχνικά μονοπάτια με πέτρες και ρίζες δέντρων. Έτσι, η ροπή των 78 Nm που αποδίδεται από το δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 774 κ.εκ. της Suzuki V-Strom 800 DE προσφέρει ουσιαστικό πλεονέκτημα σε εκτός δρόμου διαδρομές και σε καταστάσεις όπου απαιτείται άμεση δύναμη από τις χαμηλές στροφές. Η άμεση απόκριση στο γκάζι διευκολύνει τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας σε τεχνικά δύσκολα εδάφη όπως ανηφόρες, πέτρινα περάσματα και μονοπάτια με μεταβαλλόμενη πρόσφυση. Αυτό καθιστά τη ροπή βασικό παράγοντα για την ευχρηστία και την ασφάλεια στο χώμα, καθώς ο αναβάτης δεν χρειάζεται να καταφεύγει σε υψηλές στροφές για να εξασφαλίσει την απαιτούμενη ισχύ. Παράλληλα, το γεγονός ότι η ροπή είναι διαθέσιμη σε μεγάλο εύρος στροφών εξασφαλίζει ομαλή και γραμμική παροχή ισχύος, μειώνοντας την κόπωση και διευκολύνοντας την προβλέψιμη οδήγηση σε μειωμένη ταχύτητα και μειωμένη πρόσφυση. Επιπλέον, σε αστικές συνθήκες ή σε διαδρομές με συνεχείς αλλαγές ταχύτητας, η ισχυρή ροπή επιτρέπει ευκολότερα προσπεράσματα αλλά και ταχύτερες διελεύσεις από δρόμους με αλλεπάλληλες στροφές χωρίς ανάγκη συνεχούς αλλαγής ταχυτήτων. Η συνολική εμπειρία εντός και εκτός δρόμου επωφελείται αισθητά από την ύπαρξη αυτής της ισχυρής ροπής, προσφέροντας στον αναβάτη την αίσθηση ότι η μοτοσυκλέτα ακολουθεί με ακρίβεια κάθε εντολή.
20 λίτρα ρεζερβουάρ και αυτονομία 350+ χιλιόμετρα
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 20 λίτρα και η συνοδευτική αυτονομία που ξεπερνά τα 350 χιλιόμετρα αποτελούν βασικά πλεονεκτήματα για οποιονδήποτε σχεδιάζει ταξίδια μεγάλων αποστάσεων ή χρήση σε απομακρυσμένες περιοχές. Η αυξημένη αυτονομία ελαχιστοποιεί την ανάγκη για συχνές στάσεις ανεφοδιασμού, κάτι που όχι μόνο βελτιώνει την άνεση στο ταξίδι αλλά ενισχύει και την ασφάλεια, ιδιαίτερα σε ορεινές ή ερημικές διαδρομές όπου τα πρατήρια καυσίμων μπορεί να είναι σπάνια ή και ανύπαρκτα. Η χωρητικότητα αυτή συνδυάζεται με έναν κινητήρα που έχει καλή πραγματική κατανάλωση 5,7 λίτρα/100 χλμ (όπως μετρήσαμε στη δοκιμή μας) για τον κυβισμό και τις επιδόσεις του. Επιπλέον, σε καθημερινή χρήση, ένα μεγάλο ρεζερβουάρ περιορίζει τον προγραμματισμό που απαιτείται για ανεφοδιασμό, προσφέροντας άνεση και πρακτικότητα. Στη φιλοσοφία των adventure μοτοσυκλετών, η αυτονομία αυτή ενισχύει την αίσθηση ανεξαρτησίας και την ελευθερία σχεδιασμού διαδρομών χωρίς τον περιορισμό του «πόσα χιλιόμετρα μένουν». Για τους αναβάτες που χρησιμοποιούν τη μοτοσυκλέτα τους για ταξίδια, εξερεύνηση ή απλώς καθημερινές μετακινήσεις χωρίς άγχος, τα 20 λίτρα ρεζερβουάρ συνιστούν ένα αντικειμενικό πλεονέκτημα με πρακτικές προεκτάσεις.
Εξαιρετικές επιδόσεις σε 0-100 σε 4,1 δ., αλλά και 100-0 σε 40 μ.
Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα δηλώνει επιδόσεις που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα για την κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών και φέρνουν τη Suzuki V-Strom 800 DE πιο κοντά στις σπορ προδιαγραφές. Η ισχυρή επιτάχυνση δεν εξυπηρετεί μόνο τους λάτρεις των επιδόσεων, αλλά έχει και λειτουργική αξία σε καταστάσεις όπως τα προσπεράσματα στον αυτοκινητόδρομο ή η ταχεία απομάκρυνση από δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες. Ταυτόχρονα, η δυνατότητα ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 40 μέτρα επιβεβαιώνει την παρουσία πολύ ποιοτικών φρένων, συνδυασμένων με αποτελεσματικό σύστημα πέδησης και κατάλληλο σετάρισμα των αναρτήσεων. Το φρενάρισμα σε τόσο μικρή απόσταση δημιουργεί συνθήκες ασφάλειας, ιδιαίτερα όταν ο αναβάτης καλείται να αντιδράσει σε έκτακτες καταστάσεις. Η ισορροπία μεταξύ επιτάχυνσης και επιβράδυνσης καθιστά τη μοτοσυκλέτα ιδανική για σύνθετες διαδρομές, από καθημερινή χρήση σε αστικό περιβάλλον έως σπορ οδήγηση σε ορεινές διαδρομές. Οι επιδόσεις αυτές μαρτυρούν ότι πρόκειται για μια κατασκευή που δεν εστιάζει αποκλειστικά στη χρηστικότητα αλλά φιλοδοξεί να προσφέρει και συγκινήσεις.
Εξοπλισμός με ρυθμιζόμενο TCS και QS και τιμή 12.495
Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) και QuickShifter (QS), στοιχεία που ενισχύουν τόσο την ασφάλεια όσο και την οδηγική απόλαυση. Το TCS επιτρέπει την καλύτερη διαχείριση της ισχύος σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, όπως σε βρεγμένο οδόστρωμα ή χωμάτινες επιφάνειες, και ρυθμίζεται ανάλογα με τις ανάγκες του αναβάτη. Το QuickShifter διευκολύνει τις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη, βελτιώνοντας την ταχύτητα και την ομαλότητα της επιτάχυνσης, ιδιαίτερα σε σπορ οδήγηση ή σε απαιτητικά τερραίν. Σε αυτό το επίπεδο εξοπλισμού έρχεται να προστεθεί και η τιμή των 12.495 ευρώ, που δικαιολογείται από τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας. Ο συνδυασμός τεχνολογίας και απόδοσης την καθιστά ανταγωνιστική στην κατηγορία των μεσαίων adventure μοντέλων. Επιπλέον, το πακέτο εξοπλισμού φανερώνει τη στόχευση προς έναν αναβάτη που γνωρίζει πώς να αξιοποιήσει στο έπακρο τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και προσδοκά να βρει σε μία μοτοσυκλέτα τόσο οδηγική ευχαρίστηση όσο και τεχνολογική πληρότητα. Παρόλη την ικανότητα της Suzuki V-Strom 800 DE να οδηγείται και στο χώμα, ο κινητήρας και το επίπεδο του εξοπλισμού δηλώνει πρόθεση για χρήση σε ποικιλία σεναρίων, από καθημερινή μετακίνηση έως ταξιδιωτική περιπέτεια.