net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα έφερε την ψηλότερη έξτρα ζελατίνα, η οποία βελτιώνει σημαντικά την προστασία αλλά έρχεται πολύ κοντά στο κεφάλι, όταν είστε όρθιος.

Οι χούφτες είναι μικρές σε μέγεθος, κόβουν ένα μέρος του αέρα που φτάνει στα χέρια του αναβάτη αλλά κυρίως προστατεύουν στην οδήγηση στο χώμα.

Η σέλα είναι άνετη, χωρίς να είναι ιδιαίτερα πλατιά και επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται μπρος-πίσω με άνεση, κατά την οδήγηση στο χώμα. Η σχάρα είναι μεγάλη, όπως άλλωστε και οι χειρολαβές του συνεπιβάτη, που είναι στο σωστό σημείο.

Aνεση-εργονομία: Απόλυτη άνεση για δύο, εντός και εκτός

Η νέα Africa Twin φτιάχτηκε για να προσφέρει άνεση στην καθημερινή μετακίνηση, στο ταξίδι αλλά και στις εκτός δρόμου αναζητήσεις του αναβάτη της, ακόμη και όταν στη σέλα βρίσκονται δύο άτομα -και αυτούς τους στόχους φυσικά τους πετυχαίνει. Η ρυθμιζόμενη σε ύψος σέλα έχει μεγάλο μήκος, σωστό πλάτος και “ενώνεται” πολύ γλυκά με το ρεζερβουάρ. Το τελευταίο δεν έχει νεύρα στα πλαϊνά του,αλλά εσοχές, και έτσι επιτρέπει στον αναβάτη να μετακινείται απρόσκοπτα μπρος-πίσω σε όρθια στάση, με τα γόνατά του να μη βρίσκουν κανένα εμπόδιο.

Προτιμήστε τη χαμηλή θέση για ταξίδια και καθημερινή μετακίνηση και την ψηλότερη όταν οδηγείτε εκτός δρόμου, για καλύτερη αίσθηση-έλεγχο. Αυτό που δεν ρυθμίζεται σε ύψος, ούτε με εργαλεία, είναι η ζελατίνα, ένα στοιχείο που δεν μπορεί να απουσιάζει από τον εξοπλισμό μίας μεγάλης σύγχρονης οn-off. Υποδειγματικά τοποθετημένο είναι το τιμόνι, που έχει πολύ καλό πλάτος, απέχει λογικά από τον κορμό και αφήνει τα χέρια να το πιάνουν σε απολύτως φυσικές γωνίες. Αναβάτες ύψους τουλάχιστον μέχρι 1,85 μ. θα το βρουν ιδανικό και στην όρθια στάση και το Africa είναι μια από τις ελάχιστες on-off που ίσως και να μην χρειαστεί να βάλετε ψηλότερα καβαλέτα στο τιμόνι, για να το φέρετε στα μέτρα σας και να οδηγήσετε με άνεση και στο χώμα. Σε πολύ καλή θέση βρίσκεται και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας πληροφοριών, με τις λευκές και ευδιάκριτες ενδείξεις σε σκούρο μπλε φόντο, ο οποίος παρουσιάζει ό,τι χρειάζεται να γνωρίζει ο αναβάτης. 

Η ουρά είναι ιδιαίτερα λεπτή και πάνω σε αυτή βλέπουμε ενσωματωμένες τις βάσεις για τις εργοστασιακές βαλίτσες. Δίπλα στα μαρσπιέ υπάρχουν ματ προστατευτικά που είναι εκεί για να “τυραννιούνται” από τις μπότες προστατεύοντας το πλαίσιο, ενώ πολύ σωστά μοιάζουν να έχουν προστατευτεί και οι λαιμοί των εξατμίσεων στο κάτω μέρος τους, εκεί όπου και κινδυνεύουν πραγματικά. Με προφανείς βλέψεις για χώμα είναι σχεδιασμένο και το εμπρός χαμηλό φτερό το οποίο απέχει αρκετά από τον τροχό και φέρει flaps στο μπροστινό τμήμα για να μην μπουκώνει στην λάσπη. Για την προστασία του φέρινγκ από πτώσεις η Honda εποίησε σωστά τοποθετώντας μαύρο σκληρό ματ πλαστικό γύρω από το σήμα της, εκεί ακριβώς που λογικά θα ακουμπήσει κάτω. Αυτό το πλαστικό, το οποίο προεξέχει των υπόλοιπων, είναι ξεχωριστό ώστε να μπορεί να αλλάζεται εύκολα. 

Παράπονα, τέλος, δεν πρόκειται να ακούσετε ούτε από τον συνεπιβάτη. Το δικό του μερίδιο της σέλας είναι μεγάλο, φέρει ποιοτικό αφρώδες, στη διάθεσή του έχει και υποδειγματικά τοποθετημένες χειρολαβές και η προσφερόμενη άνεση βρίσκεται στα ίδια υψηλά επίπεδα με εκείνη του αναβάτη.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ