Οι περιπτώσεις κατά τις οποίες έχουμε την ευκαιρία ή είμαστε αναγκασμένοι να οδηγήσουμε κάτι άλλο είναι αρκετές: Βγαίνουμε βόλτα με τον κολλητό μας και αλλάζουμε μοτοσικλέτες στα μισά, οδηγούμε νοικιάρικο, κάνουμε test ride, αγοράζουμε νέο μοντέλο ή αφήνουμε το δικό μας για service και παίρνουμε αντικαταστάτη από το συνεργείο.
Η προσοχή που πρέπει να δείξουμε σε αυτές τις περιπτώσεις είναι μεγάλη. Το νέο ή ξένο μοντέλο έχει τις δικές του ιδιοτροπίες και δεν πρέπει να αντιμετωπιστεί με τη λογική ότι «δεν τρέχει τίποτα, οδηγάω μοτοσικλέτες εδώ και πολλά χρόνια». Εκτός από την αμέριστη προσοχή που πρέπει να επιδείξετε κατά την οδήγηση μιας ξένης ή νέας μοτοσικλέτας, υπάρχουν και κάποιες μικρές διαδικασίες, πριν και κατά την οδήγηση, οι οποίες θα σας στοιχίσουν ελάχιστο χρόνο, ενώ παράλληλα θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε μια καλή ιδέα για τα πράγματα που πρέπει να προσέξετε στην εν λόγω μοτοσικλέτα.
· To πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε με το που ανεβείτε στη σέλα είναι να προσαρμόσετε τους καθρέφτες στα μέτρα σας.
· To βασικότερο πράγμα που πρέπει να δοκιμάσετε από τα πρώτα ήδη μέτρα είναι τα φρένα. Παίξτε λίγο με τις μανέτες και συγκρίνετε: είναι δυνατότερα από τα δικά σας; Πιο μαλακά στην αίσθηση; Τα συμπεράσματα αυτά θα φανούν σωτήρια όταν χρειαστεί να φρενάρετε.
· Ξεκινώντας, δώστε προσοχή στον συμπλέκτη. Σίγουρα δεν είναι ρυθμισμένος στα ίδια μέτρα με τον δικό σας. Ξεκινήστε αργά και έχετε τον νου σας για το σημείο που αποσυμπλέκει, ώστε να αλλάζετε γρηγορότερα σχέση.
· Στην περίπτωση που το μοντέλο που έχετε συνηθίσει διαθέτει ABS και αυτό που οδηγάτε για πρώτη φορά όχι, φρενάρετε δυνατά μερικές φορές, ώστε να συνηθίσετε στο γεγονός ότι στο τέλος της διαδρομής της μανέτας, τα φρένα μπορεί να μπλοκάρουν.
· Αν κάνετε τη μετάβαση από ένα μικρού κυβισμού δίκυκλο σε ένα μεγάλο, μην το πιέσετε μέχρι να το συνηθίσετε. Ακόμη κι αν οδηγείτε ένα R1 τα τελευταία χρόνια, αναγκαστήκατε να οδηγάτε παπί για μερικές ημέρες και επιστρέφετε στο R1, είναι απαραίτητο ένα μικρό διάστημα προσαρμογής πριν του… ξαναπιείτε το αίμα.
· Αν η μοτοσικλέτα που πρόκειται να οδηγήσετε διαθέτει ηλεκτρονικά συστήματα που ρυθμίζονται εν κινήσει (π.χ. χάρτες ανάφλεξης, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις), αφιερώστε τους μερικά λεπτά πριν ξεκινήσετε, ώστε να μη σας αποσπάσουν για πολύ την ώρα που οδηγείτε.
· Έχετε πάντοτε υπόψη σας ότι σε πολλές περιπτώσεις το μοντέλο που οδηγείτε δε θα αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο που αντιδρά το δικό σας. Ποτέ μην ξεχνάτε ότι δεν οδηγείτε το μοντέλο που έχετε συνηθίσει κι ενδεχομένως γνωρίζετε από την καλή και την ανάποδη, αλλά ένα ξένο κι απρόβλεπτο.
5 300άρια scooter με την χαμηλότερη κατανάλωση
Keeway: Το XDV 125 EVO PRO έφτασε μαζί του και το ανανεωμένο Vieste 125 E5+
QJMOTOR SRT 600SX 2025: Ήρθε πλήρως εξοπλισμένο με τιμή 5.695 ευρώ
Αγοράζω με κλειστά μάτια ή περιμένω να βγάλει κουσούρια;
Daytona Invador 125: Φρένα ABS, Traction control και κάμερα καταγραφής
Voge SR16 ACC με νέες προσθήκες στον εξοπλισμό του
Επένδυση 25 εκατ. ευρώ για live κλήσεις στους δρόμους
Η Honda χτύπησε το απόλυτο ρεκόρ παραγωγής με 500 εκατομμύρια
Daytona Monster 125: «Tέρας» αυτονομίας με 18.8 λίτρα χωρητικότητας καυσίμου
Voge DS525X: Πιο «ροπάτο» στις χαμηλές και με νέα LCD οθόνη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr