
Η superbike της BMW ήταν μία από τις μοτοσικλέτες που πέρασε επίσης από μια εκτενή διαδικασία ανανέωσης του 2014 για να παρουσιαστεί έτοιμο απέναντι στον ανταγωνισμό.
Η δίαιτα που πραγματοποίησαν οι Γερμανοί επέφερε απώλεια βάρους της τάξης των τεσσάρων κιλών, ενώ ο πανίσχυρος κινητήρας δέχτηκε επίσης περιποιήσεις και τονωτικές αλλαγές φτάνοντας ως τους 199 ίππους. Παρέα με το νέο σύστημα εξάτμισης υπόσχεται, πέρα από κτηνώδη δύναμη και μια πιο γεμάτη καμπύλη ροπής σε όλο το φάσμα λειτουργίας.
Αλλαγμένη πλέον είναι και η γεωμετρία της μοτοσικλέτας, ενώ το όλο πακέτο συμπληρώνεται με ένα σκασμό ηλεκτρονικά. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε τους τρεις χάρτες ανάφλεξης στο στάνταρ εξοπλισμό, συν 2 ακόμη στον προαιρετικό (Pro riding mode, που περιλαμβάνει και launch control) και τον ρυθμιζόμενο κόφτη για τη διέλευση από τα pits.
Βελτιωμένο είναι και το Traction Control με αισθητήρα κλίσης της μοτοσικλέτας, υπάρχει Race ABS, και ASC, ενώ το S 1000 RR του 2015 αποτελεί την πρώτη Superbike μοτοσικλέτα με cruise control, στον προαιρετικό εξοπλισμό. Νέα, είναι η καλωδίωση, αλλά και η ελαφρύτερη μπαταρία, ο πίνακας πληροφοριών φέρει βελτιωμένες ενδείξεις, ενώ καλύτερη επεξεργαστική ικανότητα σε σχέση με πριν έχουν οι αισθητήρες της μοτοσικλέτας.
Τέλος, να μην ξεχάσουμε και το Dynamic Damping Control, που βρίσκεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και έρχεται απευθείας από το κορυφαίο HP4.
Τέλος στην πώληση μπαταριών ανοικτού τύπου
Δηλώσεις Honda: «Όχι» στο ADV 160
Ταξινομήσεις 2020, μοτοσυκλέτες: Κορυφή για το Tracer
Αισθητήρας κατανομής βάρους: Επιβεβαιώνοντας την ανατομικότητα
5 Tips για οδήγηση στον επαρχιακό
Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τα πιστόνια σου!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr