LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Britten V1000. Η εμφάνισή της αλλά και όλη η ιστορία της εντυπωσιάζουν ακόμα και σήμερα.

Britten V1000: Ένας θρύλος

Γιατί το Britten V1000 είναι μια μοτοσυκλέτα που έχει προσλάβει διαστάσεις θρύλου, στη σημερινή εποχή; Τι ήταν αυτό που την έκανε τόσο ξεχωριστή και της έδωσε αυτή της τη φήμη; Διαβάστε εδώ!

 
Για πολλούς γνώστες του χώρου της μοτοσυκλέτας, το όνομα Britten V1000 είναι ικανό να τους κάνει να ανατριχιάσουν. Το status του μοντέλου είναι σχεδόν cult και η V1000 έχει κερδίσει μια θέση στην διαχρονική ιστορία της μοτοσυκλέτας, ως ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα που κατασκευάστηκαν ποτέ. Για ποιο λόγο, όμως;

Διότι η Britten V1000 αποτελεί την αγνή, χειροποίητη και ανόθευτη έκφραση του ονείρου του δημιουργού της, John Britten, ο οποίος την κατασκεύασε σχεδόν εξολοκλήρου, μόνος του. 

Ας πούμε δυο λόγια για τον δημιουργό. Αν και το όνομά του μπορεί να δημιουργήσει… σύγχυση, ο John Britten γεννήθηκε στην Νέα Ζηλανδία, την 1η Αυγούστου του 1950. Όντας δυσλεκτικός, ο Britten πήρε πτυχίο μηχανικού, παρακολουθώντας απογευματινά μαθήματα επί 4 έτη. Μετά τη λήξη των σπουδών του, μετακόμισε στην Αγγλία, όπου και συμμετείχε σε έργα οδοποιίας, σχεδιάζοντας μια νέα οδική αρτηρία για την σύνδεση των αυτοκινητόδρομων Μ1 και Μ4, δύο από τους κυριότερους δρόμους της Αγγλίας. 

Αμέσως μετά, ο Britten ξεκίνησε να αναπτύσσει το σχέδιο της μοτοσυκλέτας του, την οποία τελικά παρουσίασε το 1991, μετά από πολλά έτη εργασιών και μελέτης. Η εκπληκτική Britten V1000 ξένισε πολλούς. Ωστόσο, κάτω από την φόρμα της κρυβόταν το αποτέλεσμα μιας εκπληκτικής αφοσίωσης, από ένα άτομο κατά κόρον, με ελάχιστη βοήθεια. 

Ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας είναι κατασκευασμένος από το μηδέν. Πρόκειται για μια δικύλινδρη μονάδα με απόδοση 166 ίππων, ασύλληπτο νούμερο για την εποχή που ανταγωνιζόταν ευθέως τις δίχρονες αγωνιστικές των Grand Prix! Η επανάσταση ωστόσο, δεν σταματούσε εκεί: Το πηρούνι τύπου Hossack είχε εξελιχθεί εξολοκλήρου από τον Britten, ενώ ο Νεοζηλανδός συγκέντρωσε τις μάζες όσο γινόταν περισσότερο στο κέντρο της μοτοσυκλέτας, τοποθετώντας το τεπόζιτο καυσίμου κάτω από τη σέλα (πόσο μπροστά;) αλλά και το ψυγείο στην ίδια θέση. 

Με βάρος που δεν ξεπερνούσε τα 138 κιλά, η μοτοσυκλέτα πέτυχε μια σχέση ισχύος προς βάρος που κάναμε πολύ καιρό να την δούμε ξανά. Η μοτοσυκλέτα σημείωσε αγωνιστικές επιτυχίες, τρέχοντας στο Αυστραλιανό BEARS αλλά και νικώντας στην πίστα της Daytona και του Assen, στο Battle of the twins. 

Για αυτούς τους λόγους λοιπόν, η Britten V1000 γράφτηκε με χρυσά γράμματα στην ιστορία της μοτοσυκλέτας, ενσαρκώνοντας το αγνό όραμα ενός δημιουργού και οραματιστή, του John Britten.  

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Suzuki GSX-S 1000GX: Με 152 ίππους ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa και φρένα Brembo

Triumph Speed Twin 1200 - Test

Yamaha Jog E 2026: Το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιεί κοινές μπαταρίες με την Honda

Η ηλεκτρική Oben Rorr EZ κοστίζει λιγότερο από ένα iPhone και πωλείται στο Amazon

Ηλεκτροκίνηση και πορτοφόλι: όλα τα κέρδη που δεν φαίνονται

Test Nordcode Odyssey μπουφάν 4 εποχών: Κορυφαία προστασία για την κατηγορία του

ΕΛ.ΑΣ: «Η προσβασιμότητα είναι δικαίωμα» – Το νέο βίντεο για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ

Η SYM λανσάρει νέα λειτουργία στο site ώστε να βρίσκεις άμεσα αυτό που θες

Ιταλία – Κάμερες ταχύτητας 2026: Ραντάρ νόμιμα, αλλά χωρίς έγκριση – Τελικά το χάος δεν είναι μόνο στην Ελλάδα

Πώς να αποθηκεύσετε σωστά τη μοτοσυκλέτα τον χειμώνα χωρίς να πάθει ζημιές

Κυρανάκης: Νέα αντικίνητρα και περιορισμοί – Στο τραπέζι η απαγόρευση φορτηγών στην Αθήνα

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ