net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ο κινητήρας ακούγεται σαφώς λιγότερο από την νεότερη υγρόψυκτη γενιά!

Κινητήρας

Ο αερο-ελαιόψυκτος V2 των 90 μοιρών του Scrambler προέρχεται από το Monster 796, και έχει δεχθεί αλλαγές για πιο ομαλή λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών και για να ταιριάζει καλύτερα στη νέα μοτοσικλέτα. Αυτές οι αλλαγές έφεραν και τη μεγαλύτερη θυσία σε σχέση με το μοτέρ που γνωρίζαμε αφού η νέα έκδοση υπολείπεται κατά 12 ίππους παράγοντας παράλληλα λιγότερη ροπή, η μέγιστη τιμή της οποίας όμως εμφανίζεται πλέον χαμηλότερα. Διαθέτει ένα μόνο σώμα ψεκασμού 50χλστ. με δύο μπεκ, οι εκκεντροφόροι φέρουν ανασχεδιασμένο προφίλ, για πιο γραμμική απόδοση, ενώ η 2-1 εξάτμιση είναι ειδικά σχεδιασμένη για το Scrambler. Το κιβώτιο είναι εξατάχυτο, ενώ ο APTC συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος και μονόδρομος, ένα στοιχείο που συμβάλλει θετικότατα στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας. Επίσης το μοτέρ φέρει αλουμινένια καλύμματα σε αρκετά σημεία του κυρίως για σχεδιαστικούς λόγους. Η ιπποδύναμη για το Scrambler ανέρχεται στους 75 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και η ροπή στα 6,9 Kgm στις 5.750σαλ. Τα διαστήματα των service είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά, κάθε 12.000 χλμ.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ