Η εισαγωγή των νέων 2-χρονων κινητήρων στη σειρά RR Enduro είναι ένα από τα highlights της ιστορίας της Beta, μετά την επιστροφή στην κατηγορία Enduro το 2004 και την παρουσίαση του 4-χρονου κινητήρα "made in Beta" το 2009. Οι κινητήρες αυτοί είναι το αποτέλεσμα δουλειάς που διήρκεσε περισσότερο από 24 μήνες, σχεδιάστηκαν από την Beta και σύμφωνα με την εταιρία αντιπροσωπεύουν ένα νέο σημείο αναφοράς όσον αφορά την τεχνολογία, τη διάταξη και τις επιδόσεις ενός 2-χρονου κινητήρα Enduro.
Κινητήρας
Ο ολοκαίνουριος κινητήρας με γωνία κυλίνδρου στις 90 μοίρες είναι διαθέσιμος σε χωρητικότητες 250cc και 300cc, με διάμετρο x διαδρομή 66,4 x 72 και 72 x 72 χιλιοστά αντίστοιχα, που αποτελεί τη χρυσή τομή, για την Beta, όσον αφορά στην ισορροπία μεταξύ ισχύος και ροπής. Οι στροφαλοθάλαμοι αλλά και ο κύλινδρος είναι κατασκευασμένοι με χύτευση υπό πίεση για μικρό βάρος και ακαμψία και η όλη διαδικασία παραγωγής γίνεται in-house αποκλειστικά από την Beta, ενώ τα πλαϊνά καπάκια του μοτέρ είναι από μαγνήσιο για μείωση του βάρους. Ξεχωρίζει το σφυρήλατο έμβολο με δύο ελατήρια για μείωση των μαζών και η επίστρωση του κυλίνδρου με Nicasil.
Επίσης, η βαλβίδα εξαγωγής έχει σχεδιαστεί ώστε να έχει ένα προοδευτικό και ανεξάρτητο άνοιγμα τόσο της κύριας όσο και των βοηθητικών (booster) θυρίδων εξαγωγής. Αυτό επιτρέπει μία ευρύτερη γκάμα απόδοσης (powerband) και εξαλείφει "τρύπες" στην καμπύλη ροπής, ενώ παρέχει επίσης εξαιρετική παροχή ισχύος στο άνω άκρο των στροφών. Η βαλβίδα εξαγωγής είναι ρυθμιζόμενη ώστε να επιτρέπει στους αναβάτες να προσαρμόζουν τη συμπεριφορά του κινητήρα, σύμφωνα με το στιλ αλλά και τις συνθήκες οδήγησης.
Τέλος, η μίζα βρίσκεται κάτω από το μοτέρ για χαμηλότερο κέντρο βάρους, η βαλβίδες εισαγωγής reed είναι εξοπλισμένες με stopper το κιβώτιο είναι 6τάχυτο και η εξάτμιση έχει σχεδιαστεί από την FMF.
Πλαίσιο/αναρτήσεις
Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις των δίχρονων RR Enduro βασίζονται σε αυτό των 4χρονων μοντέλων αλλά έχουν ελαφρώς διαφορετικά χαρακτηριστικά ώστε να ταιριάζουν καλύτερα με τα δίχρονα μοτέρ. Ψαλίδι, τροχοί, φρένα και πλαστικά είναι ίδια ακριβώς με τα τετράχρονα, ενώ το όλο πακέτο εξελίχθηκε με βάση την εμπειρία που αποκόμισε η Beta από τα εργοστασιακά αγωνιστικά μοντέλα και έχει το ίδιο βάρος και αντοχή με αυτά. Οι τροχοί και τα κέντρα τους είναι νέας σχεδίασης με αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους στη συγκεκριμένη περιοχή κατά 1,5 κιλά συνολικά.
Το πιρούνι προέρχεται από τη Sachs, έχει διάμετρο καλαμιών στα 48 χλστ. και η απόσβεση επαναφοράς ρυθμίζεται εύκολα από κουμπί κάτι που κάνει τη χρήση εργαλείων περιττή. Βελτιώσεις υπάρχουν και στο πίσω αμορτισέρ με το μεγαλύτερο δοχείο αζώτου/λαδιού καλύτερο έλεγχο της λειτουργίας, βελτιωμένη ψύξη και επομένως καλύτερη απόδοση, ενώ μειωμένο κατά 300 γραμμάρια είναι και το βάρος του.
Αλλαγές έχουμε και στον τομέα της εργονομίας. Ανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ και σέλα, αλλαγές στο σύστημα ψύξης με στόχο τη βελτίωση της απόδοσή του, νέο όργανο, πίσω υποπλαίσιο σχεδιασμένο για αντοχή και ελαφρότητα, που επιτρέπει τη γρήγορη αφαίρεση του πίσω αμορτισέρ, σφυρήλατο σταντ αλουμινίου το οποίο είναι ελαφρύ και εξαιρετικά ισχυρό.
Τα νέα δίχρονα μοντέλα της Beta θα είναι διαθέσιμα από το τέλος Οκτωβρίου μόνο μέσω των εισαγωγέων Beta και των επίσημων εμπόρων.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | 250/300 |
Κινητήρας | 2Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 249 |
ΔιάμετροςxΔιαδρομή | 66,4x72/72x72 |
Συμπίεση (:1) | 12,8/12 |
Τροφοδοσία | καρμπιρατέρ Keihin PXK 36 |
Εκκίνηση | μίζα και μανιβέλα |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 8 |
Βάρος (κιλά) | 104 |
Πλαίσιο | Ατσάλινο κλειστό σωληνωτό μονής ραχοκοκκαλιάς |
Αναρτήσεις | |
Εμπρός | USD πιρούνι, 48 χλστ., ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 290 |
Πίσω | Αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 290 |
Φρένα | |
Εμπρός | Δίσκος, 260 χλστ., διπίστονη δαγκάνα |
Πίσω | Δίσκος, 240 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα |
Τροχοί | |
Εμπρός | 90/90 - 21 |
Πίσω | 140/80 -18 |
Διαστάσεις | |
MxΠxΥ (χλστ.) | 2.172x807x1.270 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1,482 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 930 |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr