Οι προεξέχοντας κύλινδροι είναι σήμα κατατεθέν. Το υλικό επικάλυψης κάνει απαγωγή της θερμότητας και τα πόδια του αναβάτη δεν καίγονται αν ακουμπήσουν πάνω τους.

Η τελική μετάδοση πραγματοποιείται από έναν άξονα μετάδοσης διπλής άρθρωσης, που επιτρέπει τη σταθερή και αξιόπιστη διαχείριση της ροπής.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα – Στην παραδοσιακή οδό

Η κλασική συνταγή περιλαμβάνει ένα ατσάλινο διπλό σωληνωτό πλαίσιο που προσφέρει σωστή κατανομή του βάρους και ψαλίδι από κράμα αλουμινίου, που έχει σχεδιαστεί για να χωρά ελαστικό διάστασης 150 χιλιοστών. Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 130 χιλιοστών και δύο αμορτισέρ Kayaba με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και διαδρομή 97 χιλιοστών. Στο σύστημα πέδησης το V9 μπροστά έχει εξοπλιστεί με μια αντικριστή δαγκάνα 4 εμβόλων της Brembo που δαγκώνει ένα δισκόφρενο 320 χιλιοστών, ενώ της ίδιας εταιρίας είναι και η πίσω πλευστή δαγκάνα που δαγκώνει ένα δισκόφρενο 260 χιλιοστών. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και το δικάναλο σύστημα ABS, που παραμένει διακριτικό αλλά είναι αποτελεσματικό όταν χρειαστεί. Οι τροχοί αποτελούνται από αλουμινένιες πολυάκτινες ζάντες 16 ιντσών και τα φαρδιά ελαστικά Continental Conti-Milestone με διάσταση 130/90 και 150/80 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.