Η λογική για τις ινδικές εταιρείες (και μιλάμε για κολοσσούς, όπως η Bajaj και η Mahindra) είναι η εξής: αφού κατασκευαστές απ’ όλον τον κόσμο εισάγουν μοντέλα μικρού κυβισμού, προσαρμοσμένα στις ανάγκες της ινδικής αγοράς, γιατί να μη γίνει και το αντίστροφο; Έτσι, οι Ινδοί κατασκευαστές προσανατολίζονται στην κατασκευή μοντέλων μικρομεσαίου κυβισμού (250-400 κ.εκ.), τα οποία θα λανσάρουν όχι μόνο στην Ινδία, αλλά και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Αυτή που θα κάνει το πρώτο βήμα φαίνεται να είναι η Bajaj. Η εταιρεία που κατέχει ένα μεγάλο ποσοστό της αυστριακής ΚΤΜ (και της παρέχει οικονομική εξασφάλιση, με αντάλλαγμα τεχνολογικό know-how) θα παρουσιάσει σε μερικούς μήνες ένα δικό της μοντέλο, βασισμένο σε τεράστιο βαθμό στο πρόσφατο KTM 390 Duke. Πιθανότατα, αυτό θα ονομάζεται Pulsar 375, θα διαθέτει τον κινητήρα της ΚΤΜ και πλαίσιο και εξοπλισμό της Bajaj.
Στον ίδιο… αγώνα δρόμου θα τρέξει και ο έτερος Ινδός κολοσσός, η Mahindra. Η εταιρεία έχει ήδη έτοιμο το πρωτότυπό της – το Mojo 300 που παρουσίασε το 2010. Διάφορα προβλήματα εμπόδισαν το συγκεκριμένο μοντέλο να μπει στις γραμμές της μαζικής παραγωγής, αλλά το Mojo αναμένεται να είναι διαθέσιμο κάπου στα τέλη του 2013.
Τέλος, υπάρχει μια ακόμη μεγάλη ινδική εταιρεία, η Hero. Ήδη η εταιρεία συνεργάζεται στενά με την Erik Buell Racing, για την ανάπτυξη μιας sport μοτοσικλέτας 250 κ.εκ. που ίσως διατεθεί και στην αμερικανική αγορά. Αλλά, προς το παρόν, κρατά κλειστά τα χαρτιά της.
Με λίγα λόγια, έχετε παρατηρήσει πως τα περισσότερα νέα που έχουμε γράψει και αφορούν σε μοτοσικλετάκια της ινδικής αγοράς τελειώνουν κάπως έτσι: «ελπίζουμε να το δούμε κάποτε και στην ευρωπαϊκή αγορά»; Φαίνεται πως οι ελπίδες μας κοντεύουν να γίνουν πραγματικότητα!
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025