43 χιλιοστών πιρούνι για το V-Strom έναντι 41 του Tracer. Μικρότεροι οι δίσκοι στο Yamaha (282 έναντι 310 χιλιοστών), τετραπίστονες όμως οι δαγκάνες.

Όμοιες οι λύσεις στα περιφερειακά των γυμνών. Πιρούνι 41 χιλιοστών χωρίς ρυθμίσεις, δίσκοι 300 χιλιοστών και διπίστονες δαγκάνες.

Πλαίσιο-αναρτήσεις- φρένα

Στο πλαίσιο βλέπουμε 4 διαφορετικές υλοποιήσεις. Τα δύο street φέρουν λύσεις κορυφής, με το CB650F να χτίζεται σε ένα ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών και το Z650 να φέρει χωροδικτύωμα. Πιρούνι 41 χιλιοστών εξοπλίζει και τα δύο μοντέλα, χωρίς να ρυθμίζεται σε κάποιο εξ αυτών, ενώ στην πίσω ανάρτηση το αμορτισέρ και στις δύο περιπτώσεις ρυθμίζεται σε προφόρτιση. Στα φρένα βλέπουμε μια «ισοβαθμία» στα χαρτία για τα δύο μοντέλα, με δίσκους των 300 χιλιοστών και διπίστονες πλευστές δαγκάνες εμπρός. 

Το V-Strom 650 εξακολουθεί να φέρει πλαίσιο αλουμινίου δύο δοκών, που χαρακτηρίζεται από άριστη στιβαρότητά. Το Tracer 700 χτίζεται πάνω σε ένα πλαίσιο που ξεκινά ως μονής και καταλήγει ως διπλής ραχοκοκαλιάς, στο ίδιο πνεύμα με τα MT-07 και XSR700. Στα περιφερειακά, οι αναρτήσεις αποτελούνται από πιρούνι 41 και 43 χιλιοστών για Tracer και V-Strom αντίστοιχα άνευ ρυθμίσεων, ενώ στα αμορτισέρ μόνο το V-Strom δίνει την δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης, από εξωτερικό ρυθμιστικό κομβίο. Για την πέδηση αναλαμβάνουν δράση δύο δίσκοι 310 χιλιοστών με διπίστονες δαγκάνες εμπρός για το V-Strom, ενώ το Tracer φέρει δίσκους 282 χιλιοστών με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων.