Το CBR300R διαθέτει περισσότερη ισχύ από το μοντέλο και ροπή χάρη στην αύξηση του κυβισμού κατά 37 κ.εκ., με καλύτερη απόκριση στο γκάζι, επιθετικό στυλ, βασισμένο στο CBR1000RR και ABS στο βασικό εξοπλισμό. Οι βασικές διαφορές, σε σχέση με το CBR 250R, είναι οι εξής:
· Αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα στα 286 κ.εκ.
· Νέα χαρτογράφηση κινητήρα
· Μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης
· Νέα εμφάνιση, βασισμένη στο CBR 1000RR
· Νέο πιρούνι, διαμέτροιυ 37 χλστ.
· Αμορτισέρ με Pro-Link
· Δικάναλο ABS στον βασικό εξοπλισμό
Αναλυτικότερα, ο κινητήρας των 286 κ.εκ. είναι αυτός που γνωρίσαμε από το CBR 250R, με αρκετές διαφορές. Η διάμετρος κυλίνδρου παραμένει στα 76 χλστ. αλλά έχει μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλου κατά 8 χλστ. (63 χλστ.). Η σχέση συμπίεσης παραμένει στο 10,7:1 ενώ η μέγιστη ισχύς είναι πλέον στους 30,4 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή στα 2,75 kgm στις 7.250 σ.α.λ. Επιπλέον, για την εξισορρόπηση των κραδασμών από τη μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλου, τοποθετήθηκαν ένας βαρύτερος αντικραδασμικός άξονας και πιο στιβαρές βάσεις κινητήρα. Το ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού PGM-FI - με πεταλούδα γκαζιού διαμέτρου 38 χλστ. - έχει νέα χαρτογράφηση που χαρίζει άμεση απόκριση στο γκάζι σε όλο το φάσμα στροφών.
Τέλος, ο κινητήρας της προσφέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα για κάθε αναβάτη. Διαθέτοντας λιγότερα κινούμενα μέρη, είναι πιο οικονομικός, ενώ μικρές λεπτομέρειες όπως τα ελατήρια εμβόλου χαμηλής τριβής και το μπουζί ιριδίου συμβάλλουν στον περιορισμό του κόστους συντήρησης.
Όσον αφορά στην αισθητική, η μοτοσικλέτα που ενέπνευσε τον σχεδιασμό του CBR 300R είναι το CBR 1000RR. Η θέση οδήγησης, από την άλλη, είναι ελαφρώς τροποποιημένη - ενώ το ύψος της σέλας παραμένει στα 785 χλστ., χάρη στη νέα, πιο λεπτή σχεδίαση, τα πόδια του αναβάτη φτάνουν πιο εύκολα στο έδαφος.
Και ο εξοπλισμός του CBR 300R δεν είναι αμελητέος. Μπροστά συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ και δίσκο 296 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί μονό αμορτισέρ με Pro-Link και δίσκος 220 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα. Φυσικά, στον τομέα των φρένων συναντάμε και ένα ελαφρύ δικάναλο ABS, το οποίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό της μοτοσικλέτας.
Το CBR 300R, τέλος, θα είναι διαθέσιμο στους παρακάτω χρωματικούς συνδυασμούς:
· Λευκό - τριχρωμία Ross
· Κόκκινο Millenium
· Μαύρο
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 286 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 30,4/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,75/7.250
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 13
Βάρος (κιλά, πλήρες): 164
Ύψος σέλας (χλστ.): 785



EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
Test LS2 Challenger II: Ελαφρύ και άνετο τουριστικό κράνος με HPFC κέλυφος
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.