Το Ζ300 αποτελεί το πραγματικό εισαγωγικό μοντέλο στον κόσμο της σειράς Z, διαχωρίζοντας πλήρως από τη θέση του από το μονοκύλινδρο 250άρι. Με πολύ προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, εντυπωσιακή οικογενειακή σχεδίαση, άνετους χώρους για δύο άτομα και δυνατό αξιόπιστο δικύλινδρο κινητήρα, το Z300 είναι μια μοτοσικλέτα που θα σας μεταφέρει γρήγορα και ευχάριστα στους δρόμους της πόλης, ενώ δεν θα πει όχι ούτε σε ταξιδάκια εκτός των τειχών. Τα χρήματα που ζητά η Kawasaki για την απόκτησή του ανταποκρίνονται πλήρως στην εικόνα της μοτοσικλέτας, ειδικά στους τομείς της εμφάνισης και της ποιότητας. Αν τα 5.490 ευρώ της έκδοσης με το ABS σας φαίνονται πολλά σκεφτείτε το ξανά αφού δύσκολα θα συναντήσετε άλλη μοτοσικλέτα που να συγκεντρώνει τα παραπάνω χαρακτηριστικά σε αυτή την τιμή. Υπάρχει βέβαια επίσης και η βασική έκδοση, χωρίς ABS με την ελκυστικότατη τιμή των 4.990 ευρώ. Η επιλογή δική σας.
Κινητήρας |
4T, 2K, Υ/Ψ,8β |
Κυβισµός (κ.εκ.) |
296 |
Διάµετρος x Διαδροµή (χλστ.) |
62x49 |
Συµπίεση (:1) |
10,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
39/11.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,8/10.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασµός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλµ.) |
4,9 |
Βάρος (κιλά, πλήρες) |
170 (ABS) |
Τελική ταχύτητα (χλµ./ώρα) |
181 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις- |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο τύπου διαµάντι |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι, 37 χλστ. |
Διαδροµή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Αµορτισέρ, ΠΕ |
Διαδροµή (χλστ.) |
132 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 290 χλστ., 2E, ΑBS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 220 χλστ., 2E, ΑBS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
140/70-17΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.015 |
Πλάτος (χλστ.) |
750 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.405 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
N |
Στροφόµετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερµοκρασίας |
N |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιοµετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
N |
Ρυθµιζόµενες µανέτες |
N |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
N |
Σχάρα |
N |
Κλειδαριά κράνους |
N |
Ρυθµιζόµενη εµπρόσθια ανάρτηση |
N |
Ρυθµιζόµενη πίσω ανάρτηση |
Y |
A2 Supersport με το καλύτερο φρενάρισμα
Voge 300 Rally 2025: Ήρθε με κινητήρα Euro 5+ χωρίς να χάνει σε δύναμη
Ξέρουμε τελικά να οδηγούμε στην Ελλάδα;
Μπαταρία Skyrich LFP-4 PLUS (300 CA)
Κράνος Jet MT Helmets Street S ECE 22.06 Nardo Gray
Νέα KTM Adventure & Duke στον ορίζοντα
Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους: Εντατικοί έλεγχοι και πρόστιμα για μη χρήση κράνους
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025