Ο κινητήρας εκτελεί άψογα τα καθήκοντά του, απαιτώντας ελάχιστο καύσιμο.

    Κινητήρας

    Υπεύθυνος για την κίνηση του TNT είναι ένας μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, τετράχρονος κινητήρας 125 κυβικών με τετραβάλβιδη κεφαλή που αποδίδει 11,5 ίππους στις 9.000 σ.α.λ και 1 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό της Delphi, ο οποίος προσφέρει ομαλή απόδοση, άμεση απόκριση στις εντολές του αναβάτη και συμβάλει στη χαμηλή κατανάλωση. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε 2,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και αυτό είναι μάλλον το μέγιστο νούμερο που θα δει κανείς, αφού προέκυψε μετά από μετρήσεις επιδόσεων, κίνηση στην εθνική με τέρμα γκάζι και γενικά όχι ιδιαίτερα οικονομική οδήγηση, οπότε η κατανάλωση μπορεί να πέσει κι άλλο. Ο κινητήρας συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, με την κλιμάκωσή του να προσφέρει ζωηρές και διασκεδαστικές επιταχύνσεις. Το μόνο παράπονο που μπορούμε να κάνουμε για τον κινητήρα είναι οι κραδασμοί που γίνονται αισθητοί μετά τις 8.000 σ.α.λ και σε προτρέπουν να κλείσεις λίγο το γκάζι, για να κινηθείς πιο άνετα. Αλλά όπως αναφέραμε και πιο πάνω, οι κραδασμοί είναι αναπόσπαστο κομμάτι των μονοκύλινδρων κινητήρων γενικότερα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.