Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Η εργονομία του νέου μοντέλου έχει αναθεωρηθεί με στόχο ακόμα πιο άνετες διαδρομές για οδηγό και συνεπιβάτη. Η σέλα είναι δύο επιπέδων με άπλετο χώρο και μπόλικο αφρώδες, είτε κάθεσαι μπροστά είτε πίσω. Διαθέτει δύο θέσεις ρύθμισης στα 870 ή 890 χιλιοστά, ενώ στον κατάλογο των αξεσουάρ υπάρχουν επιλογές με ύψος από 805-905 χιλιοστά που καλύπτουν κάθε είδους σωματότυπο. Έχει θερμαινόμενη λειτουργία, όπως και οι χειρολαβές, και μπορεί να ρυθμιστεί ανεξάρτητα για το κομμάτι του συνοδηγού μέσω διακόπτη, ώστε να απολαμβάνει και αυτός τη θαλπωρή της. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην άνεση του συνεπιβάτη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η ουρά έχει επιμηκυνθεί και οι βάσεις των πλαϊνών βαλιτσών είναι τοποθετημένες πιο πίσω ώστε να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος, ενώ και τα πίσω μαρσπιέ έχουν μεγαλώσει βελτιώνοντας τη στήριξη του. Η μελέτη των αεροδυναμικών ροών εγγυάται τη μέγιστη δυνατή άνεση στα ταξίδια, με τις χούφτες, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τον ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα να εξασφαλίζουν επαρκή θερμική και αεροδυναμική προστασία. Η ζελατίνα έχει ψηλώσει και φαρδύνει κατά 22 και 44 χιλιοστά αντίστοιχα και σε συνδυασμό με τους νέους πλαϊνούς εκτροπείς, περιορίζουν σημαντικά τη ροή του αέρα προς τα πίσω.
Συμπληρωματικά, τα κανάλια που μεταφέρουν φρέσκο αέρα στα πόδια του αναβάτη έχουν πλέον μεγαλύτερη διατομή, ενώ τα πτερύγια από τους διαχύτες μπορούν να κλείσουν για να μειωθεί η ροή του αέρα όταν ο καιρός είναι κρύος. Η έγχρωμη οθόνη των 6,5 ιντσών αποτελεί μια πραγματική εγκυκλοπαίδεια πληροφοριών, ενώ η περιήγηση στο μενού των ρυθμίσεων  της γίνεται πανεύκολα μέσω του εύχρηστου joystick στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Επίσης μέσω του Ducati Connect, ο οδηγός μπορεί να συνδέσει το smartphone του και να διαχειριστεί τηλεφωνικές κλήσεις, μουσική και εφαρμογές πλοήγησης. Το ντουλαπάκι έχει μετακομίσει στο αριστερό μέρος κάτω από το τιμόνι και διαθέτει θύρα φόρτισης USB και χώρο για μικροπράγματα άμεσης πρόσβασης.
 

Σελίδα 1Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!