Κινητήρας |
4T, V2 90ο, A/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
803 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
88x66 |
Συμπίεση (:1) |
11 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
75/8.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,9/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,1 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
192 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
214 (κόφτης) |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
USD, 41 χλστ., Kayaba
|
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Kayaba, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /330, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-18" |
Ελαστικό Π |
180/55-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.100-2.165 |
Πλάτος
(χλστ.) |
845 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.445 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ν/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Τα πιο προσιτά Α1 scooter με 16άρη τροχό και TCS
Voge SR1 – Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
HONDA CB1000F Concept: Η επιστροφή του θρύλου; Αποκάλυψη στην Οσάκα
Οικονομική εναλλακτική στη Vespa: Νέο Piaggio Medley 200 με 18 ίππους
Piaggio Liberty - Αποστολή στο Μιλάνο
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Xanthoulis.com: Αποστολές αυθημερόν σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ Piaggio Group
Little Bavarian: Πάντρεμα μιας BMW cafe racer και μιας Porsche 550 Spyder
Ducati Desert X: Με τροχούς 21-18 και δεύτερο ρεζερβουάρ 8 λίτρων
Royal Enfield Himalayan 450: Προηγμένη Rally έκδοση από την Γαλλική εταιρεία OrMotors
Στην Αμερική ζητάνε την «ελευθερία» να μη φοράνε κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr