Οι περιπτώσεις κατά τις οποίες έχουμε την ευκαιρία ή είμαστε αναγκασμένοι να οδηγήσουμε κάτι άλλο είναι αρκετές: Βγαίνουμε βόλτα με τον κολλητό μας και αλλάζουμε μοτοσικλέτες στα μισά, οδηγούμε νοικιάρικο, κάνουμε test ride, αγοράζουμε νέο μοντέλο ή αφήνουμε το δικό μας για service και παίρνουμε αντικαταστάτη από το συνεργείο.
Η προσοχή που πρέπει να δείξουμε σε αυτές τις περιπτώσεις είναι μεγάλη. Το νέο ή ξένο μοντέλο έχει τις δικές του ιδιοτροπίες και δεν πρέπει να αντιμετωπιστεί με τη λογική ότι «δεν τρέχει τίποτα, οδηγάω μοτοσικλέτες εδώ και πολλά χρόνια». Εκτός από την αμέριστη προσοχή που πρέπει να επιδείξετε κατά την οδήγηση μιας ξένης ή νέας μοτοσικλέτας, υπάρχουν και κάποιες μικρές διαδικασίες, πριν και κατά την οδήγηση, οι οποίες θα σας στοιχίσουν ελάχιστο χρόνο, ενώ παράλληλα θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε μια καλή ιδέα για τα πράγματα που πρέπει να προσέξετε στην εν λόγω μοτοσικλέτα.
· To πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε με το που ανεβείτε στη σέλα είναι να προσαρμόσετε τους καθρέφτες στα μέτρα σας.
· To βασικότερο πράγμα που πρέπει να δοκιμάσετε από τα πρώτα ήδη μέτρα είναι τα φρένα. Παίξτε λίγο με τις μανέτες και συγκρίνετε: είναι δυνατότερα από τα δικά σας; Πιο μαλακά στην αίσθηση; Τα συμπεράσματα αυτά θα φανούν σωτήρια όταν χρειαστεί να φρενάρετε.
· Ξεκινώντας, δώστε προσοχή στον συμπλέκτη. Σίγουρα δεν είναι ρυθμισμένος στα ίδια μέτρα με τον δικό σας. Ξεκινήστε αργά και έχετε τον νου σας για το σημείο που αποσυμπλέκει, ώστε να αλλάζετε γρηγορότερα σχέση.
· Στην περίπτωση που το μοντέλο που έχετε συνηθίσει διαθέτει ABS και αυτό που οδηγάτε για πρώτη φορά όχι, φρενάρετε δυνατά μερικές φορές, ώστε να συνηθίσετε στο γεγονός ότι στο τέλος της διαδρομής της μανέτας, τα φρένα μπορεί να μπλοκάρουν.
· Αν κάνετε τη μετάβαση από ένα μικρού κυβισμού δίκυκλο σε ένα μεγάλο, μην το πιέσετε μέχρι να το συνηθίσετε. Ακόμη κι αν οδηγείτε ένα R1 τα τελευταία χρόνια, αναγκαστήκατε να οδηγάτε παπί για μερικές ημέρες και επιστρέφετε στο R1, είναι απαραίτητο ένα μικρό διάστημα προσαρμογής πριν του… ξαναπιείτε το αίμα.
· Αν η μοτοσικλέτα που πρόκειται να οδηγήσετε διαθέτει ηλεκτρονικά συστήματα που ρυθμίζονται εν κινήσει (π.χ. χάρτες ανάφλεξης, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις), αφιερώστε τους μερικά λεπτά πριν ξεκινήσετε, ώστε να μη σας αποσπάσουν για πολύ την ώρα που οδηγείτε.
· Έχετε πάντοτε υπόψη σας ότι σε πολλές περιπτώσεις το μοντέλο που οδηγείτε δε θα αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο που αντιδρά το δικό σας. Ποτέ μην ξεχνάτε ότι δεν οδηγείτε το μοντέλο που έχετε συνηθίσει κι ενδεχομένως γνωρίζετε από την καλή και την ανάποδη, αλλά ένα ξένο κι απρόβλεπτο.
Honda: Ανακοίνωσε επίσημα την CB1000F για το 2026
SRV 600V: Νέο Cruiser από την QJMOTOR
Τα 125άρια με τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα
Husqvarna TE 300 Pro & FE 350 Pro 2026: Αποκαλύφθηκαν τα δύο νέα enduro!
Παρουσίαση Tucano Urbano Takeaway: Κρυώνουν τα πόδια; Βάλε-Βγάλε
BMW F 900 R: Το roadster της γερμανικής σχολής σε δύο εκδόσεις Α και Α2
VOGE DS800X Rally: Δίνει παράταση στην τιμή γνωριμίας έως το τέλος του 2025!
Οι Γερμανοί φοβήθηκαν το νέο ΚΟΚ: Ταξιδιωτική οδηγία για όσους έρχονται στην Ελλάδα!
Zero Motorcycles μετακομίζει στην Ευρώπη: Το μέλλον των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών μιλά... ολλανδικά
Αντώνης Βεντούρας: Ο 13χρονος Έλληνας που κατέκτησε το Istanbul Park με διπλή νίκη!
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.