Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ, 2β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
535 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
87x90 |
Συμπίεση
(:1) |
8,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
29,1/5.100 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
4,5/4.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13,5 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
5,9 |
Βάρος,
γεμάτο (κιλά) |
184 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
140 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο περιμετρικό |
Αναρτήσεις
Ε |
Τηλεσκοπικό
πιρούνι Paioli 41χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
110 |
Αναρτήσεις
Π |
Δύο αμορτισέρ
Paioli |
Διαδρομή
(χλστ.) |
80 |
Φρένα Ε
(χλστ.) |
Δ 300
χλστ., 2πίστονη δαγκάνα Brembo |
Φρένα Π
(χλστ.) |
Δ 240
χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα |
Διαστάσεις |
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.060 |
Πλάτος (χλστ.) |
760 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.360 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
800 |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
100/90-18 56 Η |
Ελαστικό Π |
130/70-18 63 Η |
Εξοπλισμός |
|
ABS / Ρυθμίσεις |
- |
Traction Control / Ρυθμίσεις |
- |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobilizer |
- |
Υπολογιστής
ταξιδίου |
- |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Δείκτης
βενζίνης |
Υ |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
- |
Ζελατίνα /
Ρυθμίσεις |
- |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
- |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές
/ Σχάρα |
Υ/- |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
-/Υ |
Yamaha Tricity 300 2025: Νέοι χρωματισμοί, Standing Assist και χειρόφρενο
Suzuki Meet the 8: Έρχεται νέο μοντέλο και μας ιντριγκάρει
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Test Jet κράνος Beon B-120: Μπορείς να το φοράς όλη μέρα!
Ηλεκτρική Honda Fireblade για Le Mans: Φοιτητική ομάδα από τη Γαλλία χτίζει ηλεκτρική superbike
Τροχαία: «Μηδενική ανοχή» στη μη χρήση κράνους – Καταιγίδα ελέγχων από σήμερα
Έφοδος στα Νότια Προάστια το ΣΚ : Πάνω από 1.000 έλεγχοι και 266 παραβάσεις
Ξεκίνησε η απεργία στα συνεργεία : «Φρένο» λόγω του Ψηφιακού Πελατολογίου
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
EK 520 SRX2/120L αλυσίδα κόκκινη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr