LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Φυσικός του χώρος η πίστα αν και η Ducati ισχυρίζεται πως το 959 είναι φιλικό και εκτός αυτής.

Δεν διαφοροποιείται σχεδιαστικά σε σχέση με τα υπόλοιπα Panigale το 959.

Η Ιταλική σχεδίαση στα καλύτερα της.

Αλλοίμονο αν δεν υπήρχε το Ducati Red ως χρωματική επιλογή!

Αρκετή ισχύς αλλά όχι υπερβολική όπως το 1299. Αυτή είναι η φιλοσοφία του νέου 959.

Μικρές σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με το 899. Η ουρά συμπεριλαμβάνεται σε αυτές.

EICMA 2015: Ducati 959 Panigale

Με αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα στο "μικρό" Panigale, η Ducati δημιούργησε μια supersport δικύλινδρη μοτοσικλέτα που αποτελεί μια κατηγορία μόνη της, όντας μεγαλύτερη από τα μικρά ss και μικρότερη από τα μεγάλα.

 
Σε όσους  λοιπόν βρίσκουν το 1299 υπερβολικό αλλά αρέσκονται στον χαρακτήρα και το μοναδικό τρόπο απόδοσης ενός ισχυρού V2,  απευθύνεται το Panigale 959.

Το κυριότερο χαρακτηριστικό που το διαφοροποιεί από το 899, είναι φυσικά η χωρητικότητα του κινητήρα, ο οποίος με μια αύξηση της διαδρομής των εμβόλων , έφθασε τα 955κ.εκ., τους 157 ίππους στις 10.500 σ.α.λ.  και τα 10,9 κιλά ροπής στις 9.000 σ.α.λ. 

Σχεδιαστικά, δεν υπάρχουν μεγάλης έκτασης αλλαγές σε σχέση με τη φόρμα της οικογενείας των Panigale, πέραν μικρών επεμβάσεων στους αεραγωγούς της μάσκας , στην ουρά και στους καθρέπτες.  Το πιο εμφανές και άμεσα αντιληπτό νέο στοιχείο στη μοτοσικλέτα, είναι το διπλό τελικό της εξάτμισης στην δεξιά της πλευρά, έναντι του "χωνευτού" στη καρίνα που έφερε το 899.
 
Ως supersport και μάλιστα Ιταλικό, το 959 Panigale έχει εντυπωσιακά περιφερειακά. Αρχίζοντας από μπροστά, συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο και ανεστραμμένο "big piston" πιρούνι της Showa με διάμετρο 43χλστ. καθώς και δίσκους διαμέτρου 320χλστ. με ακτινικές μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες  της brembo.  Πίσω την ανάρτηση αναλαμβάνει ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sowa και την πέδηση δίσκος διαμέτρου 245χλστ., με διπίστονη δαγκάνα. 

Το Panigale 959 θα διατίθεται με standard  εξοπλισμό ένα πακέτο ηλεκτρονικών το οποίο περιλαμβάνει: ABS, Traction Control, Quick Shift, Engine Brake Control και τρία διαφορετικά riding modes (Race, Sport, Wet).  Προαιρετικά, οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα να τοποθετήσουν το Ducati Data Analyzer, το Plug and Play σύστημα τηλεμετρίας της Ducati δηλαδή,  ώστε να καταγράφουν πληθώρα σημαντικών πληροφοριών στην πίστα. 

Τέλος , το Panigale 959, θα διατίθεται σε δύο χρωματισμούς, κόκκινο με μαύρες ζάντες και λευκό με κόκκινες ζάντες.  

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, V2, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.) : 955
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 157/10.500
Ροπή: (kgm/σ.α.λ.): 10,9/9.000
Βάρος (κιλά, πλήρες): 200
Ύψος σέλας (χλστ.): 830

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

REPSOL λιπαντικό αναρτήσεων 5W Qualifier Fork oil 1L

EICMA 2025 – Kymco Xtera 350: Νέο Adventure Scooter με πλούσια ηλεκτρονικά και 28,6 άλογα

EICMA 2025 – QJMotor SRT 300 DX: Νέα Adventure με 28,6 ίππους και 19άρη τροχό εμπρός

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ