Η βασική διαφοροποίηση, λοιπόν, του R 1200 RT από το προηγούμενο μοντέλο εντοπίζεται στον κινητήρα. Ουσιαστικά πρόκειται για τον ίδιο boxer που χρησιμοποιούσε και το προηγούμενο RT, με τη χωρητικότητα των 1.170 κ.εκ.. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος κινητήρας απέκτησε υγρόψυξη, όπως και αυτός του R 1200 GS το 2013. Χάρη στο νέο τρόπο ψύξης, το R 1200 RT αποδίδει πλέον 123 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 12,7 kgm στις 6.500 σ.α.λ.. Επιπλέον, οι Βαυαροί προχώρησαν και σε άλλες μικροαλλαγές στον κινητήρα της μοτοσικλέτας. Χάρη σε αυτές, η λειτουργία του, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες, όταν το R 1200 RT αναγκάζεται να κυκλοφορήσει μέσα στην πόλη, είναι βελτιωμένη.
Βελτιωμένο είναι και το πλαίσιο, για το οποίο ακολουθήθηκε η ίδια συνταγή που προωτοείδαμε στο νέο GS. Οι τροποποιήσεις που δέχθηκε το καθιστούν πιο άκαμπτο και προσδίδουν αυξημένα επίπεδα σταθερότητας στη μοτοσικλέτα. Επιπλέον, το κέντρο βάρους της βελτιώθηκε, με αποτέλεσμα τον καλύτερο έλεγχο.
Από εκεί και πέρα, το R 1200 RT δε διαφοροποιείται σημαντικά από τον προκάτοχό του, αλλά έχει δεχθεί κάποιες τροποποιήσεις. Αυτές εντοπίζονται στην αισθητική του, την επανασχεδιασμένη οθόνη TFT στον πίνακα οργάνων και τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, μεταξύ άλλων.
Φυσικά, η BMW εκμεταλλεύτηκε τη δυνατότητα να προσθέσει στον προαιρετικό εξοπλισμό του ανανεωμένου μοντέλου της με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά και μη συστήματά της. Αναλυτικότερα, το touring της BMW διαθέτει πλέον στον προαιρετικό εξοπλισμό του το σύστημα ASC (Automatic Stability Control), δύο επιλογές χαρτογράφησης του κινητήρα (Road και Rain), το νέο σύστημα Hill Start Control και το Gear Shift Assistant Pro (ένα σύστημα quickshift). Επίσης, οι ιδιοκτήτες του νέου R 1200 RT μπορούν να το εξοπλίσουν με τις ημιενεργητικές αναρτήσεις της BMW, αλλά και τους έξυπνους LED προβολείς του K 1600 GT.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ boxer, Υ/Ψ, 1.170 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 125/7.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 12,7/6.500
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 25
Βάρος (κιλά, πλήρες): 274
Ύψος σέλας (χλστ.): 805-825
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr