Το απλό Agility 200i κοστίζει 2.134 ευρώ με το τέλος ταξινόμησης, ενώ η έκδοση «+» ανεβάζει την τιμή κατά 253 ευρώ, στα 2.387 ευρώ. Επιδόσεις και κατανάλωση κινητήρα διαφέρουν ελάχιστα ανάμεσα στα 2, οπότε η επιλογή ανάμεσα στην απλή ή στην «+» έκδοσης θα βοηθήσει μια έντιμη ενδοσκόπηση, ώστε να κρίνετε εσείς τι ακριβώς θέλετε, και τι ακριβώς χρειάζεστε. Η έκδοση «+» προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με την απλή. Πάμε να τα δούμε επιγραμματικά. Πρωτίστως, πιο premium εμφάνιση σε ορισμένα σημεία (Led φώτα στάσης, ανάγλυφα αυτοκόλλητα, τελικό εξάτμισης, κλπ.), ελαφρώς μεγαλύτερος χώρος κάτω από τη σέλα, μεγαλύτερη ευελιξία λόγω της τοποθέτησης του ρεζερβουάρ κάτω από το πάτωμα της ποδιάς, μεγαλύτερη αυτονομία, και κυρίως για εμάς μεγαλύτερη άνεση, από σέλα και μαλακότερο setup αναρτήσεων, άνεση που θα εκτιμήσουν όλοι και όλες. Στον αντίποδα, η απλή έκδοση αποτελεί ένα γνωστό και δοκιμασμένο μεταφορικό μέσο, με σκληρότερες αναρτήσεις και σέλα, αλλά και με μεγαλύτερο τροχό πίσω στις 16 ίντσες. Αν ψάχνετε την απόλυτα οικονομικότερη επιλογή, η απλή έκδοση ίσως είναι για εσάς. Όμως αν διαθέτετε αυτά τα «+» 200 ευρώ, θα εκτιμήσετε και με το παραπάνω τα επιπρόσθετα θετικά σημεία του «+».
KYMCO
Agility
City
16+ 200i |
|
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ,2Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
163 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
60x57,8 |
Συμπίεση
(:1) |
10,3 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
11,2/7.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1,22/5.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
3,8 |
Βάρος,
γεμάτο (κιλά) |
119 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
105 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο
σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό
πιρούνι |
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ,
ΠΕ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ, μονοπίστονη
δαγκάνα |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ,
διπίστονη δαγκάνα |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
_ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
_ |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
_ |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
_ |
Κεντρικό
σταντ |
Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
Υ |
Κλειδαριά
κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη
εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
100/80-16΄΄ |
Ελαστικό
Π |
120/80-14΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.050 |
Πλάτος (χλστ.) |
735 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.340 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
760 |
Gore-Τex μεμβράνη: Πόσο βοηθάει; Αξίζει τα παραπάνω χρήματα;
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
KYMCO Skytown 125: Με νέο κινητήρα, φρένα άγκυρες και Top Case στο στάνταρ εξοπλισμό
Honda CBR 650R E-Clutch - Test
QJMOTOR FORT 350 EVO: Νέο GT scooter με 30 ίππους και premium εξοπλισμό
Τα 400άρια scooter με τα καλύτερα φρένα
Η SYM ετοιμάζει για την EICMA 2025 Crossover μοτοσυκλέτα και Scooter
Κουβέρτα OG Pro για scooter: Ο σύμμαχός σου τον χειμώνα
YAMAHA XMAX 300– Κάνε Test Ride το scooter που πάντα ονειρευόσουν!
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.