Με 1η ταχύτητα στο κιβώτιο, το βαρύ μπροστινό μέρος μπορεί να σηκωθεί στον αέρα.

Στην πίστα

Σίγουρα τα Track Days δεν ήταν το πρώτο μέλημα των σχεδιαστών του NIKEN, ωστόσο σε περιβάλλον πίστας μπορείς με ασφάλεια να διασκεδάσεις και να βρεις που εμφανίζονται τα όρια του, που όπως σε όλες τις κατασκευές τελικά υπάρχουν. Για να τα ανακαλύψεις βέβαια χρειάζεται αρκετή προσπάθεια, η οποία όσον αφορά το μπροστινό μέρος καταλήγει σε ένα μικρό γλίστρημα και άνοιγμα της γραμμής, που περισσότερο ξαφνιάζει παρά τρομοκρατεί και σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με ό,τι έχουμε συνηθίσει οδηγώντας μοτοσυκλέτες. 
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν πέφτεις ποτέ, αφού δεν είναι αυτοκίνητο… και δεν πρέπει να το ξεχνάς όταν οδηγείς σε γρήγορους ρυθμούς. Αν παρ΄όλα αυτά παρασυρθείς, ο ήχος των μαρσπιέ που ξύνουν την άσφαλτο αναλαμβάνει να στο υπενθυμίσει, περιορίζοντας μαζί με τα ελαστικά το NIKEN στην πίστα, καθώς ο ρόλος των τελευταίων δεν είναι η επίτευξη απόλυτων χρόνων, αλλά ο πολυδιάστατος χαρακτήρας, απαραίτητος  σε μια μοτοσυκλέτα δρόμου. Κάπως έτσι βέβαια γεννιέται και η απορία για το τι θα συνέβαινε με υψηλοτέρα μαρσπιέ και αγωνιστικά ελαστικά, αφού και στην εργοστασιακή του μορφή δεν δυσκολεύεται να ακολουθήσει ή ακόμα και να περάσει αντίστοιχες μοτοσυκλέτες. Μετά από λίγους γύρους ξεχνάς αυτόματα την ύπαρξη του τρίτου τροχού και επικεντρώνεσαι στην οδήγηση, μένοντας μόνο με την σιγουριά που χαρίζει το μπροστινό σύστημα. Στις εξόδους όπως είναι λογικό χρειάζεται την ανάλογη προσοχή γιατί έχεις μια ρόδα και 115 ίππους, οι οποίοι όπως σε κάθε μοτοσυκλέτα μπορούν να κάνουν τον πίσω τροχό να χάσει την πρόσφυσή του εάν ανοίγεις βίαια το δεξί γκριπ. Στην ευθεία επιταχύνει δυνατά (αλλάζοντας  ταχύτητες με το γκάζι στο τέρμα χάρη στο shifter), ενώ όταν χρειαστεί να φρενάρεις θα παρατηρήσεις ότι το πίσω μέρος ελαφραίνει ακόμα περισσότερο χωρίς ωστόσο να αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα με τα παραπανίσια κιλά του, δίνοντας καλή αίσθηση στην μανέτα. 
Δεν πρόκειται να αγοράσει κάποιος το NIKEN για τις επιδόσεις του στην πίστα, όμως η απόδοσή του εκεί μας αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο πως η τεχνολογία δεν έχει όρια και όταν υλοποιείται σωστά μπορεί να είναι καλοδεχούμενη ακόμα και σε μια κατηγορία με φανατικούς οπαδούς των δύο τροχών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ