Αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA του Μιλάνου και αποτελεί project της ιταλο-ιαπωνικής Adiva, της εταιρείας που πρώτη παρουσίασε ένα scooter με οροφή. Θυμίζουμε ότι η Adiva συνεργάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’90 με την Benelli, παρουσίαζοντας το πρώτο scooter με οροφή. Η συγκεκριμένη οροφή, μάλιστα, δεν είχε σχέση με αυτή που είδαμε στο C1 της BMW, καθώς προοριζόταν να προστατεύει αποκλειστικά από τις καιρικές συνθήκες και, επιπλέον, ήταν αναδιπλούμενη. Από τότε, οι δύο εταιρείες πήραν ξεχωριστούς δρόμους και η Adiva επέστρεψε, βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο το project της.
Ανάμεσα στα νέα στοιχεία ξεχωρίζουν φυσικά οι τρεις τροχοί. Όπως συμβαίνει και στην περίπτωση των γνωστών Piaggio MP3 και Quadro 350D, οι δύο μπροστινοί τροχοί εδράζονται σε ανεξάρτητες αναρτήσεις, οι οποίες επιτρέπουν την κλίση του scooter. Ωστόσο, δε γνωρίζουμε ακόμη περισσότερα για τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί το σύστημα της Adiva.
Ελάχιστες είναι οι πληροφορίες και για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του scooter. Γνωρίζουμε ότι ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 300 κ.εκ. και έχει παραχθεί από την Kymco, καθώς και ότι υπάρχει κάποιο σύστημα, το οποίο φιλοδοξεί να διατηρεί τη θερμότητα που προέρχεται από τον κινητήρα στην «καμπίνα» του scooter. Τέλος, το AD3 θα διαθέτει αρκετό αποθηκευτικό χώρο για δύο κράνη.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα είναι διαθέσιμες κατά την παρουσίαση του νέου scooter στην EICMA.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr