Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει χωρητικότητα 400 κ.εκ., είναι δικύλινδρος και υγρόψυκτος και έχει βασιστεί σε αυτόν των 470 κ.εκ. που είδαμε στα 500άρια της Honda πριν λίγους μήνες. Η διάμετρος των δύο κινητήρων είναι ίδια (67 χλστ.), αλλά η διαδρομή είναι μικρότερη σε αυτόν των 400 κ.εκ. (στα 56,6 χλστ. από 66,8). Οι ομοιότητες ανάμεσα στους δύο κινητήρες είναι πολλές, ακόμη και στα καπάκια τους, αλλά, σύμφωνα με τη Honda, ο νέος έχει ρυθμιστεί με βάση τη γραμμική λειτουργία, με αποτέλεσμα να θυσιάζονται σε κάποιο βαθμό οι (άγνωστες μέχρι στιγμής) επιδόσεις.
Πιθανότατα, ο νέος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί σε περισσότερες από μία μοτοσικλέτες. Εικάζουμε πως η Honda θα δημιουργήσει μια ακόμη σειρά, μια νέα γενιά 400ριών μοτοσικλετών που θα θυμίζουν τα πρόσφατα CBR 500R, CB 500F και CB 500X. Οι μοτοσικλέτες αυτές προορίζονται για την ιαπωνική αγορά, καθώς και τις αναπτυσσόμενες της ΝΑ Ασίας, εκεί που τα μοντέλα των 400 κ.εκ. είναι αρκετά δημοφιλή. Το γεγονός ότι ο νέος κινητήρας δεν παρουσιάστηκε σε παγκόσμιο επίπεδο σημαίνει πως πιθανότατα δεν πρόκειται να δούμε τα νέα μοντέλα και σε άλλες αγορές.
Αυτό, όμως, δεν είναι απόλυτο, δεδομένων των οικονομικών συνθηκών – ειδικά στην Ευρώπη, όπου σταδιακά τα μικρότερου κυβισμού μοντέλα γίνονται και πάλι δημοφιλή. Ίσως η απόφαση της Honda για το αν θα στείλει τα νέα της μοντέλα και σε άλλες αγορές να εξαρτηθεί από την πορεία των τριών 500ριών της.



EICMA 2025 - CFMoto 675NK GP: Με αναρτήσεις Ohlins, φρένα Brembo και αναβαθμισμένο κινητήρα
EICMA 2025 - Kymco Micare 125: Με τροχούς 14 ιντσών , 8,8 ίππους και φρένα με CBS
Έχουν τελικά νόημα οι ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων;
Morbidelli T1002VX: Νέο 1000άρι με V κινητήρα 88,5 ίππων και αναρτήσεις KYB
Τσάντες Oxford Nomad: Πλήρως ευέλικτες και προσιτές επιλογές για φίλους του ADV
Harley-Davidson Athens: Εντυπωσιακό opening event για το νέο κατάστημα στην Αττική!
Ηλεκτρικά πατίνια: Έρχονται αυστηροί κανόνες και 19 ζώνες απαγόρευσης
Michelin City Grip 2: Η Νο1 επιλογή των κορυφαίων κατασκευαστών στα scooter
Honda NSR250R: Το δίχρονο όνειρο της δεκαετίας του 90
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.