• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πάνω στο C 650 GT μπορείτε να ταξιδέψετε για πολύ μεγάλα διαστήματα και να σταματάτε μόνο για ανεφοδιασμό.

Ποιοτική αίσθηση από τους διακόπες που δεν αφήνουν κανένα παράπονο. Μπουτόν για την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα αλλά και για τα φώτα ημέρας που ενεργοποιούνται από τον αναβάτη.

Δεν μπορείς να ζητήσεις κάτι άλλο από τα όργανα του C 650 GT. Είναι καλοσχεδιασμένος, έχει ευδιάκριτες ενδείξεις που δίνουν πληροφορίες για τα πάντα.

Εντυπωσιάζει στο περασμά του το scooter της BMW που ξεσηκώνει πλήθος αντιδράσεων και ερωτήσεων. Τα LED φώτα ημέρας το κάνουν να ξεχωρίζει καόμη περισσότερο.

Δύσκολα θα βρείτε κάτι πιο άνετο από αυτό. Δεν είναι το μέγεθός της που κάνει τη διαφορά αλλά ο κορυφαίος σχεδιασμός της.

Το αριστερό ντουλάπι κλειδώνει μαζί με το τιμόνι και μπορεί να χωρέσει πάρα πολλά πράγματα. Το δεξί είναι για τα απαραίτητα.

Με λίγο ψάξιμο θα χωρέσει δύο κράνη κλειστού τύπου και θα μείνει και χώρος για αρκετά πράγματα. Ποιοτική επένδυση και LED φως για τον χώρο αποσκευών.

Η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα ανασηκώνεται έως και 10 εκ. και σε συνδυασμό με την εξαιρετική κάλυψη που προσφέρουν τα πλαϊνά πάνελ απομονώνει σχεδόν ολοκληρωτικά τον αναβάτη.

Πλαίσιο, πιρούνι κια ψαλίδι φωνάζουν στιβαρότητα και δίνουν την αίσθηση ότι μπορούν να διαχειριστούν ακόμη μεγαλύτερη ισχύ.

Οι εμπρός δίσκοι που συνδυάζονται με διπίστονες δαγκάνες έχουν δύναμη και αίσθηση και συνεργάζονται πολύ καλά με το ABS της BOSCH.

Δύναμη, άμεση απόκριση και σπορτίφ ήχος από τον κινητήρα που καταναλώνει λογικές ποσότητες βενζίνης.

Το οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ αλλά και το άκαμπτο USD πιρούνι συμβάλλουν στην εξαιρετική ποιότητα κύλισης του C 650 GΤ ελέγχοντας αποτεσματικά τους τροχούς του. Η σκληρότητά τους είναι ιδανική.

Στις στροφές το C 650 GT εμπνέει εμπιστοσύνη δεν κουνάει πουθενά, πληροφορεί τον αναβάτη του και μπορεί να πάρει εύκολα πολύ μεγάλες κλίσεις. Για αυτό και το κεντρικό σταντ έχει καρφάκι...

Δοκιμάζουμε πρώτοι: BMW C 650 GT

Σε νέα ύψη, μήκη και πλάτη στέλνει η BMW τον πήχη στα mega GT scooters με τον νέο C 650 GT που βάζει δύσκολα στο σύνολο των μοτοσικλετών τουρισμού, όχι όμως και στην καθημερινή μετακίνηση.

 

Για καραμέλες…

…στη Ναύπακτο, για παστέλι στη Στεμνίτσα, για μπουγάτσα με τυρί μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Πάνω στη σέλα του C650GT ακόμη και η πιο μικρή…λιγούρα/επιθυμία μπορεί να μετατραπεί σε αφορμή για μια μικρή ή…μεγαλύτερη βόλτα, χωρίς δεύτερη σκέψη, που θα σε οδηγήσει εκτός των τειχών της πόλης. Με τέτοια παράδοση στις μοτοσικλέτες –κάθε είδους-τουρισμού που έχει η BMW δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά… Με την παρουσίαση του νέου τους scooter, του δεύτερου στην ιστορία της BMW που βλέπει το φως της παραγωγής (πρώτο ήταν το «καμπινάτο» C1), οι Βαυαροί, στόχευσαν απευθείας στην κορυφή της κατηγορίας των mega GT, όπως άλλωστε κάνουν και σε όλες τις κατηγορίες που παρουσιάζουν νέο μοντέλο τα τελευταία χρόνια. Ήθελαν το απόλυτο ταξιδιωτικό μηχάνημα, που δεν θα κουράζει, όμως, στην καθημερινή μετακίνηση και θα μπορεί παράλληλα να ευχαριστεί τον αναβάτη του σε δρόμο με στροφές. «Πολλά καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη» θα σκεφτεί κάποιος και δεν θα έχει άδικο. Με το C 650 GT, όμως, η BMW δείχνει πως έχει βρει τον τρόπο να κάνει τα καρπούζια να μοιάζουν με μπαλάκια του τένις. Το πώς θα το βρείτε παρακάτω.

Ποιότητα-Αισθητική: Απλά στην κορυφή

Το C 650 GT είναι εντυπωσιακό και μεγαλοπρεπές δεν χωρά καμία αμφιβολία για αυτό. Το βλέπεις άλλωστε στα βλέμματα όσων το κοιτάζουν. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην του ρίξει κάποιος μια ματιά, έστω και κλεφτή στο φανάρι, ενώ πολλοί αποδείχθηκαν και οι πιο θαρραλέοι που ήθελαν να μάθουν περισσότερα για το C 650 GT και έλουζαν τον υποφαινόμενο με ερωτήσεις πάσης φύσεως. Το εμπρός μέρος θυμίζει αμυδρά το K 1600 GT και με ενεργοποιημένα τα LED ημέρας γίνεται ακόμη πιο απόκοσμο και εντυπωσιακό. Στο ίδίο μήκος κύματος, από πλευράς εντυπώσεων, κινείται και το πίσω μέρος με το φωτιστικό σώμα να κλέβει την παράσταση, ενώ τα πίσω πλαϊνά πλαστικά μοιάζουν ελαφρά με βαλίτσες. Η ξεχωριστή σχεδίαση του C 650 GT συμπληρώνεται και από ύψιστη ποιότητα κατασκευής αφού τα πάντα έχουν προσεχτεί σε υπέρτατο βαθμό. Δεν υπάρχει κάτι που μπορείς να του προσάψεις σε αυτό τον τομέα με μόνη εξαίρεση τα κρύσταλλα των καθρεπτών που, ενώ δεν θολώνουν, στις υψηλές ταχύτητες κουνιούνται έντονα, ειδικά στις ανωμαλίες.

Άνεση-Εργονομία-Χώροι: Πακέτο άνεσης και ελέγχου

Κάθεσαι στη σέλα, με το 650 GT τοποθετημένο στο κεντρικό του σταντ, απλώνεις τα πόδια στο κεκλιμένο επίπεδο της ποδιάς, αφήνεις τα χέρια να «πέσουν» στο τιμόνι και νοητά ήδη ταξιδεύεις. Θέση οδήγησης με Θήτα κεφαλαίο, ό,τι χρειάζεσαι για να γυρίσεις, όχι τον κόσμο, αλλά το σύμπαν ολόκληρο. Εξαιρετική στήριξη στη μέση, αφρώδες που απορροφά με βουλιμία ό,τι ξεφεύγει από τις αναρτήσεις ενώ τα χειριστήρια του τιμονιού βρίσκονται στις σωστές θέσεις. Αν και δεν έχω βρεθεί στη σέλα των Honda Goldwing και BMW K 1200 LT πάω στοίχημα πως αυτή εδώ αλλά και γενικότερα η θέση οδήγησης του C 650 GT βρίσκεται τουλάχιστον στο ίδιο επίπεδο από πλευράς άνεσης. Αυτοί που ίσως παραπονεθούν είναι οι βραχύσωμοι αναβάτες περισσότερο λόγω απόστασης από το έδαφος παρά σαν αίσθηση βάρους ή ανασφάλειας που λαμβάνουν. Βασιλικότερα του βασιλέως κάθεται και ο συνεπιβάτης στο δικό του ξεχωριστό και υπερυψωμένο μερίδιο. Για να της βάλω δύσκολα χρησιμοποίησα το πιο extreme εργαλείο που είχα στη διάθεσή μου· τον…Αλέξανδρο. Αλέξανδρος εστί άνθρωπος ύψους 1,96 μ. με βάρος που πλησιάζει τα 120 κιλά. «Πώς είσαι;», ρώτησα, «Ουουου, μια χαρά», ήταν η απάντησή του. Τον έβαλα να κάτσει και στη θέση του αναβάτη. Το «επιτέλους, ένα scooter που χωράω» που ξεστόμισε, νομίζω τα λέει όλα. Παρά τα μέγιστα επίπεδα άνεσης, δεν έχουν γίνει θυσίες στον τομέα του ελέγχου. Χάρη και στο εξαιρετικό ζύγισμα που έχει πετύχει η BMW νιώθεις ανά πάσα στιγμή ότι εσύ είσαι το αφεντικό είτε κινείσαι με δύο είτε με 180 χλμ./ώρα. Στις μικρές ταχύτητες τα κιλά εξαφανίζονται κάτω από τα πόδια σου, ωστόσο, το C 650 GT δεν σου δημιουργεί ψευδαισθήσεις όσον αφορά το μεγάλο βάρος του. Καλά κάνει καθώς έτσι δύσκολα θα υπερεκτιμήσεις μια κατάσταση, κινούμενος σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Τέλος, οι αποθηκευτικοί χώροι βρίσκονται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας. Κάτω από τη σέλα δύο κράνη χωρούν με άνεση. Ωστόσο, πρέπει να προσπαθήσετε λίγο για να βρείτε τη σωστή θέση, κάτι που γίνεται πιο δύσκολο αν έχουν μεγάλους αεραγωγούς. Πέρα από τα δύο κράνη χώρος περισσεύει και για άλλα πράγματα, ενώ περισσότερο χώρο θα βρείτε στα ντουλαπάκια της ποδιάς. Το αριστερό είναι τεράστιο, κλειδώνει μαζί με το τιμόνι και φέρει και παροχή ρεύματος, ενώ το δεξί χρησιμεύει για αυτά που χρειάζεστε άμεσα.

Κινητήρας: Βρίθει από ισχύ

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της BMW φέρει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, σύστημα ψεκασμού τελευταίας γενιάς αποδίδει, σύμφωνα με την BMW, 60 ίππους και 6,73 kgm ροπής στις 7.500 και 6.000 αντίστοιχα και περνά από τώρα τις προδιαγραφές Euro4. Έχει βιδωθεί απευθείας στο πλαίσιο και αποτελεί ενεργό μέρος του, ενώ, παράλληλα δεν περνά κραδασμούς σε αυτό και κατά συνέπεια στους επιβαίνοντες χάρη στους δύο αντικραδασμικούς άξονες που φέρει. Είναι το ισχυρότερο μοτέρ μέχρι τα 650 κ.εκ. και το αποδεικνύει σε κάθε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού εν κινήσει. Από τα 30 περίπου χλμ./ώρα και μετά το C650 GT επιταχύνει δυνατά, ο δείκτης του ταχύμετρου φτάνει με γρήγορο ρυθμό μέχρι τις πρώτες τριψήφιες ενδείξεις και συνεχίζει σχεδόν με το ίδιο σθένος ως και τα 160 χλμ./ώρα. Δεν σταματά βέβαια εκεί και σε επίπεδο δρόμο θα σημαδέψει γρήγορα και την ένδειξη των 180 χλμ./ώρα με τον κόφτη να επεμβαίνει διαρκώς, αν κρατάτε το γκάζι στο στοπ του. Άπλετη ισχύς λοιπόν, αλλά και πολιτισμένη λειτουργία, αφού, όπως είπαμε και πιο πάνω οι κραδασμοί απουσιάζουν. 

Μιλήσαμε για επιταχύνσεις εν κινήσει γιατί από στάση η μετάδοση, σε σχέση με την αμεσότητα και την ισχύ του μοτέρ, καθυστερεί αισθητά να περάσει τη δύναμη στον πίσω τροχό. Μια συνειδητή επιλογή από τους μηχανικούς της BMW ώστε να μη φοβηθούν οι λιγότερο έμπειροι αναβάτης. Αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά το σπινάρισμα θα ήταν αναπόφευκτο σε κάθε χούφτωμα του γκαζιού και το Traction Control θα δούλευε ακόμη περισσότερο από ό,τι τώρα. Traction Control είπα; Το παίρνω πίσω! Αν και η λειτουργία του θυμίζει αρκετά Traction Control πρόκειται για ένα σύστημα που επεμβαίνει στην ηλεκτρονική διαχείριση του πανίσχυρου κινητήρα και προστατεύει τη μετάδοση από τα φορτία που της ασκεί, αυξάνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής της. Όσον αφορά στην κατανάλωση, τα έξι λίτρα/100 χλμ. που μετρήσαμε ως μέση τιμή είναι ένα πολύ καλό νούμερο για ένα τόσο δυνατό μοτέρ που έχει να κινήσει ένα τόσο βαρύ scooter και μάλιστα με τέτοια ευκολία. Αν κινηθείτε με οικονομικό ρυθμό θα δείτε αυτό το νούμερο να πέφτει κάτω από το 5,5. 

Πλάισιο-Αναρτήσεις-Φρένα: Δεν κουνάει ρούπι 

Πρωταρχικό μέλημα για τους μηχανικούς της BMW, για ένα τόσο μακρύ scooter πρέπει να ήταν η ακαμψία του συνόλου σε κάθε είδους συνθήκες και η αίσθηση στιβαρότητας. Για αυτό άλλωστε και επέλεξαν από την αρχή να «μοτοσικλετοποιήσουν» το C 650 GT όσον αφορά την αρχιτεκτονική του πλαισίου του. Σε αντίθεση λοιπόν με τα περισσότερα scooter οι κύλινδροι του μοτέρ με την κλίση των 70 μοιρών, φτάνουν σχεδόν μέχρι τον εμπρός τροχό και ο ίδιος ο κινητήρας αποτελεί ενεργό τμήμα του πλαισίου. Το τελευταίο είναι ατσάλινο σωληνωτό και αποτελείται από σωλήνες κυκλικής και τετραγωνικής διατομής, ενώ στο πίσω μέρος του φέρει μία αλουμινένια γέφυρα που ενισχύει περαιτέρω την ακαμψία. Αλουμινένιο είναι και το ψαλίδι που φιλοξενεί στα σωθικά του και την αλυσίδα της τελικής μετάδοσης -σε μπάνιο λαδιού- και σε αντίθεση με τα κλασικά scooter τα ρουλεμάν του βρίσκονται στο πλαίσιο και όχι στο μοτέρ. Όπως ακριβώς γίνεται με τις μοτοσικλέτες. Στον τομέα των αναρτήσεων οι ομοιότητες με τις τελευταίες συνεχίζονται. Ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 40 χλστ., με δύο ενισχυτικές γέφυρες, αναρτά τον εμπρός τροχό και ένα σχεδόν οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ με ρύθμιση για την προφόρτιση του ελατηρίου έχει αναλάβει τον πίσω.  Η διαδρομή και των δύο ανέρχεται στα 115 χλστ. Όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε εξαιρετική, για τα δεδομένα της κατηγόριας, κατανομή βάρους και γρανιτένια αίσθηση, είτε κινείστε τελικιασμένος στην εθνική είτε απολαμβάνετε την αγαπημένη σας «στριφτερή» διαδρομή. Ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα η συμπεριφορά του παραμένει ανεπηρέαστη και θα θυμηθείτε ότι υπάρχει κάποιος εκεί πίσω μόνο αν κοιτάξετε.

Φρένα: Προσεγμένο και εκεί

Στο τομέα των φρένων το scooter της BMW δείχνει επίσης ιδιαίτερα προσεγμένο. Δύο δίσκοι διαμέτρου 270 χλστ. εμπρός συνδυάζονται με 2πίστονες δαγκάνες, ενώ ίδια διάμετρο έχει και ο πίσω δίσκος, αλλά η διπίστονη δαγκάνα έχει έμβολα μικρότερης διαμέτρου. Το κύριο μέρος της επιβράδυνσης έχουν αναλάβει οι εμπρός δίσκοι με την απόδοση της δύναμης να έρχεται γραμμικά. Πολύ καλή είναι και η συνεργασία τους με το νέας γενιάς δικάναλο ABS M9 της Bosch που επεμβαίνει αποτελεσματικά στο φρενάρισμα πανικού. Δυνατός είναι και ο πίσω συνδυασμός. Το ABS, ωστόσο, δεν λειτουργεί με την ίδια ακρίβεια που το κάνει μπροστά και «αμολάει» περισσότερο από το επιθυμητό αυξάνοντας έτσι την απόσταση ακινητοποίησης. Ο σωστός τρόπος βέβαια είναι να χρησιμοποιεί κανείς και τα δύο φρένα. Έτσι θα πάρει μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης, ακόμη και στους γυαλισμένους δρόμους της πόλης.

Οδηγώντας: Παντού με χάρη και άνεση

Το C650GT θα κινηθεί αρχοντικά στους δρόμους της πόλης προσφέροντας κορυφαία επίπεδα άνεσης σε αναβάτη και συνεπιβάτη. Πρόβλημα δε θα δημιουργήσει ούτε στις αλλαγές κατεύθυνσης χάρη στο ελαφρύ τιμόνι και το σωστό ζύγισμά του. Μην περιμένετε όμως και θαύματα. Σε σχέση με τα 261 «γεμάτα» κιλά του μπορεί να έχει ανάλαφρη αίσθηση, ωστόσο, τα ίδια μαγικά δεν μπορούν να γίνουν με τον όγκο και το τεράστιο μεταξόνιο. Μέσα στην κίνηση, ακόμη και αν αυτή είναι αυξημένη, δεν θα προβληματίσει και ένας λογικός αναβάτης θα κινηθεί γρήγορα απολαμβάνοντας την... προσοχή των γύρω του. Ωστόσο, αν πέσετε σε μποτιλιάρισμα είναι σίγουρο πως κάποια στιγμή θα κολλήσετε ανάμεσα στα αυτοκίνητα χωρίς να έχετε φτάσει στο φανάρι. Αν είχε και ένα ηχοσύστημα ούτε που θα το προσέχατε! 

Στην εθνική το C 650 ξεδιπλώνει όλες τις GT αρετές του και κινείται με την ίδια ή και μεγαλύτερη άνεση από αυτή που προσφέρει μία touring μοτοσικλέτα. Απλά σηκώστε τη ζελατίνα μέχρι το μέγιστο ύψος της (10 εκ. διαφορά σε σχέση με το κατώτερο σημείο) ανοίξτε και τους εκτροπείς αέρα (α λα K 1600 GT) κάτω από αυτή και μπείτε σε ένα κόσμο απόλυτης νιρβάνας. Κουνήματα; Όσο δυνατά και αν πνέει ο άνεμος ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε. Ενόχληση από τον αέρα; Αν είστε πάνω από 1,80 μ. ένα απειροελάχιστο σκύψιμο θα το εξαφανίσει και αυτό τη στιγμή που τα πόδια προστατεύονται ολοκληρωτικά πίσω από τα μεγάλα πλαστικά πάνελ του ρύγχους. Αυτά δεν δημιουργούν καμία απολύτως ανατάραξη στα πόδια και δείχνουν την εξαιρετική δουλειά που έκαναν οι αεροδυναμιστές της BMW. 

Το μόνο που θα κουραστεί, όσο μακρύ και αν είναι το ταξίδι, είναι τα δάχτυλα του δεξιού χεριού σας που πρέπει να κρατάνε το γκάζι ανοιχτό. Με ένα cruise control θα λυνόταν και αυτό το «πρόβλημα». Μα τι λέμε, Cruise control σε scooter; Ηχοσήστημα; Από τη στιγμή που μιλάμε για το 650 GT, ναι. Η BMW θα πρέπει να σκεφτεί σοβαρά το ενδεχόμενο να προσθέσει αυτά τα δύο στον κατάλογο με τα αξεσουάρ του scooter της, δίνοντας έτσι ακόμη μεγαλύτερη σημασία στα δύο τελευταία γράμματα του ονόματός του.

Για το τέλος, αφήσαμε τον επαρχιακό, όπου το C 650 GT συνεχίζει να διαπρέπει με την ίδια χάρη που το έκανε και στον αυτοκινητόδρομο. Επιταχύνει δυνατά από τη μία στροφή στην άλλη, παίρνει κλίση πανεύκολα και το ίδιο εύκολα πλαγιάζει από τη μία μεριά στην άλλη. Το μπροστινό, με τη στιβαρότητα που το διακρίνει, κερδίζει την εμπιστοσύνη του αναβάτη παρέχοντας παράλληλα πληροφορίες για την κατάσταση του δρόμου και τα φρένα δε δείχνουν ιδιαίτερα σημάδια κόπωσης στην παρατεταμένη χρήση.

Συμπέρασμα: Mega Best 

Μιλήσα στην αρχή της δοκιμής για την ικανότητα της BMW να μετατρέπει τα καρπούζια σε μπαλάκια του τένις και με το C 650 GT αυτό το κατάφερε σχεδόν ολοκληρωτικά. Σχεδόν γιατί το μόνο καρπούζι που δεν μοιάζει με μπαλάκι είναι η τιμή του. Τα 11.980 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση το κάνουν αυτόματα το ακριβότερο scooter της αγοράς, με την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και το ABS να περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Η έκδοση με το εξοπλιστικό πακέτο Highline (ένδειξη πίεσης ελαστικών, θερμαινόμενα γκριπ, θερμαινόμενη σέλα αναβάτη/συνεπιβάτη, LED φώτα ημέρας) και τον συναγερμό, που έφερε το μοντέλο της δοκιμής, ανεβάζει τον πήχη στα δυσθεώρητα 13.205 ευρώ. Αν είναι να φτάσετε στα 12.000, έ τότε πηγαίνετε και για τα 13.000 ολοκληρώντας  έτσι τον τουριστικό χαρακτήρα του C 650 GT.  Αν το δείτε, σαν ένα δίκυκλο που θα κάνετε και τουρισμό, (πραγματικό τουρισμό), τότε έχετε στα χέρια σας μια εξαιρετική εναλλακτική λύση που κοστίζει σημαντικά λιγότερο από τις κορυφαίες Touring μοτοσικλέτες της αγοράς αλλά τις κοιτάζει στα μάτια τουλάχιστον όσον αφορά τα επίπεδα άνεσης και εξοπλισμού. Για τα mega scooters, δεν το συζητάω καν. Το C 650 GT είναι ο νέος βασιλιάς της κατηγορίας και αν θέλετε το καλύτερο τότε πρέπει να πληρώσετε ανάλογα και να βρεθείτε στη σέλα του. Εγώ πάω για το παστελάκι που λέγαμε.

BMW C 650 GT

 

Τιμή (ευρώ)

11.980 ευρώ

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Κινητήρας

4T, 2Κ, Υ/Ψ,8Β, 2ΕΕΚ

Κυβισμός (κ.εκ.)

647

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ).

79x66

Συμπίεση (:1)

11.6

Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.)

60/7.500

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

6,7/6.000

Τροφοδοσία

Ηλ. Ψεκασμός  

Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα)

16/4

Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.)

6

Βάρος (kg, γεμάτο)

261

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)

 180

 

 

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Σωληνωτό, υβριδικό (ατσάλινο με αλουμινένιο υποπλαίσιο)

Αναρτήσεις Ε

Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι 40mm

Διαδρομή (χιλ.)

115

Αναρτήσεις Π

Μονό αμορτισέρ, ΠΕ

Διαδρομή

115

Φρένα Ε (χιλ.)

Δ /270, 2 δαγκάνες 2 εμβόλων    

Φρένα Π (χιλ.)

Δ /270, δαγκάνα 2 εμβόλων   

 

 

Τροχοί-Ελαστικά

 

Ελαστικό Ε 

120/70-15

Ελαστικό Π

160/60-15

 

 

Διαστάσεις

 

Μήκος

2.218

Πλάτος

916

Μεταξόνιο

1.591

Ύψος σέλας

780

 

 

Εξοπλισμός

 

ABS

Y

Μίζα

Y

Μανιβέλα

_

Στροφόμετρο

Y

Κοντέρ

Y

Ένδειξη θερμοκρασίας

Y

Ένδειξη βενζίνης

Y

Μερικός χιλιομετρητής

Y

Φέρινγκ

Y

Ρυθμιζόμενες μανέτες

Y

Κεντρικό σταντ

Y

Πλάγιο σταντ

Y

Σχάρα

_

Κλειδαριά κράνους

_

Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση

_

Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

Υ

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ