LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Ως μια εναλλακτική αισθητική πρόταση του MT-09, παρουσιάζεται το XSR900.

Εντυπωσιακός και σύνοδος με το ύφος και το στυλ της μοτοσικλέτας ο πίνακας οργάνων - κοντέρ.

Όμορφη λεπτομέρεια η "στάμπα" με το λογότυπο του μοντέλου στο πίσω μέρος της σέλας.

Ο 60th Anniversary χρωματισμός του XSR900, αποτείνει φόρο τιμής στο ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της Yamaha.

Πίσω από την ρετρό - cafe racer εμφάνιση, κρύβεται το καθ΄ολα σύχρονο και ισχυρό μηχανικό σύνολο του ΜΤ-09.

Όμορφο και ξεχωριστό το XSR900, απευθείνεται σε όσους θέλουν επιδόσεις, οδική συμπεριφορά αλλά και στυλ.

EICMA 2015: Yamaha XSR900

Μετά το XSR700 ήταν λογικό και επόμενο να ακολουθήσει το 900, όπερ και εγένετο στην έκθεση του Μιλάνου. Πέραν της εμφάνισης, αλλαγές σε σχέση με το MT-09 στο οποίο και βασίζεται, δεν υπάρχουν.

 
H industrial - café racer αισθητική που μας σύστησε η Yamaha με το XSR700, βρήκε εφαρμογή και στο MT-09 λοιπόν.  Για την υλοποίηση του, ακολουθήθηκε αναλογικά ακριβώς ο ίδιος δρόμος με τη μικρότερη έκδοση, δηλαδή χρησιμοποιήθηκαν αυτούσια το πλαίσιο και τα περιφερειακά του MT-09, "χτίζοντας" πάνω σε αυτή τη βάση, μια εναλλακτική  αισθητική πρόταση.
 
Εντύπωση προκαλεί η χρήση αλουμινίου στα καλύμματα ρεζερβουάρ,  στα φτερά των τροχών, όσο και στη βάση του μονού προβολέα μπροστά. Γενικά η μοτοσικλέτα βρίθει λεπτομερειών που υπερτονίζουν τον "ρετρο φουτουριστικό" χαρακτήρα της , αποτελώντας μια μοναδική -μαζικής παραγωγής-  παρουσία. 

Όπως ήδη αναφέρθηκε, αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν υπάρχουν σε σχέση με το MT-09, ως εκ τούτου, το XSR900 φέρει τον τρικύλινδρο κινητήρα  με τον crossplane στρόφαλο,  απόδοσης 115 ίππων στις 10.000 σ.α.λ. και  8.9 kgm στις 8.500 σ.αλ.  

Το αλουμινένιο πλαίσιο τύπου "διαμαντιού", καθώς και οι αναρτήσεις και τα φρένα, είναι επίσης ίδια με το MT-09 και το μόνο που αλλάζει -πέραν φυσικά της αισθητικής- είναι οι τιμές του βάρους , 195 έναντι  191 κιλών (με ABS και στις δύο περιπτώσεις) καθώς και το ύψος της σέλας, 830 έναντι 815 χλστ.

Το XSR900 θα είναι διαθέσιμο από το Φεβρουάριο του 2016 στην αγορά, σε τρεις χρωματισμούς: Κίτρινο - Μαύρο (επετειακό, 60th anniversary), Γκρι Ματ και Μπλε με λευκά "φιλέτα". 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ, 12β
Κυβισμός (κ.εκ.) : 847
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 115/10.000
Ροπή: (kgm/σ.α.λ.): 8,9/8.500
Βάρος (κιλά, πλήρες): 195
Ύψος σέλας (χλστ.): 830

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

REPSOL λιπαντικό αναρτήσεων 5W Qualifier Fork oil 1L

EICMA 2025 – Kymco Xtera 350: Νέο Adventure Scooter με πλούσια ηλεκτρονικά και 28,6 άλογα

EICMA 2025 – QJMotor SRT 300 DX: Νέα Adventure με 28,6 ίππους και 19άρη τροχό εμπρός

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ