Περάστε από το γραφείο. Εδώ η κεντρική κονσόλα χειρισμού.

Πληρέστατος ο πίνακας της VDO με τις δύο μεγάλες και ευανάγνωστες οθόνες να προσφέρουν πληροφορίες για ό,τι χρειάζεται να ξέρει ο αναβάτης.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται πανεύκολα σε ύψος και προσφέρει πολύ καλή προστασία ακόμη και πάνω από τα 200 χλμ./ώρα.

Ανεση-Εργονομία

Το Super Adventure δείχνει άμεσα ότι είναι μια μοτοσικλέτα που έχει φτιαχτεί για να γυρνά τον κόσμο και την ίδια στιγμή έχει φτιαχτεί για να... αγαπηθεί από τους ψηλούς αναβάτες. Με το ύψος μου να βρίσκεται στα 1,85 μ., τιμόνι και χειριστήρια βρίσκονται εκεί ακριβώς που θέλω για να μην έχω κανένα παράπονο, ενώ, σε μια από τις σπάνιες περιπτώσεις, λόγω της απόστασης της σέλας από τα μαρσπιέ, τα γόνατά μου τοποθετούνται πιο χαμηλά από τη λεκάνη μου δημιουργώντας μια ιδιαίτερα άνετη καθιστή θέση οδήγησης. Αν κάνετε πολλά χιλιόμετρα στο χώμα ίσως χρειαστεί να σηκώσετε λίγο το τιμόνι, κάτι που δεν είναι και απαραίτητο.
Στα 860 χλστ. η σέλα βρίσκεται μακριά από το έδαφος αλλά το πλάτος της επιτρέπει να πατάτε κάτω στις μύτες των ποδιών ας μεν, με ασφάλεια δε. 

Γυρνώντας στο “κόκπιτ” απλά να πούμε ότι ο πίνακας πληροφοριών της VDO, είναι ευανάγνωστος αλλά και εντυπωσιακός σε παροχή πληροφοριών, όπως έχουμε συνηθίσει άλλωστε και από τα 1190 Adventure. Τα πάντα ρυθμίζονται από το αριστερό γκριπ εύκολα, γρήγορα και κατανοητά, ακόμη και αν δεν έχετε διαβάσει τις σχετικές οδηγίες, ενώ στην περίπτωση του Super Adventure η ΚΤΜ έχει προσθέσει και σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών.

Τέλος, ο συνεπιβάτης κάθεται άνετα στη δική του ξεχωριστή σέλα με το ποιοτικό αφρώδες και εφόσον δεν ξεπερνά σε μέγεθος τον μέσο όρο δεν θα παραπονεθεί ποτέ για την προσφερόμενη άνεση.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ