Πλήρης και μινιμαλιστικός ο πίνακας οργάνων του Tracer 700.

Ψηφιακά όργανα με… αναλογική λογική διάταξης, από την μοτοσυκλέτα της Honda.

Ανεση-εργονομία

Τα Z650 και CB650F προσφέρουν μια θέση οδήγησης που συνδυάζει άνεση και σπορ στοιχεία. Το μοντέλο της Kawasaki φέρει μια σχετικά στενή αλλά άνετη σέλα για τον αναβάτη, με πολύ καλό αφρώδες, ενώ η τοποθέτησή του τιμονιού δεν κουράζει τους καρπούς. Για τον συνεπιβάτη, τα πράγματα είναι λίγο δυσκολότερα, καθώς η σέλα είναι μικρή και δεν υπάρχουν χειρολαβές. Καλύτερα τα καταφέρνει εδώ το CB650F, το οποίο είναι πιο άνετο για το δεύτερο άτομο, ενώ για τον αναβάτη ισχύουν σε γενικές γραμμές τα «ως άνω». 

Στα Tracer και V-Strom, η εργονομία και η άνεση παίζουν κυρίαρχο ρόλο και τα σπορ ψήγματα κάνουν πίσω. Και τα δύο μοντέλα θέτουν τον αναβάτη με τον κορμό όρθιο, σε θέσεις που ευνοούν την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Το Tracer 700 έχει πιο στενό τιμόνι από το V-Strom, αλλά αυτό δεν είναι εις βάρος της άνεσης. Το V-Strom συγκριτικά υπερέχει στην ποιότητα της σέλας, όχι όμως σε πολύ μεγάλο βαθμό. Και στις δύο αυτές μοτοσυκλέτες ο συνεπιβάτης περνάει… ζάχαρη, με χειρολαβές και άνετο «μερίδιο» σέλας στη διάθεσή του. Τέλος, τα μοντέλα φέρουν και στοιχεία ταξιδιωτικής εργονομίας: η υποδοχή ρεύματος 12v του V-Strom για τροφοδοσία κινητού η GPSκαι το διάτρητο μπαράκι στο κέντρο του τιμονιού του Tracer, που προσφέρεται για τοποθέτηση ηλεκτρονικής συσκευής ή αξεσουάρ όπως τσαντάκι.