Ύστερα από οχτώ ολόκληρα χρόνια και μέχρι νεοτέρας το «750» που δήλωνε το κυβισμό του μεσαίου Z περνά στο ράφι. Ο λόγος βρίσκεται στην αύξηση του κυβισμού στα 806 κ.εκ. Η απόδοση ανέρχεται πλέον στους 111 ίππους και τα 8,5 kgm ροπής στις 10.200 και 8.000 σ.α.λ. αντίστοιχα, έναντι των 103 ίππων και 8 kgm που απέδιδε ο εν σειρά 4κύλινδρος των 748 κ.εκ. στις 10.500 και 8.300 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Η μεγαλύτερη χωρητικότητα από την αύξηση της διαμέτρου των κυλίνδρων από τα 68,4 στα 71 χλστ. είναι μόνο μία από τις πολλές αλλαγές που δέχτηκε το μοτέρ ώστε να αυξήσει την απόδοσή του σε όλη την κλίμακα των στροφών και ειδικότερα στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Νέα είναι και η κεντρική μονάδα ελέγχου με τα σώματα του ψεκασμού να έχουν μεγαλώσει επίσης σε διάμετρο και να αγγίζουν πλέον τα 34 χλστ. από τα 32 του προηγούμενου μοντέλου. Ανασχεδιασμένοι είναι και οι αυλοί τόσο της εισαγωγής όσο και της εξαγωγής με τη νέα σχεδίαση να έχει ενισχύσει την απόδοση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Οι κύλινδροι είναι πλέον χυτοί αλουμινίου και ο διαφορετικός τρόπος κατασκευής τους έχει οδηγήσει στη μείωση του βάρους κατά ένα κιλό. Ελαφρύτερα κατά 10% είναι και τα πιστόνια με το ύψος τους να έχει μειωθεί από τα 47,2 χλστ. στα 40,2. Αναθεωρημένο είναι και το σύστημα λίπανσης ώστε να ενισχυθεί η αξιοπιστία των πιστονιών μέσω της ταχύτερης απαγωγής της θερμότητας, ενώ πιο ανθεκτικός είναι και ο στρόφαλος. Αλλαγές εντοπίζονται επίσης στο ανασχεδιασμένο καζανάκι του λαδιού, στις νέες καδένες των εκκεντροφόρων-για μείωση των τριβών) και σε ένα νέο υλικό που καλύπτει τις έδρες των βαλβίδων με στόχο την αυξημένη αντοχή τους στη φθορά.
Nέο είναι και το σύστημα της εξαγωγής. Οι λαιμοί της εξάτμισης επικοινωνούν μεταξύ τους ανά δύο, το κοντό τελικό είναι νέας σχεδίασης και στον συλλέκτη έχουν τοποθετηθεί δύο καταλύτες για την αποτελεσματικότερη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων.
Όσον αφορά στο κιβώτιο, η κλιμάκωση της τελικής μετάδοσης είναι πλέον πιο κοντή, τα γρανάζια της πρώτης και της 5ης ταχύτητας έχουν δεχτεί ειδική κατεργασία για μεγαλύτερη αντοχή και ο συμπλέκτης έχει δεχτεί μικρές αλλαγές ώστε οι αλλαγές σχέσης να γίνονται με μεγαλύτερη ακρίβεια και η αίσθηση στη μανέτα να είναι ελαφρύτερη.



TAILG TGL: Νέο ηλεκτρικό scooter 3kW με αυτονομία έως 150km
EICMA 2025: Η Honda ηγέτιδα στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα των μοτοσυκλετών
200άρια scooter με 16άρη τροχό εμπρός και την καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα
EICMA 2025 – Lambretta X300GT: Τεχνολογική αναβάθμιση με TFT οθόνη και δικάναλο ABS
EICMA 2025 – Hero Hunk 440: Με 27 άλογα, ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά αμορτισέρ
Ηλεκτρικά με 25 km/h όριο: Ελευθερία κίνησης ή κενό ασφάλειας;
Η παρουσία της Honda στην EICMA 2025
Triumph Tiger 900 & 1200 MY2025 – Με δώρο σετ βαλιτσών αξίας έως 2.350 ευρώ
Test Oxford Rockland D2D 4 εποχών: Μπουφάν-Transformer με πλήρη αδιαβροχοποίηση
Αποθήκευση μοτοσυκλέτας τον χειμώνα: Τι να βάλεις στο ρεζερβουάρ για να μην πάθεις ζημιά
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.