Το Ζ300 αποτελεί το πραγματικό εισαγωγικό μοντέλο στον κόσμο της σειράς Z, διαχωρίζοντας πλήρως από τη θέση του από το μονοκύλινδρο 250άρι. Με πολύ προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, εντυπωσιακή οικογενειακή σχεδίαση, άνετους χώρους για δύο άτομα και δυνατό αξιόπιστο δικύλινδρο κινητήρα, το Z300 είναι μια μοτοσικλέτα που θα σας μεταφέρει γρήγορα και ευχάριστα στους δρόμους της πόλης, ενώ δεν θα πει όχι ούτε σε ταξιδάκια εκτός των τειχών. Τα χρήματα που ζητά η Kawasaki για την απόκτησή του ανταποκρίνονται πλήρως στην εικόνα της μοτοσικλέτας, ειδικά στους τομείς της εμφάνισης και της ποιότητας. Αν τα 5.490 ευρώ της έκδοσης με το ABS σας φαίνονται πολλά σκεφτείτε το ξανά αφού δύσκολα θα συναντήσετε άλλη μοτοσικλέτα που να συγκεντρώνει τα παραπάνω χαρακτηριστικά σε αυτή την τιμή. Υπάρχει βέβαια επίσης και η βασική έκδοση, χωρίς ABS με την ελκυστικότατη τιμή των 4.990 ευρώ. Η επιλογή δική σας.
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Υ/Ψ,8β |
|
Κυβισµός (κ.εκ.) |
296 |
|
Διάµετρος x Διαδροµή (χλστ.) |
62x49 |
|
Συµπίεση (:1) |
10,6 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
39/11.000 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,8/10.000 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασµός |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλµ.) |
4,9 |
|
Βάρος (κιλά, πλήρες) |
170 (ABS) |
|
Τελική ταχύτητα (χλµ./ώρα) |
181 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις- |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο τύπου διαµάντι |
|
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι, 37 χλστ. |
|
Διαδροµή (χλστ.) |
120 |
|
Αναρτήσεις Π |
Αµορτισέρ, ΠΕ |
|
Διαδροµή (χλστ.) |
132 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 290 χλστ., 2E, ΑBS |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 220 χλστ., 2E, ΑBS |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
110/70-17΄΄ |
|
Ελαστικό Π |
140/70-17΄΄ |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.015 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
750 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.405 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
Y |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
N |
|
Στροφόµετρο |
Y |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη θερµοκρασίας |
N |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Μερικός χιλιοµετρητής |
Y |
|
Φέρινγκ |
N |
|
Ρυθµιζόµενες µανέτες |
N |
|
Κεντρικό σταντ |
Y |
|
Πλάγιο σταντ |
N |
|
Σχάρα |
N |
|
Κλειδαριά κράνους |
N |
|
Ρυθµιζόµενη εµπρόσθια ανάρτηση |
N |
|
Ρυθµιζόµενη πίσω ανάρτηση |
Y |



Τα «γυμνά» Α2 κατηγορίας με τα καλύτερα φρένα
QJMotor SRK 800 Dark Edition: Η νέα «σκοτεινή» έκδοση που (ακόμη) βλέπουν μόνο οι Γάλλοι
Daytona Monster 125: Με αυτονομία 750χλμ , φρένα με CBS και τιμή 2.195 ευρώ
Aμεσα διαθέσιμα τα νέα Honda ADV 350 με νέες αποχρώσεις και προσφορές στη Motorrad Βιταλιώτης
KTM 1390 Super Duke RR 2026: Έρχεται η πιο άγρια εκδοχή της «Beast»
Peugeot 103: Η θρυλική επιστροφή αλλά ηλεκτρική μορφή!
Cyclone RA 1000: Το «κινεζικό Diavel» με 106 ίππους και μονόμπρατσο ψαλίδι
Test Axxis Ghostfighter: Flip-Up με φουτουριστική εμφάνιση & βάση Action-Cam
Ο πατέρας του Τσιτσιπά υποστηρίζει ότι εκείνος οδηγούσε τη Lotus, αλλά η Τροχαία λέει «όχι»
Αγρότες κόβουν την Ελλάδα στα δύο: Νέα μπλόκα, εντάσεις και κλιμάκωση κινητοποιήσεων
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.