• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

O νέος Ducati Granturismo V4

O νέος Ducati Granturismo V4

O νέος Ducati Granturismo V4

O νέος Ducati Granturismo V4

O νέος Ducati Granturismo V4

O νέος Ducati Granturismo V4

Ducati: Αυτός είναι ο νέος Granturismo V4 κινητήρας

 

Τέρμα το Desmo! Αποκαλύφθηκε ο νέος V4 κινητήρας της Ducati, ονόματι Granturismo V4, που θα εξοπλίσει την Multistrada V4 και θέτει νέα δεδομένα ισχύος, βάρους και διαστημάτων συντήρησης! Δείτε περισσότερα.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

DUCATI: Scrambler η ducati που ονειρεύεσαι με επιτόκιο 3,9%

H Ducati πέρασε σε ένα ακόμα «κεφάλαιο» της… κλιμακωτής παρουσίασης της Multistrada V4, αποκαλύπτοντας μας επιτέλους τον νέο κινητήρα: Ιδού λοιπόν, ο Granturismo V4. O νέος, τετρακύλινδρος κινητήρας, είχε αποκαλυφθεί έμμεσα από έγγραφα κατοχυρώσεων τους προηγούμενους μήνες και τώρα, ήρθε η «επίσημη»  ώρα της άρσης της αυλαίας. Ας τον δούμε αναλυτικά.
 
Πρόκειται για έναν κινητήρα με πολύ περιορισμένες διαστάσεις και προτεραιότητα στην απόδοση πλούσιας ροπής με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του να εντυπωσιάζουν. Ο κυβισμός του είναι 1.158 κ.εκ. και η ισχύς του ανέρχεται στους 170 ίππους (10.500 σ.α.λ.) και τα 12,7 kgm ροπής (8.750 σ.α.λ). Το βάρος του κινητήρα είναι μόλις 66,7 κιλά, ελαφρύτερος κατά 1,2 κιλά από τον δικύλινδρο V της Multistrada 1260 και, όπως δηλώνει η Ducati, ορίζει ρεκόρ ελαφρύτητας. Η σχέση ίππων ανά κιλό κινητήρα, αγγίζει το 2,55!
 
Σε μια πραγματικά ιστορική στιγμή για την Ducati, ο Granturismo V4  ΔΕΝ φέρει Desmo, δηλαδή δεσμοδρομικές βαλβίδες, κάνοντας χρήση συστήματος βαλβίδων με «κοκοράκια» και συμβατικά, πατροπαράδοτα αν θέλετε, ελατήρια. Χάρη στο νέο σύστημα, που σύμφωνα με την Ducati, ταλαιπωρεί λιγότερο τα επιμέρους εξαρτήματα και την χρήση νέων υλικών, η Ducati υπόσχεται «διαστήματα συντήρησης» (sic), δηλαδή έλεγχο των βαλβίδων, ανά 60.000 χιλιόμετρα, ένα διάστημα που δεν έχει προσφερθεί ποτέ από κινητήρα μοτοσυκλέτας.
 
Ο κινητήρας κάνει χρήση στροφαλοφόρου άξονα που περιστρέφεται προς τα πίσω, ενώ θα φέρει διαστήματα ανάφλεξης τύπου «twin-pulse». Παράλληλα, ο Granturismo V4 εξοπλίζεται με σύστημα απενεργοποίησης των πίσω κυλίνδρων στο ρελαντί, στρατηγική που μειώνει την εκπεμπόμενη θερμότητα από τον κινητήρα και την κατανάλωση καυσίμου, όταν η μοτοσυκλέτα δεν κινείται. Το μοτέρ συμφωνεί με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5, ενώ θα μεταδίδει την κίνηση στον πίσω τροχό μέσω κιβωτίου 6 σχέσεων και Quickshifter στον βασικό εξοπλισμό.
 
Για την παρουσίαση της ίδιας της Multistrada V4, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις 4 Νοεμβρίου…