net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Αυτή η μοτοσυκλέτα προορίζεται σε συνειδητοποιημένους μοτοσυκλετιστές. Αν κοιτάς πόσα άλογα ανά ευρώ μπορείς να αγοράσεις, καλύτερα να κοιτάξεις αλλού.

Ακόμη και η τάπα της βενζίνης έχει προσεγμένο στυλ. Αφαιρείται τελείως, δεν έχει μεντεσέ.

Συμπέρασμα

Το Cafe Racer μοντέλο της Royal Enfield είναι μια ειδική περίπτωση μοτοσυκλέτας όπως κι αν το δει κανείς. Είναι φύσει ρετρό, καθώς βασίζεται σε ένα μοντέλο του 1960, αλλά έχει εκσυγχρονιστεί πλέον στις απαιτήσεις της εποχής μας.
Αυτό που κάνει εξαιρετικά είναι και το ζητούμενό του: ένας μαγνήτης βλεμμάτων για απίθανες βόλτες. Αν δε σε νοιάζει η απόλυτη απόδοση, τότε το Continental GT μπορεί άνετα να είναι η καθημερινή σου μοτοσυκλέτα, έχει τις πρακτικές ικανότητες να παίξει τον ρόλο αυτόν. Φυσικά η βόλτα είναι το μεγάλο του ατού και ο τρόπος με τον οποίο τραβά την προσοχή όλων παντού είναι απλά αμίμητος - αν όχι ανεκτίμητος.

Όσο κι αν προσπαθώ να το δω με μια λογική κόστους και απόδοσης, άλλο τόσο το αδικώ διότι απλά δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Όλα τα διαθέσιμα modern classics (Bonneville, V7, W800) είναι πολύ σύγχρονα σε τεχνολογία για να συγκριθούν μαζί του, αρκετά μεγαλύτερα, ακριβότερα και δε διαθέτουν τον ίδιο χαρακτήρα. Εδώ έχουμε ό,τι πιο κοντινό στο να αναπαλαιώσει κανείς ένα γνήσιο κλασικό μοντέλο, δίχως τα τρεξίματα και τα απρόβλεπτα έξοδα.
Αν σου αρέσει αυτό που βλέπεις και είσαι εντάξει με τις ικανότητες που περιγράψαμε παραπάνω, απλώς πάρτο. Αν σκέφτεσαι πόσα άλογα θα μπορούσες να αποκτήσεις με τα ίδια λεφτά, τότε το Continental GT δεν είναι για σένα αγαπητέ.

 

ROYAL ENFIELD - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ