• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δύσκολα πιστεύει κανείς ότι πρόκειται για μοτοσικλέτα με "μόλις" 500 κ.εκ.

Πλήρως εξοπλισμένο το TRK-502 για περιπέτεια εντός και εκτός δρόμου.

Είναι scrambler και το δείχνει το Leoncino 500!

Slim ο "λέοντας", για ευελιξία στη σαβάνα των πόλεων.

Όμορφο και με σοβαρές sport προθέσεις το Tornado 302.

Πολύ "αγριεμένο" φαίνεται το μικρό!

ΕICMA 2015: Benelli TRK-502

Επιθυμία να επεκταθεί στην μικρομεσαία κατηγορία των λιγότερο "εξωτικών" μοτοσικλετών εκφράζει η Benelli, κάτι που πιστοποιείται από το νέο mini adventure TRK-502 και όχι μόνο.

 
Με τέσσερα νέα μοντέλα μεσαίου και μικρού κυβισμού παρουσιάστηκε η Benelli στο Μιλάνο, αφήνοντας στην άκρη το "εξωτικό" προφίλ που μας είχε συνηθίσει. Με κινεζικά κεφάλαια να υποστηρίζουν πλέον την εταιρεία -η οποία είναι αλήθεια ότι πέρασε από σαράντα κύματα στο παρελθόν- η Benelli φαίνεται να κάνει μια νέα αρχή.

To μοντέλο που συγκέντρωσε τα περισσότερα βλέμματα ήταν το TRK-502. Πρόκειται για μια mini adventure μοτοσικλέτα, με έναν νέας σχεδίασης δικύλινδρο σε σειρά και υγρόψυκτο κινητήρα 500κ.εκ, ο οποίος αποδίδει 48 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 4,6 kgm ροπής στις 4.500 σ.α.λ., ισχύς που διαχειρίζεται μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου.
 
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, ενώ μπροστά το TRK-502 εξοπλίζεται με USD πιρούνι και δύο δίσκους 320 χλστ. με διπίστονες πλευστές δαγκάνες. Αντιστοίχως πίσω, έχει χρησιμοποιηθεί μονό, ρυθμιζόμενο σύμφωνα με τις πληροφορίες αμορτισέρ και δίσκος διαμέτρου 260 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα. 

Το ABS έρχεται ως standard στον εξοπλισμό, ο οποίος  κατά τα άλλα συμπλέει με την κατηγορία στην οποία ανήκει η μοτοσικλέτα. 'Aνετη διπλή σέλα, ψηλή ζελατίνα, χούφτες και "φουσκωμένα" πλαστικά για προστασία των αναβατών, ρεζερβουάρ 20 λίτρων για αυτονομία  όπως  και βαλίτσες και προστατευτικά κάγκελα. 

Το TRK-502 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, μια με χυτές αλουμινένιες ζάντες και ασφάλτινα ελαστικά 120/70-17 και 160/60-17 και μια με ακτινωτούς "χωμάτινους" τροχούς εκ των οποίων ο μπροστά θα έχει διάμετρο 19 ιντσών. 

Η μοτοσικλέτα αναμένεται στην αγορά την άνοιξη του 2016. 

O κινητήρας του TRK-502 έχει χρησιμοποιηθεί και σε ένα scrambler μοντέλο, το οποίο φέρει το ιστορικό για την Benelli όνομα, Leoncino. Η απόδοση είναι η ίδια με αυτή του on-off TRK-502, το μπροστινό είναι επίσης USD με ίδιας διαμέτρου δίσκους αλλά ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα και οι διαστάσεις για τροχούς και ελαστικά 110/80-19 μπροστά και 150/70-17 πίσω. 

Ντεμπούτο στο Μιλάνο έκανε επίσης και το Tornado 302, μια ντυμένη με ολόσωμο fairing και με έκδηλα sport χαρακτηριστικά μοτοσικλέτα 300 κ.εκ., η οποία χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα του naked ΒΝ-302, με την απόδοση  ανέρχεται στους 38 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 2,7 kgm στις 9.000 σ.α.λ.  

Τέλος, η παρουσία της Benelli στην EICMA, ολοκληρώθηκε με το mini bike Tornado Naked T, το οποίο είναι ουσιαστικά ένας σύγχρονος και από ότι υποθέτουμε αρκετά γρήγορος "μπόμπος". Σε δύο εκδόσεις, 125 και 135 κ.εκ. με απόδοση 11,5 και 12,4 ίππους αντιστοίχως.   

 

BENELLI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ