Η λογική για τις ινδικές εταιρείες (και μιλάμε για κολοσσούς, όπως η Bajaj και η Mahindra) είναι η εξής: αφού κατασκευαστές απ’ όλον τον κόσμο εισάγουν μοντέλα μικρού κυβισμού, προσαρμοσμένα στις ανάγκες της ινδικής αγοράς, γιατί να μη γίνει και το αντίστροφο; Έτσι, οι Ινδοί κατασκευαστές προσανατολίζονται στην κατασκευή μοντέλων μικρομεσαίου κυβισμού (250-400 κ.εκ.), τα οποία θα λανσάρουν όχι μόνο στην Ινδία, αλλά και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Αυτή που θα κάνει το πρώτο βήμα φαίνεται να είναι η Bajaj. Η εταιρεία που κατέχει ένα μεγάλο ποσοστό της αυστριακής ΚΤΜ (και της παρέχει οικονομική εξασφάλιση, με αντάλλαγμα τεχνολογικό know-how) θα παρουσιάσει σε μερικούς μήνες ένα δικό της μοντέλο, βασισμένο σε τεράστιο βαθμό στο πρόσφατο KTM 390 Duke. Πιθανότατα, αυτό θα ονομάζεται Pulsar 375, θα διαθέτει τον κινητήρα της ΚΤΜ και πλαίσιο και εξοπλισμό της Bajaj.
Στον ίδιο… αγώνα δρόμου θα τρέξει και ο έτερος Ινδός κολοσσός, η Mahindra. Η εταιρεία έχει ήδη έτοιμο το πρωτότυπό της – το Mojo 300 που παρουσίασε το 2010. Διάφορα προβλήματα εμπόδισαν το συγκεκριμένο μοντέλο να μπει στις γραμμές της μαζικής παραγωγής, αλλά το Mojo αναμένεται να είναι διαθέσιμο κάπου στα τέλη του 2013.
Τέλος, υπάρχει μια ακόμη μεγάλη ινδική εταιρεία, η Hero. Ήδη η εταιρεία συνεργάζεται στενά με την Erik Buell Racing, για την ανάπτυξη μιας sport μοτοσικλέτας 250 κ.εκ. που ίσως διατεθεί και στην αμερικανική αγορά. Αλλά, προς το παρόν, κρατά κλειστά τα χαρτιά της.
Με λίγα λόγια, έχετε παρατηρήσει πως τα περισσότερα νέα που έχουμε γράψει και αφορούν σε μοτοσικλετάκια της ινδικής αγοράς τελειώνουν κάπως έτσι: «ελπίζουμε να το δούμε κάποτε και στην ευρωπαϊκή αγορά»; Φαίνεται πως οι ελπίδες μας κοντεύουν να γίνουν πραγματικότητα!



Ρετρό μοτοσυκλέτες με την υψηλότερη ιπποδύναμη.
Italjet Dragster 459: Νέο μοντέλο με ημιαυτόματο κιβώτιο SmartShift και 46,9 ίππους
Νέος ΚΟΚ: Υπέρβαση ή εκσυγχρονισμός; - Η Ελλάδα σε δύο στρατόπεδα!
SYM JET14 EVO 125: Καίει 2,5λτ/100χλμ , έχει χώρο για full-face κράνος και κοστίζει 2.895 ευρώ!
Πώς να αποθηκεύσετε σωστά τη μοτοσυκλέτα τον χειμώνα χωρίς να πάθει ζημιές
Χρόνια πολλά σε όλους τους μοτοσυκλετιστές – Καλές γιορτές από το Moto Τρίτη
ΕΛΑΣ για τα μπλόκα: «Η διέλευση οχημάτων αυξάνει τον κίνδυνο σοβαρού τροχαίου»
Η BMW παρουσιάζει πατέντα για βίδες με το σήμα της μάρκας
«Έξυπνες» κάμερες AI στους δρόμους: Σαρώνουν τις παραβάσεις και αποκαλύπτουν τα πάντα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.