|
Η μεταμόσχευση καρδίας από το Panigale, έφερε στα σωθικά του νέου Multi έναν πανίσχυρο V4 90 μοιρών, με τις κατάλληλες τροποποιήσεις ώστε να ταιριάξει με το ύφος του μοντέλου. Η Ducati αποφάσισε να εγκαταλείψει τη δικύλινδρη διάταξη και αποφάσισε να καρπωθεί τα οφέλη που απορρέουν από τη χρησιμοποίηση ενός V4 κινητήρα. Ο V4 Granturismo είναι μικρότερος σε διαστάσεις αλλά και ελαφρύτερος κατά 1,2 κιλά -ζυγίζει 66,7 κιλά- από αυτόν του απερχόμενου μοντέλου. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; ,Ότι έχεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις μακρύτερο ψαλίδι κρατώντας το ίδιο μεταξόνιο και παράλληλα μπορείς να εστιάσεις το βάρος στο σημείο που θες. Κινήσεις που βελτιώνουν δραματικά το χειρισμό και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, όπως στην περίπτωση του νέου Multistrada. Το μεγάλο όμως νέο είναι η μετάβαση από το δεσμοδρομικό σύστημα στις συμβατικές βαλβίδες με ελατήριο. Ο βασικός λόγος πίσω από αυτή την κίνηση είναι η σημαντική επιμήκυνση των διαστημάτων μεταξύ των εργασιών συντήρησης, αφού στη Multistrada V4 η αλλαγή λαδιού προγραμματίζεται κάθε 15.000 χλμ. ενώ απαιτείται έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000(!) χλμ., που αποτελεί ρεκόρ για μοτοσυκλέτα παραγωγής. Ο V4 Granturismo έχει χωρητικότητα 1.158 κ.εκ. και αποδίδει, σύμφωνα με τη Ducati, 170 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 12,75 kg-m. στις 8.750 σ.α.λ.. Τα νούμερα αυτά επιβεβαιώθηκαν και με το παραπάνω στο δυναμόμετρο, αφού αποδίδει 158,5 ίππους και 11,8 κιλά ροπής στον τροχό, τη στιγμή μάλιστα που το μοτέρ είναι ακόμα «σφιχτό» με ελάχιστα χιλιόμετρα λειτουργίας. Σε σχέση με τον Stradale των Panigale και Streetfighter, το Multistrada φοράει διαφορετικό στρόφαλο, πιστόνια, μπιέλες, πεταλούδες γκαζιού, φιλτροκούτι και εξάτμιση, ενώ έχει και διαφορετικές σχέσεις σασμάν με κοντύτερη πρώτη και πιο μακριά έκτη.
Η πανέμορφη εξάτμιση της Akrapovic με τις διπλές απολήξεις έχει διακριτική παρουσία στα χαμηλά αλλά γίνεται αρκετά αισθητή όταν οι στροφές ανέβουν.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr