• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ανεσταμμένο πιρούνι 45χιλ. της Marzocchi παρέχει σωστή πληροφόρηση και συνεργάζεται άψογα με τις τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

     

    Πιστό στην παράδοση της Ducati, το Hypermotard 950 εφοδιάζεται με ένα νέο πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα, το οποίο αφαίρεσε ακόμα 1 κιλό σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Έτσι συνέβαλε με την σειρά του στη γενναία συνολική μείωση βάρους που αγγίζει τα 4 κιλά, κάνοντας το 950 να ζυγίζει 200 κιλά πλήρες. Πλέον από ατσάλινο χωροδικτύωμα κατασκευάζεται και το υποπλαίσιο, μια λύση που θυμίζει το πρώτο Hypermotard, ενώ το αλουμίνιο συναντάται στο μονόμπρατσο ψαλίδι που φιλοξενεί χωρίς μοχλικό το αμορτισέρ της Sachs, αλλά και στο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 45χιλ της Marzocchi. Η Ducati δεν κάνει ποτέ τσιγκουνιές στα περιφερειακά και έτσι στον τομέα των φρένων εξόπλισε το μοντέλο με τις τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo M4.32 και δίσκους 320 χιλ μπροστά (ελαφρύτεροι κατά 600γρ) που συνεργάζονται με ακτινική τρόμπα της ίδιας εταιρίας. Πίσω συναντάμε δίσκο 245 χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα, ενώ τις εντυπώσεις κλέβει το ρυθμιζόμενο σε 3 θέσεις cornering ABS της Bosch με την λειτουργία Slide by brake. Δεν απενεργοποιείται τελείως, αλλά στη θέση 1 επιτρέπει υπό συνθήκες τα γλιστρήματα του πίσω τροχού και τα Endo. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και φορούν τα ελαστικά της Pirelli Diablo Rosso III, ενώ είναι ελαφρύτεροι από το προηγούμενο μοντέλο κατά 800 γρ., συμβάλλοντας με την σειρά τους στη μείωση της μη αναρτώμενης μάζας.  

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    DUCATI: Με επιτόκιο 3,9% και χαμηλή προκαταβολή