Οι περιπτώσεις κατά τις οποίες έχουμε την ευκαιρία ή είμαστε αναγκασμένοι να οδηγήσουμε κάτι άλλο είναι αρκετές: Βγαίνουμε βόλτα με τον κολλητό μας και αλλάζουμε μοτοσικλέτες στα μισά, οδηγούμε νοικιάρικο, κάνουμε test ride, αγοράζουμε νέο μοντέλο ή αφήνουμε το δικό μας για service και παίρνουμε αντικαταστάτη από το συνεργείο.
Η προσοχή που πρέπει να δείξουμε σε αυτές τις περιπτώσεις είναι μεγάλη. Το νέο ή ξένο μοντέλο έχει τις δικές του ιδιοτροπίες και δεν πρέπει να αντιμετωπιστεί με τη λογική ότι «δεν τρέχει τίποτα, οδηγάω μοτοσικλέτες εδώ και πολλά χρόνια». Εκτός από την αμέριστη προσοχή που πρέπει να επιδείξετε κατά την οδήγηση μιας ξένης ή νέας μοτοσικλέτας, υπάρχουν και κάποιες μικρές διαδικασίες, πριν και κατά την οδήγηση, οι οποίες θα σας στοιχίσουν ελάχιστο χρόνο, ενώ παράλληλα θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε μια καλή ιδέα για τα πράγματα που πρέπει να προσέξετε στην εν λόγω μοτοσικλέτα.
· To πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε με το που ανεβείτε στη σέλα είναι να προσαρμόσετε τους καθρέφτες στα μέτρα σας.
· To βασικότερο πράγμα που πρέπει να δοκιμάσετε από τα πρώτα ήδη μέτρα είναι τα φρένα. Παίξτε λίγο με τις μανέτες και συγκρίνετε: είναι δυνατότερα από τα δικά σας; Πιο μαλακά στην αίσθηση; Τα συμπεράσματα αυτά θα φανούν σωτήρια όταν χρειαστεί να φρενάρετε.
· Ξεκινώντας, δώστε προσοχή στον συμπλέκτη. Σίγουρα δεν είναι ρυθμισμένος στα ίδια μέτρα με τον δικό σας. Ξεκινήστε αργά και έχετε τον νου σας για το σημείο που αποσυμπλέκει, ώστε να αλλάζετε γρηγορότερα σχέση.
· Στην περίπτωση που το μοντέλο που έχετε συνηθίσει διαθέτει ABS και αυτό που οδηγάτε για πρώτη φορά όχι, φρενάρετε δυνατά μερικές φορές, ώστε να συνηθίσετε στο γεγονός ότι στο τέλος της διαδρομής της μανέτας, τα φρένα μπορεί να μπλοκάρουν.
· Αν κάνετε τη μετάβαση από ένα μικρού κυβισμού δίκυκλο σε ένα μεγάλο, μην το πιέσετε μέχρι να το συνηθίσετε. Ακόμη κι αν οδηγείτε ένα R1 τα τελευταία χρόνια, αναγκαστήκατε να οδηγάτε παπί για μερικές ημέρες και επιστρέφετε στο R1, είναι απαραίτητο ένα μικρό διάστημα προσαρμογής πριν του… ξαναπιείτε το αίμα.
· Αν η μοτοσικλέτα που πρόκειται να οδηγήσετε διαθέτει ηλεκτρονικά συστήματα που ρυθμίζονται εν κινήσει (π.χ. χάρτες ανάφλεξης, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις), αφιερώστε τους μερικά λεπτά πριν ξεκινήσετε, ώστε να μη σας αποσπάσουν για πολύ την ώρα που οδηγείτε.
· Έχετε πάντοτε υπόψη σας ότι σε πολλές περιπτώσεις το μοντέλο που οδηγείτε δε θα αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο που αντιδρά το δικό σας. Ποτέ μην ξεχνάτε ότι δεν οδηγείτε το μοντέλο που έχετε συνηθίσει κι ενδεχομένως γνωρίζετε από την καλή και την ανάποδη, αλλά ένα ξένο κι απρόβλεπτο.
KTM 1390 Super Duke GT 2026: Χωρίς καμουφλάζ σε δοκιμές (ΦΩΤΟ)
Royal Enfield Flying Flea S6: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το νέο ηλεκτρικό
KTM 450 Rally Sanders Edition: Ένα Dakar «εργαλείο» σε μόλις 5 κομμάτια παγκοσμίως
Κράνος: Σου σώζει τη ζωή σε γλιτώνει και από πτώση
Royal Enfield Super Meteor 650 2026: Διέρρευσαν κατασκοπευτικές φωτογραφίες
Παρουσίαση Auvray Χtreme Mini Alert Heavy Duty πέταλο δισκόφρενου
EMOOV EV 3000: Εκμοντερνισμένο ρετρό e-scooter με αποσπώμενη μπαταρία
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Γάντια Nordcode Air Tech-R καλοκαιρινά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr