
Η μοτοσικλέτα των Ιαπώνων είναι μια εκ των κορυφαίων superbikes των τελευταίων ετών. Ο μεγάλος Ninja της Kawasaki ανανεώθηκε σχεδόν εκ βάθρων για τη νέα χρονιά και παρουσιάζεται έτοιμος να υπερασπιστεί όσα κέρδισε με το σπαθί του τόσο φέτος όσο και τα προηγούμενα χρόνια.
Η ανανέωση έγινε σε συνεργασία με την αγωνιστική ομάδα της ιαπωνικής εταιρίας, Kawasaki Racing Team και μεγάλο ρόλο στη διαμόρφωση του “χαρακτήρα” της μοτοσικλέτας έπαιξε ο εργοστασιακός αναβάτης της KRT, Tom Sykes. Highlight για τον ανανεωμένο Ninja που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και νέο μοντέλο είναι το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Showa, «Balance Free Front Fork», που μπαίνει πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής.
Στο νέο ανεστραμμένο 43άρι το κάθε καλάμι φέρει το δικό το ξεχωριστό δοχείο αζώτου και ρυθμίζεται ξεχωριστά όσον αφορά την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς. Στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, το οπλοστάσιο του ZX-10R έχει ανανεωθεί πλήρως και φέρει και τη μονάδα μέτρησης αδράνειας της Bosch, Inertial Measurement Unit (IMU), που πραγματοποιεί μετρήσεις σε πέντε διαφορετικούς άξονες.
Υπάρχει επίσης και μια έκτη μέτρηση που γίνεται η οποία πραγματοποιείται μέσω ενός προγράμματος που έχει εξελίξει η Kawasaki και είναι αποθηκευμένο στην ολοκαίνουρια ECU. Πολλές, τέλος είναι οι αλλαγές στον ισχυρότερο κατά 10 ίππους κινητήρα, όπως και στο πλαίσιο και την αεροδυναμική.
Τέλος στην πώληση μπαταριών ανοικτού τύπου
Δηλώσεις Honda: «Όχι» στο ADV 160
Ταξινομήσεις 2020, μοτοσυκλέτες: Κορυφή για το Tracer
Αισθητήρας κατανομής βάρους: Επιβεβαιώνοντας την ανατομικότητα
5 Tips για οδήγηση στον επαρχιακό
Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τα πιστόνια σου!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr