Οδηγώντας

Οι Z και CB είναι δύο μοτοσυκλέτες που εκτελούν την ίδια συνταγή, διαφορετικά. Το Z είναι πιο Ζ-ωηρό (χεχε) σε αίσθηση, έχει άμεση απόκριση στο γκάζι και υποδειγματική ελαστικότητα. Η λεπτή σιλουέτα του και το πολύ καλό του ζύγισμα το κάνουν να ελίσσεται σαν χέλι στην κίνηση, ενώ όταν οι ρυθμοί ανέβουν, ακολουθεί πιστά. Μόνο πάνω από τα 160 και σε συνθήκες μεγάλης πίεσης θα «λακίσει», απόρροια της μικρής ανεμοκάλυψης και του μαλακού πίσω αμορτισέρ αντίστοιχα. Το CB650F αποδίδει το ίδιο καλά εντός και τριγύρω από την πόλη, είναι όμως πιο στιβαρό στην πίεση καθώς οι αναρτήσεις είναι σχετικά σφιχτές σε ρύθμιση. Το CB650 υπερτερεί και στα φρένα έναντι του Z650, με καλύτερο αρχικό δάγκωμα και συνολική δύναμη, χωρίς βέβαια το Kawasaki να προβληματίζει εδώ.  

Μεταξύ V-Strom και Tracer, το μοντέλο της Suzuki δείχνει δραματική βελτίωση, που έχει ως αποτέλεσμα ο αναβάτης να νιώθει πιο δεμένος με την μοτοσυκλέτα και να την οδηγεί ανάλογα. Η νέα V-Strom 650 είναι πολύ πιο υπάκουη στο τιμόνι, παραμένει στιβαρή σαν βράχος και ειδικά σε στριφτερούς επαρχιακούς, είναι σημαντικά καλύτερη. Ο φοβερά ελαστικός κινητήρας είναι σύμμαχος του αναβάτη σε όλα τα επίπεδα και το Low RPM Assistκάνει την κίνηση στην πόλη παιχνίδι. Στο ταξίδι, το V-Strom τα καταφέρνει περίφημα σε επίπεδα άνεσης και ταχυτήτων, μόνο που έχει χάσει κάτι από ανεμοκάλυψη, ελέω της λεπτότερης σιλουέτας του, ενώ όταν έρθει η ώρα για στάση, τα φρένα του κρίνονται επαρκή σε ισχύ, υστερώντας όμως σε αίσθηση. Το Tracer 700 φέρει όλη την «κανιβαλίστικη» ατμόσφαιρα της οικογένειας MT. Ο χαρακτήρας του κινητήρα κυριαρχεί στο μοντέλο και μπορεί να ξεσηκώσει οποιονδήποτε το οδηγήσει. Το Tracer θα σας κάνει να το πηγαίνετε… τέζα, ό, τι και να κάνετε, είναι αυτό είναι «σπίτι-δουλειά», είτε γρήγορη βόλτα για καφέ, είτε ταξίδι. Στην πόλη το Tracer έχει πλεονέκτημα λόγω του στενότερου τιμονιού, στο ταξίδι ανταποκρίνεται αξιοπρεπώς με καλή άνεση και ανεμοκάλυψη, ενώ στις στροφές μπορεί να ενθουσιάσει, λόγω και του 17άρη τροχού εμπρός που δίνει μια street νότα. Τα φρένα του Tracer αποδίδουν καλύτερα από αυτά του V-Strom, καθώς τόσο οι 4πίστονες δαγκάνες όσο και το μικρότερο βάρος της μοτοσυκλέτας κάνουν την διαφορά.