Ροπή και άγιος ο Θεός! Ο Boxer παρουσιάζεται αρκετά ψυχωμένος.

Πραγματικός οδοστρωτήρας ακόμα και σε χωμάτινες διαδρομές.

Ποιος είπε ότι τα Adventure δεν έχουν όρεξη για παιχνίδια;

Στο δρόμο – Παντού και πάντα

Αν ποτέ βρεθείς πάνω στη σέλα ενός GS, γρήγορα θα καταλάβεις για ποιο λόγο είναι στις πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων, στην κατηγορία των Adventure μοτοσυκλετών. Το μυστικό του είναι ότι παρά την επιβλητική  και μυώδη εμφάνιση, κρύβει ένα φιλικό χαρακτήρα που τολμάει να ακουμπήσει τα όρια της ευχρηστίας, καθώς μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλες τις δοκιμασίας εξίσου αποτελεσματικά. Αυτό φυσικά απορρέει από την τρομερή συνεργασία πλαισίου, περιφερειακών και κινητήρα, με άμεσα θετικό αντίκτυπο στην ευκολία χειρισμού της μοτοσυκλέτας. Σε αυτό, προσθέστε ότι το σύνολο παρά τα 263 κιλά του, δίνει μια ανάλαφρη ξεχωριστή αίσθηση στον οδηγό. Μια σειρά από ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, είναι αυτά που κάνουν το GS να ξεχωρίζει. Αρχικά, η όρθια θέση οδήγησης και το φαρδύ τιμόνι συνεπικουρούν στις άνετες μεταβάσεις. Η αυξημένη εργονομία και η ξεκούραστη σέλα θα σε κρατήσουν ατσαλάκωτο για ώρες, επιτρέποντας σου να γράψεις συνεχόμενα χιλιόμετρα. 

Στα του κινητήρα, ο παλιός καλός μας φίλος των 1200 κυβικών, αποτελεί την σημαία των GS. Ικανός για άμεσες επιταχύνσεις, χάρη  στο πλούσιο ρεπερτόριο ροπής σε κάθε στρίψιμο του δεξιού καρπού. Θα τραβήξει χωρίς ανεπιθύμητα κομπιάσματα από χαμηλές στροφές ακόμα και με 2 σχέσεις πάνω και έτσι δεν χρειάζεται να αλλάζεις συνέχεια ταχύτητες. Αυτό βέβαια δεν αποτελεί πρόβλημα, ειδικά τώρα μετά την τοποθέτηση του quickshifter. Αυτόματα ανεβοκατεβάσματα χωρίς τη χρήση συμπλέκτη με βελούδινη λειτουργία. Ο πλούσιος εξοπλισμός που έχει ο αναβάτης στη διάθεση του, θα άρει κάθε αμφιβολία για την πολυχρηστική φύση του GS. Μπορείς να παραμετροποιήσεις και να φέρεις τη μοτοσυκλέτα στα μέτρα σου μέσω του εύχρηστου μενού. 

Πεδίο δράσης του GS; Με μια λέξη παντού. Θα εκπληρώσει αγόγγυστα τα αστικά του καθήκοντα εκμεταλλευόμενο το πολύ καλό ζύγισμα. Αν αποδεχτείς ότι ο όγκος του θα σε δυσκολέψει στο μποτιλιάρισμα και οι επιτόπιες μανούβρες θέλουν μεγαλύτερη προσπάθεια, τότε το GS μπορεί να γίνει το καθημερινό σου εργαλείο. Εκτός των τειχών, θα αποδείξει έμπρακτα το λόγο για τον οποίο κατασκευάστηκε. Απίστευτη ποιότητα κύλισης και πλούσιες τουριστικές ανέσεις, πάντα με το βλέμμα στραμμένο στην περιπέτεια. Το GS είναι  έτοιμο να σε ακολουθήσει ως την άκρη της γης. Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα και το τεράστιο ρεζερβουάρ δημιουργούν εξαιρετική ασπίδα κατά του αέρα, πίσω από την οποία δεν καταλαβαίνεις για πότε θα τερματίσεις το κοντέρ στα 225+ χιλιόμετρα. Οι αναρτήσεις στρώνουν παχιά μοκέτα στο διάβα σου. Η ημιενεργητική λειτουργία τους, αναβάθμισε το νέο Adventure. Είναι πιο άμεσο στις αλλαγές κατεύθυνσης και ανταποκρίνεται καλύτερα στις εντολές του οδηγού. Τα φρένα θα επιβραδύνουν το μεγάλο GS χωρίς προβλήματα, ενώ το cornering ABS είναι μια επιπλέον δικλίδα ασφαλείας, ταυτόχρονα με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Οι εκτός δρόμου διαδρομές αποτελούν ένα επιπλέον πεδίο μάχης για το Γερμανικό μοντέλο. Αν σεβαστείς το βάρος του και οδηγείς με ρυθμό, το GS θα σε πάει ως το τέλος της διαδρομής απροβλημάτιστα. Αυτό που το διακρίνει είναι ότι δεν χρειάζεσαι ιδιαίτερες δεξιότητες για να πας γρήγορα και με ασφάλεια, ενώ θα συγχωρήσει τα λάθη σου χωρίς να σου χρεώσει το λογαριασμό.