Το Panther 125 διαθέτει σπορτίφ αισθητική κι ένα σύγχρονο δυνατό κινητήρα που αποδίδει μέγιστη ισχύ 12 ίππων στις 8.000 στροφές και μέγιστη ροπή 1,1 kgm στις 6.500 στροφές. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, τετράχρονο, αερόψυκτο κινητήρα με σασμάν 5 ταχυτήτων, που επιτυγχάνει μέγιστα επίπεδα αυτονομίας χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ (15 λίτρα) αλλά και τη χαμηλή κατανάλωση που (σύμφωνα με την εταιρεία) φτάνει τα 2,1 λίτρα ανά 100 χλμ. με οικονομική οδήγηση.
Ο «πάνθηρας» της Daytona είναι ευέλικτος, χάρη στις μικρές διαστάσεις και το χαμηλό βάρος. Επιπλέον, διαθέτει μεγάλη και αναπαυτική σέλα, διπλά αμορτισέρ πολλαπλών ρυθμίσεων και μεγάλους τροχούς (18” εμπρός και 17” πίσω) που θα μετατρέψουν την καθημερινή μετακίνηση σε παιχνίδι. Το στιβαρό πλαίσιο είναι ατσάλινο και σωληνωτό, ενώ στα φρένα συναντάμε δίσκο εμπρός και πίσω.
Δελεαστικότατη, τέλος, είναι και η τιμή του, η οποία δεν ξεπερνά τα 1.795 ευρώ, φέρνοντάς το σε αντιδιαστολή με τα δημοφιλέστερα παπιά στην αγορά. Για το λόφο αυτό, η Daytona μας ρωτά: Τι είναι καλύτερο; Ο πάνθηρας ή το παπί;
Το Daytona Panther μπορείτε να το βρείτε στο δίκτυο της εταιρείας Γκοργκόλης Α.Ε. (τηλ. Αθήνα: 210-9403880, υπόλ. Ελλάδα: 24310-56101).
| Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
| Μήκος | 1980 χλστ. |
| Πλάτος | 730 χλστ. |
| Ύψος | 1070 χλστ. |
| Μεταξόνιο | 1280 χλστ. |
| Ελάχιστη απόσταση εδάφους | 180 χλστ. |
| Βάρος (κενό) | 115 κιλά |
| Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 15 λίτρα |
| Τύπος κινητήρα | 4Τ, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος |
| Διάμετρος x Διαδρομή | 56.5mm x 49.8mm |
| Χωρητικότητα | 124,8 cc |
| Σχέση συμπίεσης | 9.8 :1 |
| Μέγιστη ιπποδύναμη | 12 ίπποι / 8.000 σ.α.λ. |
| Μέγιστη ροπή | 1,1 kgm / 6.500 σ.α.λ. |
| Τελική ταχύτητα | 95 χλμ./ώρα |
| Εκκίνηση | Μίζα / Μανιβέλα |
| Τροφοδοσία | Καρμπιρατέρ |
| Κατανάλωση με οικονομική οδήγηση | ≤ 2.1 λίτρα/100 χλμ. |
| Μετάδοση | Σασμάν 5 ταχυτήτων με αλυσίδα |
| Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο σωληνωτό |
| Εμπρόσθια αμορτισέρ | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
| Οπίσθια αμορτισέρ | Διπλά αμορτισέρ πολλαπλών ρυθμίσεων |
| Εμπρόσθιο φρένο | Δίσκος (240 χλστ.) |
| Οπίσθιο φρένο | Δίσκος (220 χλστ.) |



EICMA 2025 - CFMoto 675NK GP: Με αναρτήσεις Ohlins, φρένα Brembo και αναβαθμισμένο κινητήρα
EICMA 2025 - Kymco Micare 125: Με τροχούς 14 ιντσών , 8,8 ίππους και φρένα με CBS
Έχουν τελικά νόημα οι ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων;
Morbidelli T1002VX: Νέο 1000άρι με V κινητήρα 88,5 ίππων και αναρτήσεις KYB
Τσάντες Oxford Nomad: Πλήρως ευέλικτες και προσιτές επιλογές για φίλους του ADV
Harley-Davidson Athens: Εντυπωσιακό opening event για το νέο κατάστημα στην Αττική!
Ηλεκτρικά πατίνια: Έρχονται αυστηροί κανόνες και 19 ζώνες απαγόρευσης
Michelin City Grip 2: Η Νο1 επιλογή των κορυφαίων κατασκευαστών στα scooter
Honda NSR250R: Το δίχρονο όνειρο της δεκαετίας του 90
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.