Το Ζ300 αποτελεί το πραγματικό εισαγωγικό μοντέλο στον κόσμο της σειράς Z, διαχωρίζοντας πλήρως από τη θέση του από το μονοκύλινδρο 250άρι. Με πολύ προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, εντυπωσιακή οικογενειακή σχεδίαση, άνετους χώρους για δύο άτομα και δυνατό αξιόπιστο δικύλινδρο κινητήρα, το Z300 είναι μια μοτοσικλέτα που θα σας μεταφέρει γρήγορα και ευχάριστα στους δρόμους της πόλης, ενώ δεν θα πει όχι ούτε σε ταξιδάκια εκτός των τειχών. Τα χρήματα που ζητά η Kawasaki για την απόκτησή του ανταποκρίνονται πλήρως στην εικόνα της μοτοσικλέτας, ειδικά στους τομείς της εμφάνισης και της ποιότητας. Αν τα 5.490 ευρώ της έκδοσης με το ABS σας φαίνονται πολλά σκεφτείτε το ξανά αφού δύσκολα θα συναντήσετε άλλη μοτοσικλέτα που να συγκεντρώνει τα παραπάνω χαρακτηριστικά σε αυτή την τιμή. Υπάρχει βέβαια επίσης και η βασική έκδοση, χωρίς ABS με την ελκυστικότατη τιμή των 4.990 ευρώ. Η επιλογή δική σας.
Κινητήρας |
4T, 2K, Υ/Ψ,8β |
Κυβισµός (κ.εκ.) |
296 |
Διάµετρος x Διαδροµή (χλστ.) |
62x49 |
Συµπίεση (:1) |
10,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
39/11.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,8/10.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασµός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλµ.) |
4,9 |
Βάρος (κιλά, πλήρες) |
170 (ABS) |
Τελική ταχύτητα (χλµ./ώρα) |
181 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις- |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο τύπου διαµάντι |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι, 37 χλστ. |
Διαδροµή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Αµορτισέρ, ΠΕ |
Διαδροµή (χλστ.) |
132 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 290 χλστ., 2E, ΑBS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 220 χλστ., 2E, ΑBS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
140/70-17΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.015 |
Πλάτος (χλστ.) |
750 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.405 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
N |
Στροφόµετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερµοκρασίας |
N |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιοµετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
N |
Ρυθµιζόµενες µανέτες |
N |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
N |
Σχάρα |
N |
Κλειδαριά κράνους |
N |
Ρυθµιζόµενη εµπρόσθια ανάρτηση |
N |
Ρυθµιζόµενη πίσω ανάρτηση |
Y |
Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test
Έσκασε το πρώτο scooter της CFMOTO και θα είναι διαθέσιμο σύντομα στην Ευρώπη!
Gore-Τex μεμβράνη: Πόσο βοηθάει; Αξίζει τα παραπάνω χρήματα;
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
Παρουσίαση Scorpion-Exo JNR Air: Παιδικό κράνος με σύστημα ασφαλείας Air-fit
Ταξινομήσεις Παπιών Σεπτεμβρίου 2025: Η Lifan στην κορυφή – μάχη Daytona και SYM από πίσω!
Ταξινομήσεις Scooter Σεπτεμβρίου 2025: Το Zontes G368 «εκτοξεύτηκε» στην κορυφή!
Πρωταθλητής στο BMU ο Δημήτρης Καρακώστας – Η Ελληνική σημαία στο ψηλότερο σκαλί!
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Σεπτεμβρίου 2025: CFMOTO και Honda στην κορυφή
Ταξινομήσεις Σεπτεμβρίου: Ανοδική η αγορά δικύκλων μετά το 9μηνο
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.