Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το Multistrada V4 Rally χρησιμοποιεί ένα αλουμινένιο monocoque πλαίσιο για υψηλή ακαμψία και διατήρηση του βάρους χαμηλά, ενώ το υποπλαίσιο διατηρεί την παραδοσιακή σωληνοειδή του διάταξη. Οι τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις Skyhook DSS EVO έρχονται με αυξημένη διαδρομή στα 200 χιλιοστά και 30% μεγαλύτερο εύρος προφόρτισης στο πίσω μέρος και εκτός από την δυνατότητα ρύθμισης και αντίδρασης τους σε πραγματικό χρόνο, διαθέτουν ορισμένες ξεχωριστές δυνατότητες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η λειτουργία Easy-Lift μειώνει τη συμπίεση στις αναρτήσεις για πιο εύκολο σήκωμα της μοτοσυκλέτας από το πλαϊνό σταντ, η λειτουργία Auto-Levelling προσαρμόζει την προφόρτιση ανάλογα με την κατάσταση φόρτωσης στην οποία βρίσκεται η μοτοσυκλέτα με συνεπιβάτη, βαλίτσες ή και τα δύο, ενώ με τη λειτουργία Minimum-Preload μπορείς να ρυθμίσεις χειροκίνητα την προφόρτιση με το πάτημα ενός κουμπιού για  ευκολότερη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος. Ένα ζευγάρι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Μ50 Stylema με δίσκους 330 χιλιοστών μπροστά και μια 2πίστονη πλευστή δαγκάνα επίσης της Brembo με δίσκο 265 χιλιοστών πίσω, φροντίζουν για την επιβράδυνση του V4 Rally, ενώ το cornering ABS με αισθητήρα ευαισθησίας υπολογίζει τη διαθέσιμη πρόσφυση και συντονίζει σύμφωνα με αυτή το βαθμό παρέμβασης ώστε να παρέχει μέγιστη ασφάλεια στο φρενάρισμα μέσα στη στροφή. Σημείωση, ότι το πεντάλ του πίσω φρένου μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις για καλύτερο έλεγχο εκτός δρόμου.
Το V4 Rally έρχεται με ακτινωτούς τροχούς οι οποίοι είναι 3,2 κιλά ελαφρύτεροι για μεγαλύτερη αντοχή και καλύτερο χειρισμό εκτός δρόμου. Οι διαστάσεις τους είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω και τυλίγονται από tubeless ελαστικά Pirelli Scorpion Trail 2 με διάμετρο 120 / 70-19 μπροστά και 170 / 60-17 πίσω.
 

Σελίδα 1Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!